1.

A Modified Phase-Shifted Pulse Width Modulation to Extend Linear Operation of Hybrid Modular Multi-level Converter

دوره 6، شماره 2، اسفند 2018، صفحه 183-192

2.

A Multi-port High Step-up DC/DC Converter for Hybrid Renewable Energy Application

دوره 6، شماره 2، اسفند 2018، صفحه 193-207

3.

Analysis of quadriceps muscles force and activity of a 3-Dimensional musculoskeletal model

دوره 2، شماره 1، تیر 2018، صفحه 7-15

4.

Analysis of Switched Inductor Three-level DC/DC Converter

دوره 6، شماره 1، شهریور 2018، صفحه 126-134

5.

A New Mathematical Method for the Estimation of Aerobic Threshold in Sports Physiology

دوره 2، شماره 2، مهر 2018، صفحه 28-34

6.

A New Method for Computation of Axial Flux Permanent Magnet Synchronous Machine Inductances under Saturated Condition

دوره 6، شماره 2، اسفند 2018، صفحه 208-217

7.

An Intelligent Method Based on WNN for Estimating Voltage Harmonic Waveforms of Non-monitored Sensitive Loads in Distribution Network

دوره 6، شماره 1، شهریور 2018، صفحه 13-22

8.

A Novel Algorithm for Rotor Speed Estimation of DFIGs Using Machine Active Power based MRAS Observer

دوره 6، شماره 1، شهریور 2018، صفحه 61-68

9.

A Novel Controller Based on Single-Phase Instantaneous p-q Power Theory for a Cascaded PWM Transformer-less STATCOM for Voltage Regulation

دوره 6، شماره 1، شهریور 2018، صفحه 80-88

10.

Assessment of the muscle architectural parameters in skill and nonskilled Karate players

دوره 2، شماره 1، تیر 2018، صفحه 33-40

11.

A two-stage stochastic optimization based-on monte carlo simulation for maximizing the profitability of a smart microgrid

دوره 7، Spec. 2nd CSC2017، شهریور 2018، صفحه 67-81

12.

A weighted algorithm to solve the conformable time fractional reaction-diffusion-convection problem

دوره 7، شماره 2، اسفند 2018، صفحه 135-148

13.

Bandwidth simulation as a monte carlo queuing system

دوره 7، Spec. 2nd CSC2017، شهریور 2018، صفحه 50-59

14.

BeepShuttle Junior: Software for the Administration of the 20m Shuttle Run Test in Children and Adolescents

دوره 2، شماره 2، مهر 2018، صفحه 35-40

15.

Characterization of Power Transformer Electromagnetic Forces Affected by Winding Faults

دوره 6، شماره 1، شهریور 2018، صفحه 40-49

16.

Coding theory and hyper BCK-algebras

دوره 7، شماره 2، اسفند 2018، صفحه 82-93

17.

Coordinated Resource Scheduling in a Large Scale Virtual Power Plant Considering Demand Response and Energy Storages

دوره 6، شماره 1، شهریور 2018، صفحه 50-60

18.

DC Microgrid Protection in the Presence of the Photovoltaic and Energy Storage Systems

دوره 6، شماره 2، اسفند 2018، صفحه 243-254

19.

Degree of Optimality as a Measure of Distance of Power System Operation from Optimal Operation

دوره 6، شماره 1، شهریور 2018، صفحه 69-79

20.

Designing and developing a compartment to use the Human Treadmill as a Rat’s Treadmill

دوره 2، شماره 1، تیر 2018، صفحه 25-29

21.

Designing a new wearable and Wireless Inertial Measurement Unit for the physical activity monitoring

دوره 2، شماره 2، مهر 2018، صفحه 1-5

22.

Designing smart model in volleyball talent identification via fuzzy logic based on main and weighted criteria resulted from the analytic hierarchy process

دوره 2، شماره 1، تیر 2018، صفحه 16-24

23.

Designing Smart Treadmill for athletic endurance training

دوره 2، شماره 1، تیر 2018، صفحه 30-32

24.

Dynamic simulation of flexor digitorum longus tendon transfer for flatfoot treatment

دوره 2، شماره 2، مهر 2018، صفحه 6-14

25.

Editor-in-Chief Message

دوره 2، شماره 1، تیر 2018، صفحه 1-1

26.

Editor-in-Chief Message

دوره 2، شماره 2، مهر 2018، صفحه 0-0

27.

Efficient Low-Voltage Ride-Through Nonlinear Backstepping Control Strategy for PMSG-Based Wind Turbine During the Grid Faults

دوره 6، شماره 2، اسفند 2018، صفحه 218-228

28.

Farsi Abstracts

دوره 2، شماره 2، مهر 2018، صفحه 49-54

29.

Farsi Abstracts

دوره 2، شماره 1، تیر 2018، صفحه 44-50

30.

Field Oriented Control of Dual Mechanical Port Machine for Hybrid Electric Vehicle

دوره 6، شماره 2، اسفند 2018، صفحه 147-156

31.

Fuzzy dot hyper KU-ideals

دوره 7، شماره 2، اسفند 2018، صفحه 124-134

32.

Gene transfer technology to improve athletic performance

دوره 2، شماره 1، تیر 2018، صفحه 41-43

33.

Hierarchy Style Application in Line Extension with Responsive Loads Evaluating the Dynamic Nature of Solar Units

دوره 6، شماره 2، اسفند 2018، صفحه 268-284

34.

How Does Large-scale Wind Power Generation Affect Energy and Reserve Prices?

دوره 6، شماره 2، اسفند 2018، صفحه 169-182

35.

Increasing the Efficiency of the Power Electronic Converter for a Proposed Dual Stator Winding Squirrel-Cage Induction Motor Drive Using a Five-Leg Inverter at Low Speeds

دوره 6، شماره 1، شهریور 2018، صفحه 23-39

36.

Investigation of Unbalanced Magnetic Force in Permanent Magnet Brushless DC Machines with Diametrically Asymmetric Winding

دوره 6، شماره 2، اسفند 2018، صفحه 255-267

37.

Modeling and simulation of genetic algorithm using meta-models

دوره 7، Spec. 2nd CSC2017، شهریور 2018، صفحه 1-13

38.

Multifunction device for estimating cardiorespiratory fitness in the Step Tests

دوره 2، شماره 1، تیر 2018، صفحه 2-6

39.

Multi-Objective Optimization of Demand Side Management and Multi DG in the Distribution System with Demand Response

دوره 6، شماره 2، اسفند 2018، صفحه 230-242

40.

Numerical solution of a time-fractional inverse source problem

دوره 7، Spec. 2nd CSC2017، شهریور 2018، صفحه 14-26

41.

One-stage uncertain linear optimization

دوره 7، Spec. 2nd CSC2017، شهریور 2018، صفحه 36-49

42.

Optimal Decision Making Framework of an Electric Vehicle Aggregator in Future and Pool markets

دوره 6، شماره 2، اسفند 2018، صفحه 157-168

43.

Optimal Scheduling of Battery Energy Storage System in Distribution Network Considering Uncertainties using hybrid Monte Carlo- Genetic Approach

دوره 6، شماره 1، شهریور 2018، صفحه 1-12

44.

Probabilistic Power Distribution Planning Using Multi-Objective Harmony Search Algorithm

دوره 6، شماره 1، شهریور 2018، صفحه 111-125

45.

Processing and analysis of electroencephalography signal to evaluate the effect of sport advertisement on customers

دوره 2، شماره 2، مهر 2018، صفحه 15-27

46.

Quotient BRK-algebra

دوره 7، شماره 2، اسفند 2018، صفحه 94-103

47.

Return on Investment in Transmission Network Expansion Planning Considering Wind Generation Uncertainties Applying Non-dominated Sorting Genetic Algorithm

دوره 6، شماره 1، شهریور 2018، صفحه 89-100

48.

Soft intersection abel-grassmann’s groups

دوره 7، شماره 2، اسفند 2018، صفحه 149-173

49.

Solving ill-conditioned linear equations using simulated annealing method

دوره 7، Spec. 2nd CSC2017، شهریور 2018، صفحه 60-66

50.

Some bayes estimation startegies in exponential distribution under a weighted loss function

دوره 7، Spec. 2nd CSC2017، شهریور 2018، صفحه 27-35

51.

Some characterizations of surjective operators on banach lattices

دوره 7، شماره 2، اسفند 2018، صفحه 174-182

52.

The Effect of Eccentric Contractions on the Brain Waves Characteristics: A Systematic Review

دوره 2، شماره 2، مهر 2018، صفحه 41-48

53.

Two-Stage Inverter Based on Combination of High Gain DC-DC Converter and Five-Level Inverter for PV-Battery Energy Conversion

دوره 6، شماره 1، شهریور 2018، صفحه 101-110

54.

Uniformities on OCP-polygroups

دوره 7، شماره 2، اسفند 2018، صفحه 104-123

55.

اتوماسیون: آینده‌ کنترل علف‌های هرز در سامانه‌های کشت

دوره 1397، کارنامه یکساله، 1397

56.

اثر بخشی آموزش ادراک دیداری بر بهبود توجه دانش‌آموزان مبتلا به اختلال نارسایی توجه/ بیش‌فعالی

دوره 7، شماره 1، خرداد 1397، صفحه 102-120

57.

اثربخشی آموزش برنامه تاب آوری بر خشم و بهزیستی روان شناختی دانش‌آموزان تکانشور

دوره 6، شماره 4، بهمن 1396، صفحه 120-139

58.

اثربخشی آموزش تنظیم هیجان بر تعامل والد-کودک مادران دارای فرزند با ناتوانی یادگیری

دوره 8، شماره 1، آذر 1397، صفحه 70-89

59.

اثربخشی آموزش چرخش ذهنی بر عملکرد خواندن (دقت، سرعت و درک مطلب) دانش‌آموزان نارساخوان

دوره 7، شماره 2، اسفند 1396، صفحه 27-39

60.

اثربخشی آموزش خودتعلیمی کلامی بر کارکردهای اجرایی و هماهنگی دیداری حرکتی کودکان مبتلا به اختلال خواندن

دوره 7، شماره 2، اسفند 1396، صفحه 72-93

61.

اثربخشی آموزش خودکارآمدی بر استرس تحصیلی و مهارت‏های اجتماعی دانش‌آموزان دختر

دوره 7، شماره 2، شهریور 1397، صفحه 196-213

62.

اثربخشی آموزش فنون‌های ذهن آگاهی انفصالی و آموزش توجه بر بهبود افسردگی و نشخوار فکری در مادران دارای کودک مبتلا به اختلال یادگیری

دوره 8، شماره 1، آذر 1397، صفحه 126-142

63.

اثربخشی آموزش کنش‌های اجرایی و نوروفیدبک بر ارتقاء عملکرد تحصیلی دانش‌آموزان

دوره 7، شماره 2، شهریور 1397، صفحه 177-195

64.

اثربخشی آموزش مهارت‌های اجتماعی بر نظریه ذهن و رفتارهای اجتماعی کودکان دارای اختلال یادگیری غیرکلامی

دوره 7، شماره 4، تیر 1397، صفحه 105-129

65.

اثربخشی بازی‌درمانی بر ارتقاء یادگیری مفاهیم ریاضی و توانایی حل مسئله دانش‌آموزان با ناتوانی یادگیری ریاضی

دوره 7، شماره 3، اردیبهشت 1397، صفحه 57-76

66.

اثربخشی بازی درمانی مبتنی بر رویکرد شناختی- رفتاری بر سازگاری اجتماعی و سازگاری تحصیلی دانش‌آموزان با اختلال خواندن

دوره 7، شماره 3، اردیبهشت 1397، صفحه 91-109

67.

اثربخشی تحریک الکتریکی مستقیم فرا جمجمه‌ای مغز (tDCS) بر توجه-انتخابی و انعطاف‌پذیری‌شناختی دانش‌آموزان با اختلال یادگیری خاص خواندن

دوره 8، شماره 1، آذر 1397، صفحه 23-41

68.

اثربخشی حساسیت زدایی از طریق حرکات چشم و پردازش مجدد (EMDR) بر بهبود علائم اختلالات اضطرابی دانش‌آموزان آزار دیده جنسی

دوره 6، شماره 4، بهمن 1396، صفحه 140-160

69.

اثربخشی درمان‌های شناختی-رفتاری و مثبت نگر بر عملکرد اجتماعی-انطباقی و فرسودگی تحصیلی دانش‌آموزان کمال‌گرا

دوره 7، شماره 2، شهریور 1397، صفحه 240-260

70.

اثربخشی روش درمان حساسیت‌زدایی به واسطه حرکات چشم و بازپردازش بر تنظیم شناختی هیجان و اضطراب امتحان دانش‌آموزان دارای اختلال یادگیری

دوره 7، شماره 3، اردیبهشت 1397، صفحه 110-129

71.

اثر بخشی شیوه‌های آموزش فراشناختی حل مسأله و تنظیم هیجان بر پردازش هیجانی، تکانشوری و حواس‌پرتی دانش‌آموزان مبتلا به اختلال یادگیری خاص (نارسایی در ریاضی)

دوره 7، شماره 4، تیر 1397، صفحه 42-67

72.

اثربخشی طرح‌واره‌ درمانی بر رفتارهای ایذایی دانش‌آموزان مبتلا به اختلال‌های یادگیری

دوره 7، شماره 4، تیر 1397، صفحه 7-20

73.

اثربخشی مهارت‌های زندگی بر سازگاری و تکانشوری (بی توجهی، حرکتی و بی برنامگی) دانش‌آموزان زورگو(غیرمنضبط)

دوره 6، شماره 4، بهمن 1396، صفحه 45-69

74.

اثربخشی واقعیت درمانی گروهی بر سرزندگی تحصیلی دانش‌آموزان مبتلا به اختلال یادگیری خاص

دوره 7، شماره 4، تیر 1397، صفحه 68-86

75.

اثر برنامه اسپارک بر خودپنداره و مهارت‌های حرکتی کودکان مبتلا به ناتوانی‌های یادگیری

دوره 7، شماره 3، اردیبهشت 1397، صفحه 35-56

76.

ارتباط بین خود پندارۀ بدنی با نحوۀ گذران اوقات فراغت با تأکید بر فعالیت های بدنی دانش‌آموزان تیزهوش

دوره 7، شماره 2، شهریور 1397، صفحه 261-277

77.

ارزیابی وضعیت نیروی انسانی برنامه تربیت بدنی دانش آموزان کم توان ذهنی مدارس شهر تهران

دوره 7، شماره 1، خرداد 1397، صفحه 27-49

78.

الگوی روابط ساختاری بین سرمایه روان شناختی و هویت ملی با میانجی-گری خودکارآمدی، کفایت اجتماعی و فرهنگ شهروندی در دانش‌آموزان دختر

دوره 7، شماره 3، آذر 1397، صفحه 46-68

79.

آموزش اجتماعی و هیجانی در مدارس ابتدایی : (نظریه و عمل)

دوره 1397، کارنامه یکساله، 1397

80.

بررسی اثربخشی تئاتر درمانی بر بهبود شایستگی اجتماعی دانش آموزان با اختلال خاص یادگیری در ریاضی

دوره 7، شماره 4، تیر 1397، صفحه 87-104

81.

بررسی اثر بخشی روش فنوگرافیکس بر عملکرد خواندن دانش‌آموزان مقطع ابتدایی مبتلا به نارساخوانی

دوره 7، شماره 3، اردیبهشت 1397، صفحه 130-160

82.

بررسی اثربخشی مداخله مبتنی بر پذیرش و تعهد بر راهبرد‌های حل تعارض والد- فرزند مادران دانش آموزان مبتلا به ناتوانی یادگیری

دوره 7، شماره 3، اردیبهشت 1397، صفحه 77-90

83.

بررسی اثر سبک‌های دل‌بستگی بر اعتیاد به کار و درگیرشدن درکار

دوره 7، شماره 3، آذر 1397، صفحه 104-120

84.

بررسی ارتباط بین عزت نفس و فرسودگی شغلی معلمان با عملکرد آنها در تدریس زبان انگلیسی

دوره 6، شماره 4، بهمن 1396، صفحه 161-175

85.

بررسی روابط ساختاری عملکرد نظارتی و تفکر انتقادی والدین با سازگاری و خودکارآمدی دانش‌آموزان مقطع متوسطه

دوره 7، شماره 2، شهریور 1397، صفحه 131-156

86.

بررسی نقش دینداری در توسعه کارآمدی معلمان دبیرستان های اردبیل

دوره 6، شماره 4، بهمن 1396، صفحه 7-24

87.

بررسی نقش هوش هیجانی و تفکرات مثبت مادران در میزان اضطراب اجتماعی نوجوانان دختر مبتلا به اختلال یادگیری

دوره 7، شماره 4، تیر 1397، صفحه 130-147

88.

بررسی ویژگی‌های پیشرفت تحصیلی، تبار خانوادگی - اجتماعی و سلامت روان در نوجوانان بزهکار

دوره 7، شماره 2، شهریور 1397، صفحه 214-239

89.

بررسی ویژگی‌های روان‌سنجی مقیاس نیازهای بنیادین روان‌شناختی دانش‌آموزان در مدرسه

دوره 7، شماره 1، خرداد 1397، صفحه 168-182

90.

پایایی و تحلیل عاملی اکتشافی پرسشنامه خوداثرمندی کودکان و نوجوانان SEQ-C

دوره 7، شماره 1، خرداد 1397، صفحه 66-82

91.

تأثیرآموزش براساس تربیت بدنی رشدی بر حافظه کاری دانش آموزان مقطع ابتدایی

دوره 7، شماره 1، خرداد 1397، صفحه 83-101

92.

تاثیر تمرینات وای فیت بر مهارت‌های روانی- حرکتی دانش آموزان پسر مبتلا به اختلالات حرکتی: تأکید بر تمرینات نوین

دوره 7، شماره 1، خرداد 1397، صفحه 152-167

93.

تأثیر شایستگی‌های رهبری دانش مدارس در تعمیق یادگیری دانش‌آموزان

دوره 7، شماره 1، خرداد 1397، صفحه 50-65

94.

تأثیر فعالیت‌بدنی منتخب بر هماهنگی چشم و دست دانش‌آموزان نارسانویس

دوره 7، شماره 2، اسفند 1396، صفحه 55-71

95.

تأثیر کاربرد موسیقی در بهبود عملکرد خواندن و نوشتن دانش‌آموزان مبتلا به اختلالات یادگیری

دوره 7، شماره 2، اسفند 1396، صفحه 40-54

96.

تحلیلی بر فراوانی و نوع اشکالات دست‌خط دانش‌آموزان مقطع ابتدایی در حروف الفبای فارسی

دوره 8، شماره 1، آذر 1397، صفحه 108-125

97.

تحلیل و رتبه‌بندی مهم‌ترین مؤلفه‌های ناتوانی یادگیری در بین دانش‌آموزان

دوره 8، شماره 1، آذر 1397، صفحه 42-69

98.

تحلیل و کنترل میرایی نوسانات فرکانس پایین سیستم قدرت

دوره 1397، کارنامه یکساله، 1397

99.

تعیین اثربخشی آموزش با استفاده از برنامه چندرسانه‌ای لوح دانش مبتنی بر دیدگاه ساخت‌گرا بر بهبود عملکرد ریاضی دانش‌آموزان دارای ناتوانی یادگیری ریاضی

دوره 7، شماره 3، اردیبهشت 1397، صفحه 7-34

100.

توانایی‌های نوظهور ذهنی

دوره 1397، کارنامه یکساله، 1397

101.

تولید غلات

دوره 1397، کارنامه یکساله، 1397

102.

چالش‌های مدیریت دولتی در ایران

دوره 1397، کارنامه یکساله، 1397

103.

خواص دی‌الکتریک محصولات کشاورزی و کاربردهای آن

دوره 1397، کارنامه یکساله، 1397

104.

دلالت‌های تربیتی رویکرد روان‌شناختی سازنده‌گرایی در طراحی محیط‌های یادگیری فن‌آورانه

دوره 7، شماره 3، آذر 1397، صفحه 159-175

105.

رابطه ادراک از اهداف پیشرفت مورد تأکید والدین و معلم با باورهای خودکارآمدی و راهبردهای مقابله دانش آموزان در درس ریاضی: نقش اهداف پیشرفت ریاضی

دوره 7، شماره 1، خرداد 1397، صفحه 183-218

106.

رابطه اهداف پیشرفت با احساس تعلق به مدرسه و نشاط ذهنی دانش‌آموزان

دوره 6، شماره 4، بهمن 1396، صفحه 99-119

107.

رابطه حافظه کاری، باورهای خودکارآمدی تحصیلی و اضطراب آزمون با پیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان

دوره 6، شماره 4، بهمن 1396، صفحه 25-44

108.

رابطه ویژگی‌های شخصیتی و تنظیم شناختی هیجان با فرسودگی تحصیلی دانش‌آموزان دختر دوره دوم متوسطه

دوره 7، شماره 3، آذر 1397، صفحه 68-87

109.

رابطۀ دلبستگی به والدین، هوش معنوی و جنسیت با بهزیستی روان‌شناختی در دانش‌آموزان تیزهوش

دوره 6، شماره 4، بهمن 1396، صفحه 176-198

110.

راهنمای آزمایشگاه مکانیک خاک

دوره 1397، کارنامه یکساله، 1397

111.

راهنمای بالینی برای کمک به تازه والدین (برنامه مراقبت زوجی برای والدین)

دوره 1397، کارنامه یکساله، 1397

112.

راهنمای عملی زمین‌شناسی عمومی

دوره 1397، کارنامه یکساله، 1397

113.

رواسازی و اعتباریابی پرسش‌نامه تدریس تحول‌آفرین (TTQ) در بین دانش آموزان

دوره 7، شماره 2، شهریور 1397، صفحه 54-71

114.

رویکردهایی بر جغرافیای انسانی: فلسفه‌ها، نظریه‌ها، مردم و رویه‌های عملی

دوره 1397، کارنامه یکساله، 1397

115.

شیوع شناسی لکنت زبان در دانش آموزان دوره ابتدایی و عوامل خانوادگی مرتبط با آن

دوره 7، شماره 1، خرداد 1397، صفحه 7-26

116.

طرحواره‌درمانی با زوج‌ها: راهنمای متخصصان برای بهبود روابط

دوره 1397، کارنامه یکساله، 1397

117.

فراتحلیل درمان های روان‌شناختی برکاهش اختلال اضطراب اجتماعی در کودکان و نوجوانان

دوره 7، شماره 2، شهریور 1397، صفحه 33-53

118.

کاربرد پرسش‌نامه شخصیتی چندوجهی مینه‌سوتا-۲ در سنجش دادگاهی

دوره 1397، کارنامه یکساله، 1397

119.

گاوهای شیری (تولیدمثل، مدیریت تغذیه و بیماریها)

دوره 1397، کارنامه یکساله، 1397

120.

مبانی شیمی زمین‌شناسی و علوم محیطی

دوره 1397، کارنامه یکساله، 1397

121.

مدیریت آفات با استفاده از فرآورده‏‌های طبیعی

دوره 1397، کارنامه یکساله، 1397

122.

مطالعه رابطه بین توانمندسازی روان‌شناختی و رضایت شغلی معلمان؛ بررسی نقش میانجی رفتار شهروندی سازمانی

دوره 6، شماره 4، بهمن 1396، صفحه 70-98

123.

مقابله با گرمایش جهانی فرین آب و هوایی

دوره 1397، کارنامه یکساله، 1397

124.

مقایسه‌ی اثربخشی یادگیری خود‌تنظیم و درمان دارویی در کاهش نشانگان اختلال کاستی توجه/بیش‌فعالی دانش‌آموزان

دوره 7، شماره 2، شهریور 1397، صفحه 7-32

125.

مقایسه ی برنامه‌ریزی، توجه انتخابی و انعطاف پذیری شناختی در دانش‌آموزان با و بدون اختلال یادگیری خاص (نارسایی خواندن)

دوره 7، شماره 2، اسفند 1396، صفحه 94-111

126.

مقایسه تئوری ذهن، خودآگاهی شناختی و خود نظم‌دهی در دانش آموزان با و بدون اختلالات یادگیری

دوره 7، شماره 4، تیر 1397، صفحه 21-41

127.

مقایسه راهبردهای یادگیری شناختی، فراشناختی و برنامه‌ریزی شناختی در دانش‌آموزان دارای اختلال ریاضی با دانش‌آموزان عادی

دوره 8، شماره 1، آذر 1397، صفحه 7-22

128.

مقایسه رفتارها‌ی خودتنظیمی و فراخلق در دانش‌آموزان با و بدون اضطراب جدایی

دوره 7، شماره 3، آذر 1397، صفحه 88-103

129.

مقایسه سطوح خودانتقادی، استرس ادراک شده، عاطفه مثبت و منفی در مادران دانش‌آموزان با و بدون اختلال یادگیری

دوره 7، شماره 2، اسفند 1396، صفحه 7-26

130.

مقایسه نارسایی هیجانی، تاب‌آوری و همدلی در دانش‌آموزان با و بدون ناتوانی‌های یادگیری

دوره 8، شماره 1، آذر 1397، صفحه 90-107

131.

مهندسی متابولیک برای تجاری‌سازی فرآیندهای زیستی

دوره 1397، کارنامه یکساله، 1397

132.

مورفولوژی و مراحل رشد و نمو گیاهان زراعی(غلات، گیاهان صنعتی، علوفه‌ای و حبوبات)

دوره 1397، کارنامه یکساله، 1397

133.

نظریه کدگذاری روی حلقه‌های جابه‌جایی متناهی

دوره 1397، کارنامه یکساله، 1397

134.

نقش اعتیاد به اینترنت و خود‌افشایی آنلاین در پیش‌بینی آزارگری سایبری در دانش‌آموزان

دوره 7، شماره 3، آذر 1397، صفحه 7-22

135.

نقش افسردگی، اضطراب و استرس دانش‌آموزان پسر در پیش‌بینی نگرش مثبت و منفی آن‌ها به بزهکاری

دوره 7، شماره 2، شهریور 1397، صفحه 115-130

136.

نقش باورهای غیرمنطقی، خودکارآمدی و ذهن آگاهی در پیش‌بینی قلدری دانش‌آموزان

دوره 7، شماره 3، آذر 1397، صفحه 138-158

137.

نقش سیستم بازداری/فعال‌سازی رفتار، راهبرد‌‌های تنظیم شناختی هیجان و سرشت و منش در پیش‌بینی نشانه‌های اضطراب اجتماعی دانش‌آموزان متوسطه

دوره 7، شماره 3، آذر 1397، صفحه 23-45

138.

نقش شیوه‌های فرزندپروری و سبک‌های دلبستگی در پیش‌بینی سازگاری دانش‌آموزان با مدرسه

دوره 7، شماره 1، خرداد 1397، صفحه 138-151

139.

نقش فشار اجتماعی و هوش هیجانی در پیش‌بینی رفتارهای اعتیادآور به تلفن همراه در دانش آموزان مقطع متوسطه

دوره 7، شماره 1، خرداد 1397، صفحه 121-137

140.

نقش نظریه ذهن، سیستم‌های مغزی-رفتاری و شیوه حل مسأله اجتماعی در پیش‌بینی اضطراب اجتماعی دانش‌آموزان دوره ابتدایی

دوره 7، شماره 3، آذر 1397، صفحه 121-137


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب