تقی زاده, سارا, نریمانی, محمد, صادقی هشجین, گودرز, بشرپور, سجاد. (1397). اثر بخشی آموزش ادراک دیداری بر بهبود توجه دانش‌آموزان مبتلا به اختلال نارسایی توجه/ بیش‌فعالی. سامانه مدیریت نشریات علمی, 7(1), 102-120. doi: 10.22098/jsp.2018.659
سارا تقی زاده; محمد نریمانی; گودرز صادقی هشجین; سجاد بشرپور. "اثر بخشی آموزش ادراک دیداری بر بهبود توجه دانش‌آموزان مبتلا به اختلال نارسایی توجه/ بیش‌فعالی". سامانه مدیریت نشریات علمی, 7, 1, 1397, 102-120. doi: 10.22098/jsp.2018.659
تقی زاده, سارا, نریمانی, محمد, صادقی هشجین, گودرز, بشرپور, سجاد. (1397). 'اثر بخشی آموزش ادراک دیداری بر بهبود توجه دانش‌آموزان مبتلا به اختلال نارسایی توجه/ بیش‌فعالی', سامانه مدیریت نشریات علمی, 7(1), pp. 102-120. doi: 10.22098/jsp.2018.659
تقی زاده, سارا, نریمانی, محمد, صادقی هشجین, گودرز, بشرپور, سجاد. اثر بخشی آموزش ادراک دیداری بر بهبود توجه دانش‌آموزان مبتلا به اختلال نارسایی توجه/ بیش‌فعالی. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1397; 7(1): 102-120. doi: 10.22098/jsp.2018.659


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب