آمار

تعداد نشریات27
تعداد شماره‌ها364
تعداد مقالات3,223
تعداد مشاهده مقاله4,740,970
تعداد دریافت فایل اصل مقاله3,238,415
سرگلزایی, مرتضی, جناآبادی, حسین, عرب, علی. (1397). اثر بخشی شیوه‌های آموزش فراشناختی حل مسأله و تنظیم هیجان بر پردازش هیجانی، تکانشوری و حواس‌پرتی دانش‌آموزان مبتلا به اختلال یادگیری خاص (نارسایی در ریاضی). سامانه مدیریت نشریات علمی, 7(4), 42-67. doi: 10.22098/jld.2018.681
مرتضی سرگلزایی; حسین جناآبادی; علی عرب. "اثر بخشی شیوه‌های آموزش فراشناختی حل مسأله و تنظیم هیجان بر پردازش هیجانی، تکانشوری و حواس‌پرتی دانش‌آموزان مبتلا به اختلال یادگیری خاص (نارسایی در ریاضی)". سامانه مدیریت نشریات علمی, 7, 4, 1397, 42-67. doi: 10.22098/jld.2018.681
سرگلزایی, مرتضی, جناآبادی, حسین, عرب, علی. (1397). 'اثر بخشی شیوه‌های آموزش فراشناختی حل مسأله و تنظیم هیجان بر پردازش هیجانی، تکانشوری و حواس‌پرتی دانش‌آموزان مبتلا به اختلال یادگیری خاص (نارسایی در ریاضی)', سامانه مدیریت نشریات علمی, 7(4), pp. 42-67. doi: 10.22098/jld.2018.681
سرگلزایی, مرتضی, جناآبادی, حسین, عرب, علی. اثر بخشی شیوه‌های آموزش فراشناختی حل مسأله و تنظیم هیجان بر پردازش هیجانی، تکانشوری و حواس‌پرتی دانش‌آموزان مبتلا به اختلال یادگیری خاص (نارسایی در ریاضی). سامانه مدیریت نشریات علمی, 1397; 7(4): 42-67. doi: 10.22098/jld.2018.681


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب