اسحاقی گرجی, حسن, محمدی فر, محمد علی, امین بیدختی, علی اکبر, طالع پسند, سیاوش, رضایی, علی محمد. (1397). مقایسه‌ی اثربخشی یادگیری خود‌تنظیم و درمان دارویی در کاهش نشانگان اختلال کاستی توجه/بیش‌فعالی دانش‌آموزان. سامانه مدیریت نشریات علمی, 7(2), 7-32. doi: 10.22098/jsp.2018.691
حسن اسحاقی گرجی; محمد علی محمدی فر; علی اکبر امین بیدختی; سیاوش طالع پسند; علی محمد رضایی. "مقایسه‌ی اثربخشی یادگیری خود‌تنظیم و درمان دارویی در کاهش نشانگان اختلال کاستی توجه/بیش‌فعالی دانش‌آموزان". سامانه مدیریت نشریات علمی, 7, 2, 1397, 7-32. doi: 10.22098/jsp.2018.691
اسحاقی گرجی, حسن, محمدی فر, محمد علی, امین بیدختی, علی اکبر, طالع پسند, سیاوش, رضایی, علی محمد. (1397). 'مقایسه‌ی اثربخشی یادگیری خود‌تنظیم و درمان دارویی در کاهش نشانگان اختلال کاستی توجه/بیش‌فعالی دانش‌آموزان', سامانه مدیریت نشریات علمی, 7(2), pp. 7-32. doi: 10.22098/jsp.2018.691
اسحاقی گرجی, حسن, محمدی فر, محمد علی, امین بیدختی, علی اکبر, طالع پسند, سیاوش, رضایی, علی محمد. مقایسه‌ی اثربخشی یادگیری خود‌تنظیم و درمان دارویی در کاهش نشانگان اختلال کاستی توجه/بیش‌فعالی دانش‌آموزان. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1397; 7(2): 7-32. doi: 10.22098/jsp.2018.691


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب