1.

A Customer Oriented Approach for Distribution System Reliability Improvement Using Optimal Distributed Generation and Switch Placement

دوره 7، شماره 2، دی 2019، صفحه 246-260

2.

Adaptive Sliding Mode Control of Multi-DG, Multi-Bus Grid-Connected Microgrid

دوره 7، شماره 1، مرداد 2019، صفحه 65-77

3.

An Adaptive Load Voltage Support Control Strategy for Inverter-based Renewable Energy Conversion System

دوره 7، شماره 2، دی 2019، صفحه 235-245

4.

Analyzing Impacts of FACTS Devices in Dealing with Short-Term and Long-Term Wind Turbine Faults

دوره 7، شماره 2، دی 2019، صفحه 206-215

5.

Analyzing of the Content of Published Articles on the field of Sports Technology and anticipating the future direction of the Journal of Advanced Sport Technology (JAST)

دوره 3، شماره 1، تیر 2019، صفحه 37-48

6.

A New Fitness Dependent Maximal Protocol for Determination of Heart Rate Deflection Point

دوره 3، شماره 2، اسفند 2019، صفحه 9-18

7.

An Interleaved Configuration of Modified KY Converter with High Conversion Ratio for Renewable Energy Applications; Design, Analysis and Implementation

دوره 7، شماره 1، مرداد 2019، صفحه 90-106

8.

An Isolated Off-Line High Power Factor Electrolytic Capacitor-Less LED Driver with Pulsating Output Current

دوره 7، شماره 1، مرداد 2019، صفحه 129-139

9.

A preliminary design of new corrective and wireless thoracolumbar bracing for individuals with functional thoracolumbar kyphosis

دوره 3، شماره 1، تیر 2019، صفحه 33-36

10.

A Repeated-measures Assessment of Golf Shot Performance at Varying Distances in Collegiate Female Golfers using the Trackman Portable Launch Monitor

دوره 3، شماره 1، تیر 2019، صفحه 1-7

11.

A Repetitive Control- Based Approach for Power Sharing Among Boost Converters in DC Microgrids

دوره 7، شماره 2، دی 2019، صفحه 168-175

12.

A Two-Stage Stochastic Programming Model for the Optimal Sizing of Hybrid PV/diesel/battery in Hybrid Electric Ship System

دوره 7، شماره 1، مرداد 2019، صفحه 16-26

13.

Comparison of Muscle Activity and Timing between a Custom Shoe with Hydrodynamic Mechanism and Regular Ethylene-Vinyl Acetate Shoe

دوره 3، شماره 2، اسفند 2019، صفحه 129-145

14.

Comprehensive Parametric Study for Design Improvement of a Low-Speed AFPMSG for Small Scale Wind-Turbines

دوره 7، شماره 1، مرداد 2019، صفحه 54-64

15.

Day-Ahead Economic Dispatch of Coupled Desalinated Water and Power Grids with Participation of Compressed Air Energy Storages

دوره 7، شماره 1، مرداد 2019، صفحه 40-48

16.

Designing a Web-based Health Document Automation for Fitness Clubs

دوره 3، شماره 2، اسفند 2019، صفحه 93-103

17.

Designing the Prototype of Smart Athletes Recording Equipment Based on Internet of Things Using the Arduino Board

دوره 3، شماره 2، اسفند 2019، صفحه 42-49

18.

Effects of the Biomechanical Design of the Full Body Swimsuit on its Tensile Behavior in the Shoulder Area

دوره 3، شماره 2، اسفند 2019، صفحه 81-92

19.

Efficacy of motion control shoes for reducing the frequency response of ground reaction forces in fatigued runners

دوره 3، شماره 1، تیر 2019، صفحه 8-21

20.

Electrical Load Manageability Factor Analyses by Artificial Neural Network Training

دوره 7، شماره 2، دی 2019، صفحه 187-195

21.

Electromyographic Patterns of Lower Limb Muscles during Gait in Congenital Blindness and Sighted People

دوره 3، شماره 2، اسفند 2019، صفحه 1-8

22.

High Gain Multi-input DC-DC Converter with Combined Phase-shift/PWM Modulation for Stand-Alone Applications

دوره 7، شماره 1، مرداد 2019، صفحه 49-57

23.

Immediate Effects of Various Foot Orthoses on Lower Limb Muscles Co-Contraction during Single-leg Drop Jump

دوره 3، شماره 2، اسفند 2019، صفحه 32-41

24.

Maximum Power Point Tracker for Photovoltaic Systems Based on Moth-Flame Optimization Considering Partial Shading Conditions

دوره 7، شماره 2، دی 2019، صفحه 176-186

25.

Mini/Micro-Grid Adaptive Voltage and Frequency Stability Enhancement

دوره 7، شماره 1، مرداد 2019، صفحه 107-118

26.

Multi-objective Grasshopper Optimization Algorithm based Reconfiguration of Distribution Networks

دوره 7، شماره 2، دی 2019، صفحه 148-156

27.

Musculoskeletal Modeling of Optimal Soccer Kick to Evaluate Selected Muscles Function

دوره 3، شماره 2، اسفند 2019، صفحه 129-137

28.

Operation of Multi Carrier Microgrid (MCMG) Considering Demand Response

دوره 7، شماره 1، مرداد 2019، صفحه 119-128

29.

Optimal Sensorless Four Switch Direct Power Control of BLDC Motor

دوره 7، شماره 1، مرداد 2019، صفحه 78-89

30.

Optimal Short-Term Coordination of Desalination, Hydro and Thermal Units

دوره 7، شماره 2، دی 2019، صفحه 141-147

31.

Performance Improvement of Single-Phase Transformerless Grid-Connected PV Inverters Regarding Common-Mode Voltage (CMV) and LVRT

دوره 7، شماره 1، مرداد 2019، صفحه 1-15

32.

Preliminary design and testing of a Running Starting Block

دوره 3، شماره 1، تیر 2019، صفحه 22-26

33.

Recognition and Location of Power Transformer Turn to Turn Fault by Analysis of Winding Imposed Forces

دوره 7، شماره 2، دی 2019، صفحه 227-234

34.

Rescue devices in the water environments: a systematic review

دوره 3، شماره 1، تیر 2019، صفحه 27-32

35.

Resilient Operation Scheduling of Microgrid Using Stochastic Programming Considering Demand Response and Electrical Vehicles

دوره 7، شماره 2، دی 2019، صفحه 157-167

36.

Stabilizing Microgrid Frequency by Linear Controller Design to Increase Dynamic Response of Diesel Generator Frequency Control Loop

دوره 7، شماره 2، دی 2019، صفحه 216-226

37.

The Effect of High Penetration Level of Distributed Generation Sources on Voltage Stability Analysis in Unbalanced Distribution Systems Considering Load Model

دوره 7، شماره 2، دی 2019، صفحه 196-205

38.

The Effect of Using Air Brace on the Ground Reaction Force Component in People with Ankle Sprain

دوره 3، شماره 2، اسفند 2019، صفحه 176-184

39.

Unit Commitment by a Fast and New Analytical Non-iterative Method Using IPPD Table and “λ-logic” Algorithm

دوره 7، شماره 1، مرداد 2019، صفحه 27-39

40.

اثر بخشی آموزش توانبخشی شناختی بر حافظه کاری و توجه انتخابی دانش‌آموزان نارساخوان مقطع ابتدایی

دوره 8، شماره 2، اسفند 1397، صفحه 7-25

41.

اثربخشی آموزش خودنظارتی توجه بر عملکرد تحصیلی و توجه در دانش‌آموزان با مشکلات خواندن

دوره 8، شماره 4، شهریور 1398، صفحه 27-54

42.

اثربخشی آموزش راهبردهای برنامه‌ریزی عصبی-کلامی بر هوش هیجانی و تفکرانتقادی معلمان

دوره 7، شماره 4، اسفند 1397، صفحه 84-105

43.

اثربخشی آموزش راهبردهای خودتنظیمی بر نگرش نسبت به مدرسه در دانش‌آموزان دارای اختلال یادگیری ویژه

دوره 8، شماره 3، خرداد 1398، صفحه 7-25

44.

اثربخشی آموزش راهبردهای خودتنظیمی در یادگیری بر هیجان‌های تحصیلی دانش‌آموزان دبیرستانی

دوره 8، شماره 1، خرداد 1398، صفحه 26-42

45.

اثربخشی آموزش مبتنی بر پذیرش و تعهد بر کاهش اجتناب تجربه‌ای و پریشانی روان‌شناختی نوجوانان دارای اختلال یادگیری خاص

دوره 8، شماره 4، شهریور 1398، صفحه 110-133

46.

اثربخشی آموزش مهارت‌های فراشناختی بر خودکارآمدی تحصیلی و اشتیاق تحصیلی دانش‌آموزان پسر پایه دهم مدارس شهرستان اردبیل

دوره 8، شماره 2، شهریور 1398، صفحه 131-155

47.

اثربخشی بازی‌درمانی بر بهبود سرعت پردازش اطلاعات و پردازش اجتماعی/ هیجانی در دانش‌آموزان مبتلا به اختلال‌یادگیری خاص-خواندن

دوره 9، شماره 1، آذر 1398، صفحه 72-92

48.

اثربخشی بازی‌درمانی فیلیالی بر سواد هیجانی کودکان دارای اختلال یادگیری خاص

دوره 9، شماره 1، آذر 1398، صفحه 7-31

49.

اثربخشی تحریک الکتریکی مستقیم فراجمجمه‌ای (TDCS) بر بهبود کارکردهای شناختی و حل مسأله در دانش‌آموزان

دوره 7، شماره 4، اسفند 1397، صفحه 20-38

50.

اثربخشی تلفیق روش یکپارچگی حسی و آموزش مستقیم درک مطلب بر تقویت حافظه فعال و دامنه توجه دانش‌آموزان نارساخوان

دوره 9، شماره 1، آذر 1398، صفحه 116-137

51.

اثربخشی حافظه فعال بر بهبود عملکرد تحصیلی دانش‌آموزان با اختلال یادگیری خاص: یک مطالعه فراتحلیل

دوره 8، شماره 4، شهریور 1398، صفحه 7-26

52.

اثربخشی درمان چشم‌انداز زمان در انسجام روانی و استرس ادراک‌شده مادران دانش‌آموزان اختلال یادگیری

دوره 9، شماره 1، آذر 1398، صفحه 53-71

53.

اثربخشی درمان یکپارچگی حسی - حرکتی بر مشکلات خواندن در دانش-آموزان با ناتوانی یادگیری

دوره 8، شماره 2، اسفند 1397، صفحه 26-37

54.

اثربخشی درمان متمرکز بر شفقت بر بهبود بهزیستی اجتماعی دانش‌آموزان دارای اختلال یادگیری خاص

دوره 9، شماره 1، آذر 1398، صفحه 32-52

55.

اثر بخشی روش بازخورد مثبت به خود در درمان مشکل دانش‌آموزان نارساخوان

دوره 8، شماره 2، اسفند 1397، صفحه 58-75

56.

اثربخشی نرم‌افزار ساند اسمارت بر کارکردهای اجرایی (توجه متمرکز، توانایی سازماندهی و برنامه‌ریزی و حافظه‌کاری شنیداری و دیداری) دانش‌آموزان مبتلا به نارساخوانی

دوره 8، شماره 3، خرداد 1398، صفحه 26-48

57.

بازتوانی ادراک شنیداری یک دانش‌آموز پایه سوم ابتدایی با مشکل اختلال املا: مطالعه‌ی موردی

دوره 8، شماره 3، خرداد 1398، صفحه 133-151

58.

بررسی اثربخشی آموزش راهبردهای کمک خواهی در بهبود نشانه‌های استرس تحصیلی و عملکرد تحصیلی در دانش‌آموزان متوسطه

دوره 7، شماره 4، اسفند 1397، صفحه 55-70

59.

بررسی اثربخشی هوش شخصی و هوش موفق بر اعتماد به نفس دانش-آموزان تیز هوش

دوره 8، شماره 1، خرداد 1398، صفحه 73-88

60.

بررسی تأثیرآموزش مهارت‌های مطالعه برنامه ریزی و مدیریت زمان و روش تمرکز و حافظه بر میزان پیشرفت تحصیلی وانگیزش پیشرفت دانش-آموزان ایرانی ساکن کشور تاجیکستان در مقطع ابتدایی

دوره 8، شماره 2، شهریور 1398، صفحه 156-173

61.

بررسی تأثیر باورهای فراشناختی بر بهزیستی تحصیلی با میانجی‌گری کمال‌گرایی دانش آموزان

دوره 8، شماره 3، آذر 1398، صفحه 177-195

62.

بررسی تأثیر کاربست فناوری اطلاعات بر روی یادگیری رسمی و غیررسمی (مورد مطالعه: مدیران و معاونان مدارس متوسطه شهرستان اصفهان)

دوره 7، شماره 4، اسفند 1397، صفحه 40-54

63.

بررسی تحولی توانایی حل مسأله در دانش‌آموزان مقطع ابتدایی با استفاده از برج هانوی

دوره 8، شماره 3، آذر 1398، صفحه 56-73

64.

بررسی رابطه اشتیاق شغلی و بهزیستی روان‌شناختی با فرسودگی شغلی معلمان (مورد مطالعه معلمان شهر اردبیل)

دوره 7، شماره 4، اسفند 1397، صفحه 71-82

65.

بررسی رابطه بین حساسیت اضطرابی و باورهای فراشناختی با اضطراب امتحان در دانش‌آموزان

دوره 8، شماره 1، خرداد 1398، صفحه 7-25

66.

بررسی رابطه بین رهبری اخلاقی و تسهیم دانش با نقش میانجی توانمندسازی روان‌شناختی معلمان

دوره 8، شماره 1، خرداد 1398، صفحه 87-107

67.

بررسی رابطه بین هوش معنوی و مؤلفه‌های آن با عملکرد شغلی معلمان شهرستان اصلاندوز

دوره 8، شماره 2، شهریور 1398، صفحه 7-21

68.

پیش بینی سلامت روان دانش‌آموزان براساس باورهای دینی، خودکارآمدی تحصیلی و رشد اخلاقی

دوره 7، شماره 4، اسفند 1397، صفحه 143-157

69.

تأثیر ارائه آموزش‌های تخصصی اختلالات یادگیری به معلمان بر پیشرفت تحصیلی دیکته در میان دانش‌آموزان پایه سوم ابتدایی مبتلا به اختلالات یادگیری

دوره 8، شماره 2، اسفند 1397، صفحه 125-139

70.

تأثیر آموزش دقت بر توانایی خواندن دانش‌آموزان نارساخوان پسر پایه سوم ابتدایی

دوره 8، شماره 3، خرداد 1398، صفحه 91-111

71.

تأثیر آموزش فهم عدد بر کاهش مشکلات یادگیری ریاضی دانش‌آموزان پایۀ اول ابتدایی

دوره 8، شماره 2، اسفند 1397، صفحه 140-166

72.

تأثیر آموزش مهارت‌های شناختی بر کنش‌های اجرایی و توانایی‌های شناختی کودکان دارای اختلال یادگیری

دوره 8، شماره 2، اسفند 1397، صفحه 38-57

73.

تأثیر انگیزشی بازخورد عمومی و غیرعمومی بر یادگیری حرکتی دانش-آموزان دختر دوازده ساله

دوره 8، شماره 3، آذر 1398، صفحه 148-162

74.

تأثیر برنامه یکپارچگی حسی بر هوش غیرکلامی، توجه و عملکرد تحصیلی دانش‌آموزان دارای اختلال یادگیری ریاضی

دوره 9، شماره 1، آذر 1398، صفحه 93-115

75.

تأثیر راهبرد کپی، پوشش و مقایسه بر بهبود املای دانش آموزان ابتدایی با ناتوانی نوشتن

دوره 8، شماره 3، خرداد 1398، صفحه 49-73

76.

تأثیر رویکرد راه‌حل محور بر انگیزش تحصیلی در بین کودکان دارای اختلال یادگیری ویژه

دوره 8، شماره 4، شهریور 1398، صفحه 134-154

77.

خصوصیات روان‌‌سنجی مقیاس تجربه قلدری- قربانی سایبری در دانش-آموزان

دوره 8، شماره 1، خرداد 1398، صفحه 43-57

78.

رابطه پیشایندهای عواطف تحصیلی، هویت تحصیلی و اهداف پیشرفت با پیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان

دوره 8، شماره 2، شهریور 1398، صفحه 91-112

79.

رابطه سبک‌های ارتباطی والدین با خودشیفتگی در دانش‌آموزان دختر مقطع متوسطه دوره دوم شهر بیرجند

دوره 8، شماره 3، آذر 1398، صفحه 74-86

80.

رابطه مباحث آیات الاحکام با جهت‌گیری مذهبی و سرمایه روان شناختی در دانش آموزان

دوره 8، شماره 3، آذر 1398، صفحه 26-39

81.

ساخت، اعتباریابی و رواسازی مقیاس تشخیص اختلال های یادگیری غیرکلامی

دوره 8، شماره 4، شهریور 1398، صفحه 75-109

82.

ساخت و اعتباریابی آزمون اختلال زبان نوشتاری برای پایه تحصیلی سوم ابتدایی

دوره 8، شماره 2، اسفند 1397، صفحه 99-124

83.

عوامل و مؤلفه‌های مؤثر بر توسعه حرفه‌ای دبیران مدارس اردبیل (تحقیق کیفی با تأکید بر روش گروه های کانونی)

دوره 8، شماره 1، خرداد 1398، صفحه 108-125

84.

فراتحلیل عوامل و موانع مرتبط با افزایش خلاقیت دانش‌آموزان

دوره 8، شماره 3، آذر 1398، صفحه 109-126

85.

مدل‌یابی روابط بین اهداف پیشرفت و تعلل ورزی تحصیلی با عملکرد ریاضی دانش‌آموزان اول دبیرستان

دوره 8، شماره 2، شهریور 1398، صفحه 43-71

86.

مقایسه اثربخشی بازتوانی شناختی متمرکز بر آگاهی واج شناختی و توانبخشی شناختی متمرکز بر حافظه فعال در بهبود نشانه های اختلال خواندن در دانش‌آموزان دوره ابتدایی

دوره 9، شماره 1، آذر 1398، صفحه 138-157

87.

مقایسه اثربخشی روش تدریس الکترونیکی و روش تدریس سنتی بر اشتیاق تحصیلی، خودکارآمدی تحصیلی و خودتنظیمی در دانش آموزان

دوره 8، شماره 2، شهریور 1398، صفحه 72-90

88.

مقایسه باورهای فرا شناختی، نشخوار فکری، نگرانی و عدم تحمل بلاتکلیفی در مادران دانش آموزان با و بدون ناتوانی یادگیری

دوره 8، شماره 4، شهریور 1398، صفحه 155-175

89.

مقایسه پیشرفت تحصیلی، درگیری تحصیلی، سرسختی و ادراک محیط کلاس دانش‌آموزان دختر و پسر پایة سوم تجربی

دوره 8، شماره 3، آذر 1398، صفحه 7-25

90.

مقایسه تصمیم‌گیری اخلاقی، پیش‌بینی هیجان اخلاقی، سبک حل مسأله اجتماعی در دانش‌آموزان تک والدی و عادی

دوره 7، شماره 4، اسفند 1397، صفحه 7-19

91.

مقایسه سرمایه روان‌شناختی، سازگاری اجتماعی و سبک‌های عاطفی در دانش‌آموزان ورزشکار (فردی و گروهی) و غیرورزشکار

دوره 8، شماره 3، آذر 1398، صفحه 163-176

92.

مقایسه عامل به احکام بودن، جهت‌گیری مذهبی و سرمایه روان‌شناختی در میان دانش‌آموزان دختر و پسر

دوره 8، شماره 1، خرداد 1398، صفحه 58-70

93.

مقایسه عملکرد افراد با اختلال نقص توجه‌ بیش فعالی و افراد عادی در مؤلفه‌های فهم کلامی با استفاده از آزمون وکسلر: مطالعه‌ای در دانش-آموزان ابتدایی با توجه به عامل جنسیت

دوره 8، شماره 1، خرداد 1398، صفحه 126-149

94.

مقایسه عملکردهای حافظه فعال شنیداری، دیداری-فضایی و بلندمدت در دانش‌آموزان دارای اختلال ریاضی و بهنجار

دوره 8، شماره 4، شهریور 1398، صفحه 55-74

95.

مقایسه غنای محیطی مدرسه بین کودکان بهنجار و مبتلا به اختلال‌های یادگیری 9 تا 12 ساله

دوره 8، شماره 3، خرداد 1398، صفحه 74-90

96.

مقایسه مشکلات هیجانی، سبک‌های هویتی و رفتارهای ایمنی در دانش-آموزان زورگو و عادی

دوره 7، شماره 4، اسفند 1397، صفحه 106-120

97.

نقش پرخاشگری، افسردگی و بهزیستی روان‌شناختی معلمان در پیش‌بینی پیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان راهنمایی شهر تبریز

دوره 8، شماره 3، آذر 1398، صفحه 127-146

98.

نقش خودپنداره کودکان، حمایت اجتماعی خانواده و سبک والدگری در پیش‌بینی سرزندگی تحصیلی دانش‌آموزان دارای ناتوانی یادگیری خاص

دوره 8، شماره 3، خرداد 1398، صفحه 112-133

99.

نقش طرحواره های ناسازگار اولیه، سبک‌های مقابله‌ای و نظم‌جویی شناختی هیجان در پیش‌بینی گرایش به اعتیاد دانش‌آموزان

دوره 7، شماره 4، اسفند 1397، صفحه 121-142

100.

نقش عزت‌ نفس، سبک‌های فرزند‌پروری و انسجام خانواده و انعطاف‌پذیری در پیش‌بینی افسردگی دانش‌آموزان دختر

دوره 8، شماره 1، خرداد 1398، صفحه 149-172

101.

نقش فرهنگ سازمانی مدرسه و خودتنظیمی در پیش بینی انگیزه پیشرفت دانش‌آموزان دبیرستانی

دوره 8، شماره 2، شهریور 1398، صفحه 113-130

102.

نقش کیفیت زندگی در مدرسه و خودتنظیمی تحصیلی در پیش‌بینی سرزندگی تحصیلی دانش‏آموزان

دوره 8، شماره 1، خرداد 1398، صفحه 173-191

103.

نقش میانجی خودکارآمدی تحصیلی در رابطه بین هوش هیجانی و خلاقیت با انگیزش پیشرفت

دوره 8، شماره 2، شهریور 1398، صفحه 22-42

104.

نقش هیجانات مثبت و منفی در پیش‌بینی بهزیستی روان‌شناختی دانش-آموزان پسر ورزشکار

دوره 8، شماره 3، آذر 1398، صفحه 40-55

105.

ویژگی‌های روان‌سنجی نسخه دوم مقیاس‌های سنجش هوش رینولدز در دانش‌آموزان مبتلا به ناتوانی های یادگیری

دوره 8، شماره 2، اسفند 1397، صفحه 76-98


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب