علی‌پور, محمد, چاپاری ایلخچی, ثریا, علمردانی صومعه, سجاد. (1397). اثر بخشی روش بازخورد مثبت به خود در درمان مشکل دانش‌آموزان نارساخوان. سامانه مدیریت نشریات علمی, 8(2), 58-75. doi: 10.22098/jld.2019.757
محمد علی‌پور; ثریا چاپاری ایلخچی; سجاد علمردانی صومعه. "اثر بخشی روش بازخورد مثبت به خود در درمان مشکل دانش‌آموزان نارساخوان". سامانه مدیریت نشریات علمی, 8, 2, 1397, 58-75. doi: 10.22098/jld.2019.757
علی‌پور, محمد, چاپاری ایلخچی, ثریا, علمردانی صومعه, سجاد. (1397). 'اثر بخشی روش بازخورد مثبت به خود در درمان مشکل دانش‌آموزان نارساخوان', سامانه مدیریت نشریات علمی, 8(2), pp. 58-75. doi: 10.22098/jld.2019.757
علی‌پور, محمد, چاپاری ایلخچی, ثریا, علمردانی صومعه, سجاد. اثر بخشی روش بازخورد مثبت به خود در درمان مشکل دانش‌آموزان نارساخوان. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1397; 8(2): 58-75. doi: 10.22098/jld.2019.757


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب