حسینی, مرضیه, هاشمی, تورج. (1397). بررسی اثربخشی آموزش راهبردهای کمک خواهی در بهبود نشانه‌های استرس تحصیلی و عملکرد تحصیلی در دانش‌آموزان متوسطه. سامانه مدیریت نشریات علمی, 7(4), 55-70. doi: 10.22098/jsp.2019.747
مرضیه حسینی; تورج هاشمی. "بررسی اثربخشی آموزش راهبردهای کمک خواهی در بهبود نشانه‌های استرس تحصیلی و عملکرد تحصیلی در دانش‌آموزان متوسطه". سامانه مدیریت نشریات علمی, 7, 4, 1397, 55-70. doi: 10.22098/jsp.2019.747
حسینی, مرضیه, هاشمی, تورج. (1397). 'بررسی اثربخشی آموزش راهبردهای کمک خواهی در بهبود نشانه‌های استرس تحصیلی و عملکرد تحصیلی در دانش‌آموزان متوسطه', سامانه مدیریت نشریات علمی, 7(4), pp. 55-70. doi: 10.22098/jsp.2019.747
حسینی, مرضیه, هاشمی, تورج. بررسی اثربخشی آموزش راهبردهای کمک خواهی در بهبود نشانه‌های استرس تحصیلی و عملکرد تحصیلی در دانش‌آموزان متوسطه. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1397; 7(4): 55-70. doi: 10.22098/jsp.2019.747


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب