رحمانی, علی, پیرانی, ذبیح, حیدری, حسن, داوودی, حسین. (1397). اثر بخشی آموزش توانبخشی شناختی بر حافظه کاری و توجه انتخابی دانش‌آموزان نارساخوان مقطع ابتدایی. سامانه مدیریت نشریات علمی, 8(2), 7-25. doi: 10.22098/jld.2019.754
علی رحمانی; ذبیح پیرانی; حسن حیدری; حسین داوودی. "اثر بخشی آموزش توانبخشی شناختی بر حافظه کاری و توجه انتخابی دانش‌آموزان نارساخوان مقطع ابتدایی". سامانه مدیریت نشریات علمی, 8, 2, 1397, 7-25. doi: 10.22098/jld.2019.754
رحمانی, علی, پیرانی, ذبیح, حیدری, حسن, داوودی, حسین. (1397). 'اثر بخشی آموزش توانبخشی شناختی بر حافظه کاری و توجه انتخابی دانش‌آموزان نارساخوان مقطع ابتدایی', سامانه مدیریت نشریات علمی, 8(2), pp. 7-25. doi: 10.22098/jld.2019.754
رحمانی, علی, پیرانی, ذبیح, حیدری, حسن, داوودی, حسین. اثر بخشی آموزش توانبخشی شناختی بر حافظه کاری و توجه انتخابی دانش‌آموزان نارساخوان مقطع ابتدایی. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1397; 8(2): 7-25. doi: 10.22098/jld.2019.754


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب