آمار

تعداد نشریات26
تعداد شماره‌ها305
تعداد مقالات2,636
تعداد مشاهده مقاله3,959,562
تعداد دریافت فایل اصل مقاله2,666,672
محمودی, هیوا, عبداله زاده, حسن, رحمتی, ملیحه. (1398). اثربخشی تلفیق روش یکپارچگی حسی و آموزش مستقیم درک مطلب بر تقویت حافظه فعال و دامنه توجه دانش‌آموزان نارساخوان. سامانه مدیریت نشریات علمی, 9(1), 116-137. doi: 10.22098/jld.2019.836
هیوا محمودی; حسن عبداله زاده; ملیحه رحمتی. "اثربخشی تلفیق روش یکپارچگی حسی و آموزش مستقیم درک مطلب بر تقویت حافظه فعال و دامنه توجه دانش‌آموزان نارساخوان". سامانه مدیریت نشریات علمی, 9, 1, 1398, 116-137. doi: 10.22098/jld.2019.836
محمودی, هیوا, عبداله زاده, حسن, رحمتی, ملیحه. (1398). 'اثربخشی تلفیق روش یکپارچگی حسی و آموزش مستقیم درک مطلب بر تقویت حافظه فعال و دامنه توجه دانش‌آموزان نارساخوان', سامانه مدیریت نشریات علمی, 9(1), pp. 116-137. doi: 10.22098/jld.2019.836
محمودی, هیوا, عبداله زاده, حسن, رحمتی, ملیحه. اثربخشی تلفیق روش یکپارچگی حسی و آموزش مستقیم درک مطلب بر تقویت حافظه فعال و دامنه توجه دانش‌آموزان نارساخوان. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1398; 9(1): 116-137. doi: 10.22098/jld.2019.836


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب