آمار

تعداد نشریات26
تعداد شماره‌ها300
تعداد مقالات2,613
تعداد مشاهده مقاله3,931,530
تعداد دریافت فایل اصل مقاله2,594,234
هاشمی, تورج, بیرامی, منصور, اسماعیل پور, خلیل, نعمتی سوگلی تپه, فاطمه, خوش اقبال, مرجان. (1398). مقایسه اثربخشی بازتوانی شناختی متمرکز بر آگاهی واج شناختی و توانبخشی شناختی متمرکز بر حافظه فعال در بهبود نشانه های اختلال خواندن در دانش‌آموزان دوره ابتدایی. سامانه مدیریت نشریات علمی, 9(1), 138-157. doi: 10.22098/jld.2019.837
تورج هاشمی; منصور بیرامی; خلیل اسماعیل پور; فاطمه نعمتی سوگلی تپه; مرجان خوش اقبال. "مقایسه اثربخشی بازتوانی شناختی متمرکز بر آگاهی واج شناختی و توانبخشی شناختی متمرکز بر حافظه فعال در بهبود نشانه های اختلال خواندن در دانش‌آموزان دوره ابتدایی". سامانه مدیریت نشریات علمی, 9, 1, 1398, 138-157. doi: 10.22098/jld.2019.837
هاشمی, تورج, بیرامی, منصور, اسماعیل پور, خلیل, نعمتی سوگلی تپه, فاطمه, خوش اقبال, مرجان. (1398). 'مقایسه اثربخشی بازتوانی شناختی متمرکز بر آگاهی واج شناختی و توانبخشی شناختی متمرکز بر حافظه فعال در بهبود نشانه های اختلال خواندن در دانش‌آموزان دوره ابتدایی', سامانه مدیریت نشریات علمی, 9(1), pp. 138-157. doi: 10.22098/jld.2019.837
هاشمی, تورج, بیرامی, منصور, اسماعیل پور, خلیل, نعمتی سوگلی تپه, فاطمه, خوش اقبال, مرجان. مقایسه اثربخشی بازتوانی شناختی متمرکز بر آگاهی واج شناختی و توانبخشی شناختی متمرکز بر حافظه فعال در بهبود نشانه های اختلال خواندن در دانش‌آموزان دوره ابتدایی. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1398; 9(1): 138-157. doi: 10.22098/jld.2019.837


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب