آمار

تعداد نشریات27
تعداد شماره‌ها352
تعداد مقالات3,028
تعداد مشاهده مقاله4,475,718
تعداد دریافت فایل اصل مقاله3,053,961
نریمانی, محمد, طاهری فرد, مینا. (1398). اثربخشی آموزش مبتنی بر پذیرش و تعهد بر کاهش اجتناب تجربه‌ای و پریشانی روان‌شناختی نوجوانان دارای اختلال یادگیری خاص. سامانه مدیریت نشریات علمی, 8(4), 110-133. doi: 10.22098/jld.2019.823
محمد نریمانی; مینا طاهری فرد. "اثربخشی آموزش مبتنی بر پذیرش و تعهد بر کاهش اجتناب تجربه‌ای و پریشانی روان‌شناختی نوجوانان دارای اختلال یادگیری خاص". سامانه مدیریت نشریات علمی, 8, 4, 1398, 110-133. doi: 10.22098/jld.2019.823
نریمانی, محمد, طاهری فرد, مینا. (1398). 'اثربخشی آموزش مبتنی بر پذیرش و تعهد بر کاهش اجتناب تجربه‌ای و پریشانی روان‌شناختی نوجوانان دارای اختلال یادگیری خاص', سامانه مدیریت نشریات علمی, 8(4), pp. 110-133. doi: 10.22098/jld.2019.823
نریمانی, محمد, طاهری فرد, مینا. اثربخشی آموزش مبتنی بر پذیرش و تعهد بر کاهش اجتناب تجربه‌ای و پریشانی روان‌شناختی نوجوانان دارای اختلال یادگیری خاص. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1398; 8(4): 110-133. doi: 10.22098/jld.2019.823


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب