1.

A New Structure of Buck-Boost Z-Source Converter Based on Z-H Converter

دوره 4، شماره 2، اسفند 2016، صفحه 117-131

2.

An Improved Big Bang-Big Crunch Algorithm for Estimating Three-Phase Induction Motors Efficiency

دوره 4، شماره 1، شهریور 2016، صفحه 83-92

3.

An LCL-filtered Single-phase Multilevel Inverter for Grid Integration of PV Systems

دوره 4، شماره 1، شهریور 2016، صفحه 54-65

4.

A SAIWD-Based Approach for Simultaneous Reconfiguration and Optimal Siting and Sizing of Wind Turbines and DVR units in Distribution Systems

دوره 4، شماره 2، اسفند 2016، صفحه 93-103

5.

Capacitor Placement in Distorted Distribution Network Subject to Wind and Load Uncertainty

دوره 4، شماره 2، اسفند 2016، صفحه 153-164

6.

Clean and Polluting DG Types Planning in Stochastic Price Conditions and DG Unit Uncertainties

دوره 4، شماره 1، شهریور 2016، صفحه 1-15

7.

Control of Inverter-Interfaced Distributed Generation Units for Voltage and Current Harmonics Compensation in Grid-Connected Microgrids

دوره 4، شماره 1، شهریور 2016، صفحه 66-82

8.

Energy Management Strategy of Stand-alone Photovoltaic System in Cathodic Protection Pipeline

دوره 4، شماره 2، اسفند 2016، صفحه 143-152

9.

Low Voltage Ride Through Enhancement Based on Improved Direct Power Control of DFIG under Unbalanced and Harmonically Distorted Grid Voltage

دوره 4، شماره 1، شهریور 2016، صفحه 16-28

10.

Multi Objective Scheduling of Utility-scale Energy Storages and Demand Response Programs Portfolio for Grid Integration of Wind Power

دوره 4، شماره 2، اسفند 2016، صفحه 104-116

11.

Multi-Stage DC-AC Converter Based on New DC-DC Converter for Energy Conversion

دوره 4، شماره 1، شهریور 2016، صفحه 42-53

12.

Optimal emergency demand response program integrated with multi-objective dynamic economic emission dispatch problem

دوره 4، شماره 1، شهریور 2016، صفحه 29-41

13.

Reliability and Supply Security based Method for Simultaneous Placement of Sectionalizer Switch and DER Units

دوره 4، شماره 2، اسفند 2016، صفحه 165-174

14.

Two Inputs Five-Level Quasi-Z-Source Inverter

دوره 4، شماره 2، اسفند 2016، صفحه 132-142

15.

اثربخشی آموزش اهداف زندگی (مبتنی بر مدل سبک زندگی) بر انگیزش تحصیلی و خودکارآمدی دانش‌آموزان

دوره 5، شماره 3، آذر 1395، صفحه 78-99

16.

اثربخشی آموزش به روش خودآموزی کلامی بر بهبود پردازش هیجانی و مهارت اجتماعی دانش‌آموزان مبتلا به اختلال یادگیری خاص

دوره 5، شماره 3، اردیبهشت 1395، صفحه 71-88

17.

اثربخشی آموزش سازماندهی فضایی- زمانی و آگاهی واجی بر سطح خواندن و نوشتن دانش‌آموزان مبتلا به اختلال‌های یادگیری

دوره 5، شماره 2، اسفند 1394، صفحه 27-42

18.

اثربخشی آموزش مبتنی بر پذیرش/ تعهد بر کاهش اضطراب اجتماعی دانش‌آموزان دارای اختلال یادگیری خاص

دوره 6، شماره 1، آذر 1395، صفحه 121-140

19.

اثربخشی آموزش مستقیم بر عملکرد ریاضی دانش‌آموزان‌ با اختلال یادگیری خاص

دوره 5، شماره 4، شهریور 1395، صفحه 108-122

20.

اثربخشی آموزش مهارت حل مسئله بر حساسیت بین فردی و پرخاشگری دانش‌آموزان

دوره 5، شماره 3، آذر 1395، صفحه 39-55

21.

اثربخشی آموزش مهارت‌های اجتماعی بر خودپنداره و حساسیت اضطرابی دانش‌آموزان مبتلا به ناتوانی‌های یادگیری

دوره 5، شماره 4، شهریور 1395، صفحه 43-58

22.

اثربخشی آموزش مهارت‌های اجتماعی- هیجانی بر تنظیم شناختی هیجان و مهارت‌های اجتماعی کودکان دارای اختلال یادگیری خاص

دوره 5، شماره 4، شهریور 1395، صفحه 59-86

23.

اثربخشی آموزش مهارت‌های مقابله با هیجانات ناخوشایند بر پرخاشگری رابطه‌ای و آشکار دانش‌آموزان

دوره 5، شماره 3، آذر 1395، صفحه 148-166

24.

اثربخشی آموزش همدلی و آموزش مدیریت خشم مبتنی بر رویکرد شناختی– رفتاری بر سازگاری دانش آموزان مبتلا به اختلال نافرمانی مقابله ی

دوره 5، شماره 1، اردیبهشت 1395، صفحه 26-47

25.

اثربخشی بازخورد نوشتاری معلم بر خودکارآمدی و انگیزش پیشرفت دانش‌آموزان

دوره 5، شماره 2، شهریور 1395، صفحه 55-70

26.

اثر بخشی بازی درمانی مبتنی بر رویکرد شناختی- رفتاری در بهبود عملکرد ریاضیات و خواندن دانش‌آموزان دارای حساب نارسایی و نارسا خوانی

دوره 5، شماره 3، اردیبهشت 1395، صفحه 54-70

27.

اثربخشی برنامه آموزش والدین بر مهارت‌های اجتماعی کودکان دارای ناتوانی یادگیری

دوره 5، شماره 3، اردیبهشت 1395، صفحه 89-107

28.

اثربخشی بسته‌ی مداخله‌ای تنظیم هیجان‌های پیشرفت بر کاهش هیجان-های منفی دانش‌آموزان

دوره 4، شماره 4، اسفند 1394، صفحه 76-93

29.

اثربخشی تقویت حافظه‌ی فعال با استفاده از رایانه بر عملکرد خواندن و درک مطلب دانش‌آموزان نارساخوان

دوره 5، شماره 3، اردیبهشت 1395، صفحه 108-121

30.

اثربخشی تکنیک‌های بازی درمانی گروهی بر اضطراب حالت، احساسات مثبت و سطح سازگاری عمومی کودکان مبتلا به ناتوانی یادگیری خاص

دوره 5، شماره 4، شهریور 1395، صفحه 7-24

31.

اثربخشی درمان مبتنی بر ذهن‌آگاهی بر افزایش بهزیستی روان‌شناختی مادران دارای کودک مبتلا به اختلال یادگیری

دوره 6، شماره 1، آذر 1395، صفحه 26-39

32.

اثربخشی روش تلفیقی آموزش شناختی - رفتاری والد محور کوتاه مدت و تقویت دقت در درمان نارساخوانی و بهبود عملکرد فضایی دانش‌آموزان نارساخوان

دوره 6، شماره 1، آذر 1395، صفحه 40-59

33.

اثربخشی روش نگرانی مشترک بر بهزیستی روان‌شناختی دانش‌آموزان قربانی قلدری

دوره 4، شماره 4، اسفند 1394، صفحه 143-161

34.

اثربخشی شناخت درمانی مبتنی بر حضور ذهن بر اضطراب اجتماعی دانش آموزان

دوره 4، شماره 4، اسفند 1394، صفحه 94-110

35.

اثربخشی معنادرمانی گروهی فرانکل بر بهزیستی روان‌شناختی و شادکامی دانش‌آموزان بی‌سرپرست و بدسرپرست

دوره 5، شماره 2، شهریور 1395، صفحه 71-91

36.

اثربخشی نرم‌افزار آموزش حافظه‌ی‌کاری بر کارکردهای توجه دانش‌آموزان دارای اختلال یادگیری ریاضی

دوره 6، شماره 1، آذر 1395، صفحه 60-79

37.

اثر خاک ورزی حفاظتی و تناوب گیاهی بر عملکرد گندم دیم و جمعیت علف های هرز

دوره 3، شماره 1 , 2، شهریور 1395، صفحه 11-17

38.

ارزیابی عملکرد کمی و کیفی چای ترش (Hibiscus sabdariffa L.) و لوبیا چشم بلبلی (Vigna unguiculata L.) در کشت مخلوط در سری های جایگزینی

دوره 3، شماره 1 , 2، شهریور 1395، صفحه 43-53

39.

ارزیابی کشت مخلوط و تک کشتی آویشن (Thymus daenensis )و یونجه (Medicago sativa)

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 19 اسفند 1394

40.

برآورد کارکرد مخلوط کنجد- لوبیا چشم بلبلی با استفاده از شاخص های رقابت

دوره 3، شماره 1 , 2، شهریور 1395، صفحه 1-9

41.

بررسی اثربخشی آموزش روش ایفای نقش بر مسئولیّت‌پذیری دانش-آموزان دختر اول دبیرستان

دوره 5، شماره 2، شهریور 1395، صفحه 151-166

42.

بررسی اثربخشی آموزش مهارت‌های زندگی بر سازگاری اجتماعی کودکان پیش دبستانی

دوره 5، شماره 3، آذر 1395، صفحه 118-131

43.

بررسی اثربخشی خودنظارتی توجه بر عملکرد دانش‌آموزان دارای اختلال یادگیری خاص در مقیاس عملکرد پیوسته(CPT)

دوره 5، شماره 2، اسفند 1394، صفحه 54-73

44.

بررسی اثربخشی مداخله ی ترمیمی مبتنی بر روش داویس بر بهبود نارساخوانی دانش‌آموزان

دوره 5، شماره 2، اسفند 1394، صفحه 92-105

45.

بررسی اثر ریزگردها بر کارایی علف کش ها در کنترل علف های هرز ذرت (Zea mays) در کرمانشاه

دوره 3، شماره 1 , 2، شهریور 1395، صفحه 55-66

46.

بررسی تأثیر آموزش چندرسانه‌ای سبک تبیین بر درماندگی و سازگاری اجتماعی دانش‌آموزان با ناتوانی‌های یادگیری

دوره 5، شماره 3، اردیبهشت 1395، صفحه 145-161

47.

بررسی تغییرات شوری خاک در حاشیه غربی دریاچه ارومیه با استفاده از مدل SaltMod

دوره 3، شماره 1 , 2، شهریور 1395، صفحه 33-41

48.

بررسی رابطه استدلال اخلاقی و رفتار اخلاقی با میانجی گری نظریه شناخت اجتماعی در نوجوانان

دوره 5، شماره 2، شهریور 1395، صفحه 167-182

49.

بررسی رابطه بین فرهنگ مدیریت خطا با یادگیری و نوآوری سازمانی (مطالعه موردی: اداره کل آموزش و پرورش اردبیل)

دوره 5، شماره 3، آذر 1395، صفحه 100-117

50.

بررسی رابطه‌ی وابستگی به پیام‌های کوتاه تلفنی و از خودبیگانگی با فرسودگی تحصیلی دانش‌آموزان دختر مقطع متوسطه اردبیل

دوره 5، شماره 2، شهریور 1395، صفحه 39-54

51.

بررسی شاخص‌های رشد ذرت (SC. 704) در پاسخ به زمان سرکوبی و تراکم مختلف مالچ زنده ماشک

دوره 3، شماره 1 , 2، شهریور 1395، صفحه 19-31

52.

بررسی نقش مکانیزم های معرفت پذیری در بهبود قابلیت حرفه ای معلمان

دوره 5، شماره 1، اردیبهشت 1395، صفحه 7-25

53.

تأثیر آموزش تفکر مثبت به مادران بر کاهش اختلال‌های بیرونی شده کودکان آن‌ها

دوره 4، شماره 4، اسفند 1394، صفحه 125-142

54.

تأثیر تحریک الکتریکی مستقیم از روی جمجمه (tDCS) بر افزایش حافظه‌ی فعال کودکان مبتلا به اختلال ریاضی

دوره 6، شماره 1، آذر 1395، صفحه 7-25

55.

تأثیر درمان مبتنی بر آموزش مراقبه ذهن آگاهی بر بی نظمی هیجانی در نوجوانان ADHD غیر بالینی

دوره 5، شماره 1، اردیبهشت 1395، صفحه 118-138

56.

تأثیر کاربست روش خودآموزی در درمان اختلال دست خط دانشآموزان با اختلال یادگیری خاص

دوره 6، شماره 1، آذر 1395، صفحه 100-120

57.

تبیین روشی برای یادگیری غیررسمی موثر مدیران و معاونان مدارس متوسطه شهرستان اردبیل

دوره 5، شماره 3، آذر 1395، صفحه 7-23

58.

رابطه ی سبک های فرزندپروی با شادکامی هیجانی و سلامت روانی دانشآموزان دوره ی دوم متوسطه

دوره 4، شماره 4، اسفند 1394، صفحه 7-20

59.

رابطه‌ی عدالت سازمانی ادراک شده با تعهد سازمانی: بررسی موردی دبیران زن شهر نقده

دوره 4، شماره 4، اسفند 1394، صفحه 111-124

60.

رابطه‌ی علّی محیط خانواده و محیط کلاس درس با رفتار پرخاشگرانه در مدرسه با میانجی‌گری تنهایی، شهرت به ناهماهنگی و نگرش نسبت به اقتدار

دوره 5، شماره 2، شهریور 1395، صفحه 109-130

61.

رابطه‌ی مؤلفه‌های درون مدرسه‌ای و خودکارآمدی اجتماعی با اضطراب تحصیلی دانش‌آموزان سال سوم دبیرستان

دوره 5، شماره 3، آذر 1395، صفحه 56-77

62.

رابطه‌ی نگرش مذهبی با شادکامی و خودکارآمدی دانش‌آموزان دوره‌ی متوسطه

دوره 5، شماره 2، شهریور 1395، صفحه 7-19

63.

مداخله ای در کارکردهای شناختی و هیجانی دانش‌آموزان نارساخوان: اثربخشی و کارآمدی آموزش مهارت‌های شناختی- هیجانی

دوره 5، شماره 3، اردیبهشت 1395، صفحه 28-53

64.

مدل‌یابی علی کیفیت زندگی معلمان براساس هوش هیجانی، خشم و احساس خودکارآمدی

دوره 4، شماره 4، اسفند 1394، صفحه 37-59

65.

مقایسه‌ی ابراز هیجان، سواد هیجانی و خودکارآمدی اجتماعی در کودکان با و بدون ناتوانی‌های یادگیری

دوره 5، شماره 2، اسفند 1394، صفحه 7-26

66.

مقایسه‌ی اثربخشی آموزش از طریق بازی‌های آموزشی رایانه‌ای و روش سنتی بر مهارت‌های تفکر انتقادی و خلاقیت دانش‌آموزان تیزهوش

دوره 5، شماره 2، شهریور 1395، صفحه 131-150

67.

مقایسه‌ی اثربخشی آموزش به روش چند حسی و ادراکی- حرکتی در بهبود مهارت خواندن دانش‌آموزان نارساخوان

دوره 5، شماره 4، شهریور 1395، صفحه 123-140

68.

مقایسه‌ی اثربخشی روش آموزش چند حسی فرنالد و کاربرد تدابیر یادیارها در بهبود مشکلات دیکته نویسی دانش‌آموزان پایه‌ی سوم ابتدایی دارای اختلال دیکته

دوره 5، شماره 3، اردیبهشت 1395، صفحه 122-144

69.

مقایسه اثربخشی مداخله‌ فراشناختی و خودآموزی‌کلامی مایکنبام بر اضطراب‌امتحان دانش‌آموزان دختر‌ دبیرستانی

دوره 5، شماره 1، اردیبهشت 1395، صفحه 48-64

70.

مقایسه اختلالات رفتاری، عزت نفس و رضایت از زندگی در دانش آموزان بی سرپرست و عادی

دوره 5، شماره 3، آذر 1395، صفحه 167-182

71.

مقایسه‌ی یادگیری عاطفی و انگیزش معطوف به خطا در دانش‌آموزان با و بدون ناتوانی یادگیری

دوره 5، شماره 3، اردیبهشت 1395، صفحه 7-27

72.

مقایسه‏ی استرس والدگری، شادکامی و انعطاف‎پذیری شناختی مادران دارای فرزند کم‌توان‌ذهنی و ناتوان یادگیری

دوره 5، شماره 4، شهریور 1395، صفحه 25-42

73.

مقایسه‌ی اشتیاق به مدرسه و فرسودگی تحصیلی در دانش آموزان مدارس نوساخت و قدیم ساخت

دوره 4، شماره 4، اسفند 1394، صفحه 60-75

74.

مقایسه‌ی باورهای انگیزشی و راهبردهای یادگیری خود‬تنظیمی در دانش‬آموزان پسر نارساخوان، نارسانویس، نارسا حساب و عادی

دوره 5، شماره 4، شهریور 1395، صفحه 87-107

75.

مقایسه ی بهزیستی اجتماعی و اضطراب اجتماعی در دانش‏آموزان با و بدون ناتوانی یادگیری خاص

دوره 5، شماره 2، اسفند 1394، صفحه 74-91

76.

مقایسه‌ی پیشرفت تحصیلی و عوامل مرتبط با آن در دو گروه از دانش‌آموزان بی‌سرپرست و دارای سرپرست

دوره 4، شماره 4، اسفند 1394، صفحه 21-36

77.

مقایسه‌ی حافظه‌ی فعال دیداری و شنیداری کودکان مستعد دیسلکسیا با کودکان بهنجار: توسط برنامه‌ی عصبی-شناختی طراحی شده

دوره 5، شماره 2، اسفند 1394، صفحه 43-53

78.

مقایسه سبک‌های مقابله‌ای و پردازش هیجانی دانش‌آموزان تیزهوش و عادی مقطع متوسطه

دوره 5، شماره 3، آذر 1395، صفحه 132-147

79.

مقایسه‌ی طرح‌واره‌های ناسازگار اولیه و رضایت زناشویی در مادران کودکان دارای اختلال یادگیری خاص و مادران کودکان عادی

دوره 6، شماره 1، آذر 1395، صفحه 80-99

80.

مقایسه‌ی فشار اجتماعی و حساسیت به طرد در دانش‌آموزان با و بدون لکنت زبان

دوره 5، شماره 3، آذر 1395، صفحه 24-38

81.

نقش باورهای معرفت شناختی، باورهای انگیزشی و خودکارآمدی ریاضی در پیش بینی پیشرفت ریاضی

دوره 5، شماره 1، اردیبهشت 1395، صفحه 81-100

82.

نقش ترس از شکست و ویژگی‌های شخصیتی در پیش‌بینی اهمال‌کاری تحصیلی دانش‌آموزان

دوره 5، شماره 2، شهریور 1395، صفحه 92-108

83.

نقش حافظه ی کاری بر روند تحولی ادراک زمان در کودکان دبستانی

دوره 5، شماره 1، اردیبهشت 1395، صفحه 101-117

84.

نقش سبک‌های زندگی، درک اجتماعی و روابط خانوادگی در پیش‌بینی رضایت زناشویی معلمان جوان

دوره 5، شماره 2، شهریور 1395، صفحه 20-38

85.

نقش کمال گرایی و هوش هیجانی در پیش بینی فرسودگی تحصیلی دانش‌آموزان دبیرستانی

دوره 5، شماره 1، اردیبهشت 1395، صفحه 65-80

86.

نقش هوش اخلاقی و اجتماعی در پیش بینی تاب‌آوری و کیفیت زندگی والدین کودکان دارای ناتوانی یادگیری

دوره 5، شماره 2، اسفند 1394، صفحه 106-128


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب