1.

۱۰۰ پرسش و پاسخ در مورد کودکان مبتلا به اختلال کمبود توجه/ بیش‌فعالی: از دوره‌ی پیش‌دبستانی تا دانشگاه

دوره 1395، کارنامه یکساله، 1395

2.

A New Structure of Buck-Boost Z-Source Converter Based on Z-H Converter

دوره 4، شماره 2، اسفند 2016، صفحه 117-131

3.

An Improved Big Bang-Big Crunch Algorithm for Estimating Three-Phase Induction Motors Efficiency

دوره 4، شماره 1، شهریور 2016، صفحه 83-92

4.

An LCL-filtered Single-phase Multilevel Inverter for Grid Integration of PV Systems

دوره 4، شماره 1، شهریور 2016، صفحه 54-65

5.

A novel metaheuristic for optimization inspired by mother-infant communication in animal colonies

دوره 5، شماره 2، اسفند 2016، صفحه 169-181

6.

A SAIWD-Based Approach for Simultaneous Reconfiguration and Optimal Siting and Sizing of Wind Turbines and DVR units in Distribution Systems

دوره 4، شماره 2، اسفند 2016، صفحه 93-103

7.

Capacitor Placement in Distorted Distribution Network Subject to Wind and Load Uncertainty

دوره 4، شماره 2، اسفند 2016، صفحه 153-164

8.

Clean and Polluting DG Types Planning in Stochastic Price Conditions and DG Unit Uncertainties

دوره 4، شماره 1، شهریور 2016، صفحه 1-15

9.

Compute algebra and thurston geometries

دوره 5، شماره 1، شهریور 2016، صفحه 41-55

10.

Control of Inverter-Interfaced Distributed Generation Units for Voltage and Current Harmonics Compensation in Grid-Connected Microgrids

دوره 4، شماره 1، شهریور 2016، صفحه 66-82

11.

Differential transformation method for solving hybrid fuzzy differential equations

دوره 5، شماره 1، شهریور 2016، صفحه 69-83

12.

Energy Management Strategy of Stand-alone Photovoltaic System in Cathodic Protection Pipeline

دوره 4، شماره 2، اسفند 2016، صفحه 143-152

13.

Fundamental pseudo BCK-algebras

دوره 5، شماره 2، اسفند 2016، صفحه 93-107

14.

Generating the generalized distributions by using fractional calculus

دوره 5، شماره 2، اسفند 2016، صفحه 141-150

15.

Low Voltage Ride Through Enhancement Based on Improved Direct Power Control of DFIG under Unbalanced and Harmonically Distorted Grid Voltage

دوره 4، شماره 1، شهریور 2016، صفحه 16-28

16.

Multi Objective Scheduling of Utility-scale Energy Storages and Demand Response Programs Portfolio for Grid Integration of Wind Power

دوره 4، شماره 2، اسفند 2016، صفحه 104-116

17.

Multi-Stage DC-AC Converter Based on New DC-DC Converter for Energy Conversion

دوره 4، شماره 1، شهریور 2016، صفحه 42-53

18.

On fuzzy prime and fuzzy semiprime ideals of {hypergroupoids

دوره 5، شماره 2، اسفند 2016، صفحه 108-114

19.

On general n-ary hyperstructure semilattices

دوره 5، شماره 1، شهریور 2016، صفحه 1-16

20.

On harmonious chromatic number of triple star graph

دوره 5، شماره 1، شهریور 2016، صفحه 26-32

21.

On the matrix of rank one over a UFD

دوره 5، شماره 1، شهریور 2016، صفحه 33-40

22.

On well-posedness of generalized equilibrium problems involving -monotone bifunction

دوره 5، شماره 2، اسفند 2016، صفحه 151-168

23.

Optimal emergency demand response program integrated with multi-objective dynamic economic emission dispatch problem

دوره 4، شماره 1، شهریور 2016، صفحه 29-41

24.

Reliability and Supply Security based Method for Simultaneous Placement of Sectionalizer Switch and DER Units

دوره 4، شماره 2، اسفند 2016، صفحه 165-174

25.

Reproducing kernel method for solving wiener-hopf equations of the second kind

دوره 5، شماره 1، شهریور 2016، صفحه 56-68

26.

Soft set theoretic approach to hyperstructtures

دوره 5، شماره 2، اسفند 2016، صفحه 115-123

27.

Some results on PIT and GPIT theorems

دوره 5، شماره 1، شهریور 2016، صفحه 17-25

28.

The connection of hyper lattice implication algebras and related hyper algebras

دوره 5، شماره 2، اسفند 2016، صفحه 124-140

29.

Two Inputs Five-Level Quasi-Z-Source Inverter

دوره 4، شماره 2، اسفند 2016، صفحه 132-142

30.

آتشفشان‌ها و سنگ‌های آتشفشانی

دوره 1395، کارنامه یکساله، 1395

31.

اثربخشی آموزش اهداف زندگی (مبتنی بر مدل سبک زندگی) بر انگیزش تحصیلی و خودکارآمدی دانش‌آموزان

دوره 5، شماره 3، آذر 1395، صفحه 78-99

32.

اثربخشی آموزش به روش خودآموزی کلامی بر بهبود پردازش هیجانی و مهارت اجتماعی دانش‌آموزان مبتلا به اختلال یادگیری خاص

دوره 5، شماره 3، اردیبهشت 1395، صفحه 71-88

33.

اثربخشی آموزش سازماندهی فضایی- زمانی و آگاهی واجی بر سطح خواندن و نوشتن دانش‌آموزان مبتلا به اختلال‌های یادگیری

دوره 5، شماره 2، اسفند 1394، صفحه 27-42

34.

اثربخشی آموزش مبتنی بر پذیرش/ تعهد بر کاهش اضطراب اجتماعی دانش‌آموزان دارای اختلال یادگیری خاص

دوره 6، شماره 1، آذر 1395، صفحه 121-140

35.

اثربخشی آموزش مستقیم بر عملکرد ریاضی دانش‌آموزان‌ با اختلال یادگیری خاص

دوره 5، شماره 4، شهریور 1395، صفحه 108-122

36.

اثربخشی آموزش مهارت حل مسئله بر حساسیت بین فردی و پرخاشگری دانش‌آموزان

دوره 5، شماره 3، آذر 1395، صفحه 39-55

37.

اثربخشی آموزش مهارت‌های اجتماعی بر خودپنداره و حساسیت اضطرابی دانش‌آموزان مبتلا به ناتوانی‌های یادگیری

دوره 5، شماره 4، شهریور 1395، صفحه 43-58

38.

اثربخشی آموزش مهارت‌های اجتماعی- هیجانی بر تنظیم شناختی هیجان و مهارت‌های اجتماعی کودکان دارای اختلال یادگیری خاص

دوره 5، شماره 4، شهریور 1395، صفحه 59-86

39.

اثربخشی آموزش مهارت‌های مقابله با هیجانات ناخوشایند بر پرخاشگری رابطه‌ای و آشکار دانش‌آموزان

دوره 5، شماره 3، آذر 1395، صفحه 148-166

40.

اثربخشی آموزش همدلی و آموزش مدیریت خشم مبتنی بر رویکرد شناختی– رفتاری بر سازگاری دانش آموزان مبتلا به اختلال نافرمانی مقابله ی

دوره 5، شماره 1، اردیبهشت 1395، صفحه 26-47

41.

اثربخشی بازخورد نوشتاری معلم بر خودکارآمدی و انگیزش پیشرفت دانش‌آموزان

دوره 5، شماره 2، شهریور 1395، صفحه 55-70

42.

اثر بخشی بازی درمانی مبتنی بر رویکرد شناختی- رفتاری در بهبود عملکرد ریاضیات و خواندن دانش‌آموزان دارای حساب نارسایی و نارسا خوانی

دوره 5، شماره 3، اردیبهشت 1395، صفحه 54-70

43.

اثربخشی برنامه آموزش والدین بر مهارت‌های اجتماعی کودکان دارای ناتوانی یادگیری

دوره 5، شماره 3، اردیبهشت 1395، صفحه 89-107

44.

اثربخشی بسته‌ی مداخله‌ای تنظیم هیجان‌های پیشرفت بر کاهش هیجان-های منفی دانش‌آموزان

دوره 4، شماره 4، اسفند 1394، صفحه 76-93

45.

اثربخشی تقویت حافظه‌ی فعال با استفاده از رایانه بر عملکرد خواندن و درک مطلب دانش‌آموزان نارساخوان

دوره 5، شماره 3، اردیبهشت 1395، صفحه 108-121

46.

اثربخشی تکنیک‌های بازی درمانی گروهی بر اضطراب حالت، احساسات مثبت و سطح سازگاری عمومی کودکان مبتلا به ناتوانی یادگیری خاص

دوره 5، شماره 4، شهریور 1395، صفحه 7-24

47.

اثربخشی درمان مبتنی بر ذهن‌آگاهی بر افزایش بهزیستی روان‌شناختی مادران دارای کودک مبتلا به اختلال یادگیری

دوره 6، شماره 1، آذر 1395، صفحه 26-39

48.

اثربخشی روش تلفیقی آموزش شناختی - رفتاری والد محور کوتاه مدت و تقویت دقت در درمان نارساخوانی و بهبود عملکرد فضایی دانش‌آموزان نارساخوان

دوره 6، شماره 1، آذر 1395، صفحه 40-59

49.

اثربخشی روش نگرانی مشترک بر بهزیستی روان‌شناختی دانش‌آموزان قربانی قلدری

دوره 4، شماره 4، اسفند 1394، صفحه 143-161

50.

اثربخشی شناخت درمانی مبتنی بر حضور ذهن بر اضطراب اجتماعی دانش آموزان

دوره 4، شماره 4، اسفند 1394، صفحه 94-110

51.

اثربخشی معنادرمانی گروهی فرانکل بر بهزیستی روان‌شناختی و شادکامی دانش‌آموزان بی‌سرپرست و بدسرپرست

دوره 5، شماره 2، شهریور 1395، صفحه 71-91

52.

اثربخشی نرم‌افزار آموزش حافظه‌ی‌کاری بر کارکردهای توجه دانش‌آموزان دارای اختلال یادگیری ریاضی

دوره 6، شماره 1، آذر 1395، صفحه 60-79

53.

اثر خاک ورزی حفاظتی و تناوب گیاهی بر عملکرد گندم دیم و جمعیت علف های هرز

دوره 3، شماره 1 , 2، شهریور 1395، صفحه 11-17

54.

ارزیابی عملکرد کمی و کیفی چای ترش (Hibiscus sabdariffa L.) و لوبیا چشم بلبلی (Vigna unguiculata L.) در کشت مخلوط در سری های جایگزینی

دوره 3، شماره 1 , 2، شهریور 1395، صفحه 43-53

55.

ارزیابی کشت مخلوط و تک کشتی آویشن (Thymus daenensis )و یونجه (Medicago sativa)

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 19 اسفند 1394

56.

اطلس مقاطع میکروسکوپی سیلیکات‌ها

دوره 1395، کارنامه یکساله، 1395

57.

آفت‌کش‌ها: پیشرفت‌های جدید در آفت‌کش‌های شیمیایی و گیاهی

دوره 1395، کارنامه یکساله، 1395

58.

برآورد کارکرد مخلوط کنجد- لوبیا چشم بلبلی با استفاده از شاخص های رقابت

دوره 3، شماره 1 , 2، شهریور 1395، صفحه 1-9

59.

بررسی اثربخشی آموزش روش ایفای نقش بر مسئولیّت‌پذیری دانش-آموزان دختر اول دبیرستان

دوره 5، شماره 2، شهریور 1395، صفحه 151-166

60.

بررسی اثربخشی آموزش مهارت‌های زندگی بر سازگاری اجتماعی کودکان پیش دبستانی

دوره 5، شماره 3، آذر 1395، صفحه 118-131

61.

بررسی اثربخشی خودنظارتی توجه بر عملکرد دانش‌آموزان دارای اختلال یادگیری خاص در مقیاس عملکرد پیوسته(CPT)

دوره 5، شماره 2، اسفند 1394، صفحه 54-73

62.

بررسی اثربخشی مداخله ی ترمیمی مبتنی بر روش داویس بر بهبود نارساخوانی دانش‌آموزان

دوره 5، شماره 2، اسفند 1394، صفحه 92-105

63.

بررسی اثر ریزگردها بر کارایی علف کش ها در کنترل علف های هرز ذرت (Zea mays) در کرمانشاه

دوره 3، شماره 1 , 2، شهریور 1395، صفحه 55-66

64.

بررسی تأثیر آموزش چندرسانه‌ای سبک تبیین بر درماندگی و سازگاری اجتماعی دانش‌آموزان با ناتوانی‌های یادگیری

دوره 5، شماره 3، اردیبهشت 1395، صفحه 145-161

65.

بررسی تغییرات شوری خاک در حاشیه غربی دریاچه ارومیه با استفاده از مدل SaltMod

دوره 3، شماره 1 , 2، شهریور 1395، صفحه 33-41

66.

بررسی رابطه استدلال اخلاقی و رفتار اخلاقی با میانجی گری نظریه شناخت اجتماعی در نوجوانان

دوره 5، شماره 2، شهریور 1395، صفحه 167-182

67.

بررسی رابطه بین فرهنگ مدیریت خطا با یادگیری و نوآوری سازمانی (مطالعه موردی: اداره کل آموزش و پرورش اردبیل)

دوره 5، شماره 3، آذر 1395، صفحه 100-117

68.

بررسی رابطه‌ی وابستگی به پیام‌های کوتاه تلفنی و از خودبیگانگی با فرسودگی تحصیلی دانش‌آموزان دختر مقطع متوسطه اردبیل

دوره 5، شماره 2، شهریور 1395، صفحه 39-54

69.

بررسی شاخص‌های رشد ذرت (SC. 704) در پاسخ به زمان سرکوبی و تراکم مختلف مالچ زنده ماشک

دوره 3، شماره 1 , 2، شهریور 1395، صفحه 19-31

70.

بررسی نقش مکانیزم های معرفت پذیری در بهبود قابلیت حرفه ای معلمان

دوره 5، شماره 1، اردیبهشت 1395، صفحه 7-25

71.

‏‫برنامه‌ریزی محله‌ای (مبانی، اصول و روش‌ها)

دوره 1395، کارنامه یکساله، 1395

72.

بیودیزل‏‫: سوخت جایگزین برای موتورهای دیزل‬

دوره 1395، کارنامه یکساله، 1395

73.

‏‫بیوشیمی گیاهی

دوره 1395، کارنامه یکساله، 1395

74.

پرورش شتر (پراکنش، اهمیت اقتصادی و ویژگی تولیدات)

دوره 1395، کارنامه یکساله، 1395

75.

پیشگیری از عود مبتنی بر ذهن آگاهی برای رفتارهای اعتیادی: راهنمای متخصص

دوره 1395، کارنامه یکساله، 1395

76.

تأثیر آموزش تفکر مثبت به مادران بر کاهش اختلال‌های بیرونی شده کودکان آن‌ها

دوره 4، شماره 4، اسفند 1394، صفحه 125-142

77.

تأثیر تحریک الکتریکی مستقیم از روی جمجمه (tDCS) بر افزایش حافظه‌ی فعال کودکان مبتلا به اختلال ریاضی

دوره 6، شماره 1، آذر 1395، صفحه 7-25

78.

تأثیر درمان مبتنی بر آموزش مراقبه ذهن آگاهی بر بی نظمی هیجانی در نوجوانان ADHD غیر بالینی

دوره 5، شماره 1، اردیبهشت 1395، صفحه 118-138

79.

تأثیر کاربست روش خودآموزی در درمان اختلال دست خط دانشآموزان با اختلال یادگیری خاص

دوره 6، شماره 1، آذر 1395، صفحه 100-120

80.

تبیین روشی برای یادگیری غیررسمی موثر مدیران و معاونان مدارس متوسطه شهرستان اردبیل

دوره 5، شماره 3، آذر 1395، صفحه 7-23

81.

‏‫جبر خطی را درست یاد بگیریم

دوره 1395، کارنامه یکساله، 1395

82.

ذهن آگاهی برای اضطراب نوجوانان: : کتاب کاری برای غلبه بر اضطراب در خانه، مدرسه و هرجای دیگر

دوره 1395، کارنامه یکساله، 1395

83.

رابطه ی سبک های فرزندپروی با شادکامی هیجانی و سلامت روانی دانشآموزان دوره ی دوم متوسطه

دوره 4، شماره 4، اسفند 1394، صفحه 7-20

84.

رابطه‌ی عدالت سازمانی ادراک شده با تعهد سازمانی: بررسی موردی دبیران زن شهر نقده

دوره 4، شماره 4، اسفند 1394، صفحه 111-124

85.

رابطه‌ی علّی محیط خانواده و محیط کلاس درس با رفتار پرخاشگرانه در مدرسه با میانجی‌گری تنهایی، شهرت به ناهماهنگی و نگرش نسبت به اقتدار

دوره 5، شماره 2، شهریور 1395، صفحه 109-130

86.

رابطه‌ی مؤلفه‌های درون مدرسه‌ای و خودکارآمدی اجتماعی با اضطراب تحصیلی دانش‌آموزان سال سوم دبیرستان

دوره 5، شماره 3، آذر 1395، صفحه 56-77

87.

رابطه‌ی نگرش مذهبی با شادکامی و خودکارآمدی دانش‌آموزان دوره‌ی متوسطه

دوره 5، شماره 2، شهریور 1395، صفحه 7-19

88.

‏‫راهنمای نرم‌افزار آماری R

دوره 1395، کارنامه یکساله، 1395

89.

رفاه برای مرغ اهلی

دوره 1395، کارنامه یکساله، 1395

90.

روش‌های طبقه‌بندی داده‌های سنجش از دور

دوره 1395، کارنامه یکساله، 1395

91.

زراعت در شرایط تنش‌های محیطی

دوره 1395، کارنامه یکساله، 1395

92.

ژنتیک مولکولی مقدماتی

دوره 1395، کارنامه یکساله، 1395

93.

ژئومورفولوژی تکتونیکی

دوره 1395، کارنامه یکساله، 1395

94.

طراحی داده‌های پایه در حوضه‌های آبریز( بر مبنای قابلیتهای Arc-HydroTools)

دوره 1395، کارنامه یکساله، 1395

95.

گونه‌های اژیلوپس شناسایی و بهره‌برداری

دوره 1395، کارنامه یکساله، 1395

96.

مداخله ای در کارکردهای شناختی و هیجانی دانش‌آموزان نارساخوان: اثربخشی و کارآمدی آموزش مهارت‌های شناختی- هیجانی

دوره 5، شماره 3، اردیبهشت 1395، صفحه 28-53

97.

مدیریت دانش و بازاریابی

دوره 1395، کارنامه یکساله، 1395

98.

مدیریت علف‌های هرز باغ‌های مرکبات (مدیریت پایدار در تلفیق با کاربرد صحیح علف‌‮‬کش‌ها)

دوره 1395، کارنامه یکساله، 1395

99.

مدل‌یابی علی کیفیت زندگی معلمان براساس هوش هیجانی، خشم و احساس خودکارآمدی

دوره 4، شماره 4، اسفند 1394، صفحه 37-59

100.

مدل‌های گردش عمومی جو و ریزمقیاس نمایی اقلیمی (کلیات و ریزگردانها)

دوره 1395، کارنامه یکساله، 1395

101.

مقایسه‌ی ابراز هیجان، سواد هیجانی و خودکارآمدی اجتماعی در کودکان با و بدون ناتوانی‌های یادگیری

دوره 5، شماره 2، اسفند 1394، صفحه 7-26

102.

مقایسه‌ی اثربخشی آموزش از طریق بازی‌های آموزشی رایانه‌ای و روش سنتی بر مهارت‌های تفکر انتقادی و خلاقیت دانش‌آموزان تیزهوش

دوره 5، شماره 2، شهریور 1395، صفحه 131-150

103.

مقایسه‌ی اثربخشی آموزش به روش چند حسی و ادراکی- حرکتی در بهبود مهارت خواندن دانش‌آموزان نارساخوان

دوره 5، شماره 4، شهریور 1395، صفحه 123-140

104.

مقایسه‌ی اثربخشی روش آموزش چند حسی فرنالد و کاربرد تدابیر یادیارها در بهبود مشکلات دیکته نویسی دانش‌آموزان پایه‌ی سوم ابتدایی دارای اختلال دیکته

دوره 5، شماره 3، اردیبهشت 1395، صفحه 122-144

105.

مقایسه اثربخشی مداخله‌ فراشناختی و خودآموزی‌کلامی مایکنبام بر اضطراب‌امتحان دانش‌آموزان دختر‌ دبیرستانی

دوره 5، شماره 1، اردیبهشت 1395، صفحه 48-64

106.

مقایسه اختلالات رفتاری، عزت نفس و رضایت از زندگی در دانش آموزان بی سرپرست و عادی

دوره 5، شماره 3، آذر 1395، صفحه 167-182

107.

مقایسه‌ی یادگیری عاطفی و انگیزش معطوف به خطا در دانش‌آموزان با و بدون ناتوانی یادگیری

دوره 5، شماره 3، اردیبهشت 1395، صفحه 7-27

108.

مقایسه‏ی استرس والدگری، شادکامی و انعطاف‎پذیری شناختی مادران دارای فرزند کم‌توان‌ذهنی و ناتوان یادگیری

دوره 5، شماره 4، شهریور 1395، صفحه 25-42

109.

مقایسه‌ی اشتیاق به مدرسه و فرسودگی تحصیلی در دانش آموزان مدارس نوساخت و قدیم ساخت

دوره 4، شماره 4، اسفند 1394، صفحه 60-75

110.

مقایسه‌ی باورهای انگیزشی و راهبردهای یادگیری خود‬تنظیمی در دانش‬آموزان پسر نارساخوان، نارسانویس، نارسا حساب و عادی

دوره 5، شماره 4، شهریور 1395، صفحه 87-107

111.

مقایسه ی بهزیستی اجتماعی و اضطراب اجتماعی در دانش‏آموزان با و بدون ناتوانی یادگیری خاص

دوره 5، شماره 2، اسفند 1394، صفحه 74-91

112.

مقایسه‌ی پیشرفت تحصیلی و عوامل مرتبط با آن در دو گروه از دانش‌آموزان بی‌سرپرست و دارای سرپرست

دوره 4، شماره 4، اسفند 1394، صفحه 21-36

113.

مقایسه‌ی حافظه‌ی فعال دیداری و شنیداری کودکان مستعد دیسلکسیا با کودکان بهنجار: توسط برنامه‌ی عصبی-شناختی طراحی شده

دوره 5، شماره 2، اسفند 1394، صفحه 43-53

114.

مقایسه سبک‌های مقابله‌ای و پردازش هیجانی دانش‌آموزان تیزهوش و عادی مقطع متوسطه

دوره 5، شماره 3، آذر 1395، صفحه 132-147

115.

مقایسه‌ی طرح‌واره‌های ناسازگار اولیه و رضایت زناشویی در مادران کودکان دارای اختلال یادگیری خاص و مادران کودکان عادی

دوره 6، شماره 1، آذر 1395، صفحه 80-99

116.

مقایسه‌ی فشار اجتماعی و حساسیت به طرد در دانش‌آموزان با و بدون لکنت زبان

دوره 5، شماره 3، آذر 1395، صفحه 24-38

117.

میکروب‌های بطور مستقیم قابل تغذیه و پری‌بیوتیک‌ها برای حیوانات

دوره 1395، کارنامه یکساله، 1395

118.

نقش باورهای معرفت شناختی، باورهای انگیزشی و خودکارآمدی ریاضی در پیش بینی پیشرفت ریاضی

دوره 5، شماره 1، اردیبهشت 1395، صفحه 81-100

119.

نقش ترس از شکست و ویژگی‌های شخصیتی در پیش‌بینی اهمال‌کاری تحصیلی دانش‌آموزان

دوره 5، شماره 2، شهریور 1395، صفحه 92-108

120.

نقش حافظه ی کاری بر روند تحولی ادراک زمان در کودکان دبستانی

دوره 5، شماره 1، اردیبهشت 1395، صفحه 101-117

121.

نقش سبک‌های زندگی، درک اجتماعی و روابط خانوادگی در پیش‌بینی رضایت زناشویی معلمان جوان

دوره 5، شماره 2، شهریور 1395، صفحه 20-38

122.

نقش کمال گرایی و هوش هیجانی در پیش بینی فرسودگی تحصیلی دانش‌آموزان دبیرستانی

دوره 5، شماره 1، اردیبهشت 1395، صفحه 65-80

123.

نقش هوش اخلاقی و اجتماعی در پیش بینی تاب‌آوری و کیفیت زندگی والدین کودکان دارای ناتوانی یادگیری

دوره 5، شماره 2، اسفند 1394، صفحه 106-128

124.

ورزش و عملکرد جسمانی در آرتروز: دیدگاه پزشکی، عصبی، عضلانی و رفتاری

دوره 1395، کارنامه یکساله، 1395


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب