آمار

تعداد نشریات27
تعداد شماره‌ها358
تعداد مقالات3,136
تعداد مشاهده مقاله4,618,829
تعداد دریافت فایل اصل مقاله3,144,971
نصرتی, فاطمه, غباری‌بناب, باقر, وکیلی‌نژاد, مریم, کشاورز‌ افشار, حسین. (1395). اثربخشی آموزش مستقیم بر عملکرد ریاضی دانش‌آموزان‌ با اختلال یادگیری خاص. سامانه مدیریت نشریات علمی, 5(4), 108-122.
فاطمه نصرتی; باقر غباری‌بناب; مریم وکیلی‌نژاد; حسین کشاورز‌ افشار. "اثربخشی آموزش مستقیم بر عملکرد ریاضی دانش‌آموزان‌ با اختلال یادگیری خاص". سامانه مدیریت نشریات علمی, 5, 4, 1395, 108-122.
نصرتی, فاطمه, غباری‌بناب, باقر, وکیلی‌نژاد, مریم, کشاورز‌ افشار, حسین. (1395). 'اثربخشی آموزش مستقیم بر عملکرد ریاضی دانش‌آموزان‌ با اختلال یادگیری خاص', سامانه مدیریت نشریات علمی, 5(4), pp. 108-122.
نصرتی, فاطمه, غباری‌بناب, باقر, وکیلی‌نژاد, مریم, کشاورز‌ افشار, حسین. اثربخشی آموزش مستقیم بر عملکرد ریاضی دانش‌آموزان‌ با اختلال یادگیری خاص. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1395; 5(4): 108-122.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب