نصرتی, فاطمه, غباری‌بناب, باقر, وکیلی‌نژاد, مریم, کشاورز‌ افشار, حسین. (1395). اثربخشی آموزش مستقیم بر عملکرد ریاضی دانش‌آموزان‌ با اختلال یادگیری خاص. سامانه مدیریت نشریات علمی, 5(4), 108-122.
فاطمه نصرتی; باقر غباری‌بناب; مریم وکیلی‌نژاد; حسین کشاورز‌ افشار. "اثربخشی آموزش مستقیم بر عملکرد ریاضی دانش‌آموزان‌ با اختلال یادگیری خاص". سامانه مدیریت نشریات علمی, 5, 4, 1395, 108-122.
نصرتی, فاطمه, غباری‌بناب, باقر, وکیلی‌نژاد, مریم, کشاورز‌ افشار, حسین. (1395). 'اثربخشی آموزش مستقیم بر عملکرد ریاضی دانش‌آموزان‌ با اختلال یادگیری خاص', سامانه مدیریت نشریات علمی, 5(4), pp. 108-122.
نصرتی, فاطمه, غباری‌بناب, باقر, وکیلی‌نژاد, مریم, کشاورز‌ افشار, حسین. اثربخشی آموزش مستقیم بر عملکرد ریاضی دانش‌آموزان‌ با اختلال یادگیری خاص. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1395; 5(4): 108-122.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب