آمار

تعداد نشریات30
تعداد شماره‌ها426
تعداد مقالات3,742
تعداد مشاهده مقاله5,875,796
تعداد دریافت فایل اصل مقاله4,065,818
حسن نیا, علی, نجفی, محمود, محمد رضایی, علی. (1395). مقایسه‌ی اثربخشی روش آموزش چند حسی فرنالد و کاربرد تدابیر یادیارها در بهبود مشکلات دیکته نویسی دانش‌آموزان پایه‌ی سوم ابتدایی دارای اختلال دیکته. سامانه مدیریت نشریات علمی, 5(3), 122-144.
علی حسن نیا; محمود نجفی; علی محمد رضایی. "مقایسه‌ی اثربخشی روش آموزش چند حسی فرنالد و کاربرد تدابیر یادیارها در بهبود مشکلات دیکته نویسی دانش‌آموزان پایه‌ی سوم ابتدایی دارای اختلال دیکته". سامانه مدیریت نشریات علمی, 5, 3, 1395, 122-144.
حسن نیا, علی, نجفی, محمود, محمد رضایی, علی. (1395). 'مقایسه‌ی اثربخشی روش آموزش چند حسی فرنالد و کاربرد تدابیر یادیارها در بهبود مشکلات دیکته نویسی دانش‌آموزان پایه‌ی سوم ابتدایی دارای اختلال دیکته', سامانه مدیریت نشریات علمی, 5(3), pp. 122-144.
حسن نیا, علی, نجفی, محمود, محمد رضایی, علی. مقایسه‌ی اثربخشی روش آموزش چند حسی فرنالد و کاربرد تدابیر یادیارها در بهبود مشکلات دیکته نویسی دانش‌آموزان پایه‌ی سوم ابتدایی دارای اختلال دیکته. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1395; 5(3): 122-144.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب