1.

اثربخشی آموزش راهبردهای حافظه ی فعال بر بهبود عملکرد خواندن دانش آموزان نارساخوان

دوره 3، شماره 1، آبان 1392، صفحه 79-90

2.

اثربخشی آموزش کنترل تکانه بر خودکارآمدی و ابعاد آن در دان شآموزان ADHD دارای نشانههای

دوره 1، شماره 4، اسفند 1391، صفحه 57-73

3.

اثربخشی آموزش گروهی همدلی بر بهبود روابط بین شخصی و خود تنظیمی ADHD عاطفی دانش آموزان دارای نشانه های

دوره 2، شماره 2، تیر 1392، صفحه 6-28

4.

اثربخشی آموزش مبتنی بر هوش های چندگانه ی گاردنر بر میزان خطاهای املای دانش آموزان با ناتوانی یادگیری پایه ی سوم ابتدایی شهر اصفهان

دوره 2، شماره 4، تیر 1392، صفحه 45-60

5.

اثربخشی آموزش مهارت های زندگی بر سازگاری فرزندان شاهد و ایثارگر

دوره 2، شماره 2، تیر 1392، صفحه 44-57

6.

اثر بخشی بازی درمانی گروهی به شیوه ی شناختی رفتاری بر کاهش مشکلات رفتاری کودکان مبتلا به اختلال خواندن

دوره 2، شماره 4، تیر 1392، صفحه 140-153

7.

اثر بخشی توان بخشی شناختی بر کارکردهای اجرایی(حافظه کاری و توجه) و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان دارای اختلال یادگیری ریاضی 

دوره 2، شماره 3، فروردین 1392، صفحه 91-115

8.

ارتباط خودپنداره و فرسودگی تحصیلی با عملکرد تحصیلی دانش آموزان دختر

دوره 1، شماره 4، اسفند 1391، صفحه 90-103

9.

ارتباط نگرش های تربیتی والدین با ابعاد سلامت روانی- اجتماعی (خودپنداره و تعامل اجتماعی) نوجوانان دختر

دوره 2، شماره 3، مهر 1392، صفحه 97-124

10.

بررسی ارتباط چندگانه ی ویژگی های شخصیتی و سبک های یادگیری دانش آموزان

دوره 1، شماره 4، اسفند 1391، صفحه 104-123

11.

بررسی میزان تاثیر برنامه ی منتخب حرکتی بر توانمندی ادراکی- حرکتی و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان دیر آموز پایه دوم

دوره 1، شماره 4، اسفند 1391، صفحه 39-56

12.

بررسی میزان شیوع مشکلات ویژه ی یادگیری در دانش آموزان مقطع ابتدایی استان آذربایجان شرقی

دوره 3، شماره 1، آبان 1392، صفحه 28-43

13.

پیشایندهای روان شناختی تعهد سازمانی

دوره 2، شماره 2، تیر 1392، صفحه 58-74

14.

پیش بینی آسیب های اجتماعی بر اساس مهار ت های زندگی در دانش آموزان

دوره 2، شماره 3، مهر 1392، صفحه 144-163

15.

تأثیر افزایش ساعات ورزش بر تصویر بدنی، توده ی بدنی و اضطراب اجتماعی در دانش آموزان

دوره 2، شماره 2، تیر 1392، صفحه 29-43

16.

تأثیر آموزش آگاهی واج شناختی بر سرعت، دقت و درک مطلب دانش آموزان نارساخوان

دوره 2، شماره 3، فروردین 1392، صفحه 38-53

17.

تأثیر آموزش مهار ت های نظم دهی هیجانی بر مؤلفه های اضطراب در دختران دبیرستانی

دوره 2، شماره 3، مهر 1392، صفحه 23-37

18.

تأثیر خواندن متن فارسی نوشته شده به حروف انگلیسی(فینگلیش)، بر تغییرات کورتیزول بزاقی دختران دانش آموز

دوره 2، شماره 2، تیر 1392، صفحه 124-137

19.

تأثیر وجود شاخصهای فراگفتمانی بر درک مطلب خواندن انگلیسی دانش آموزان دبیرستانی

دوره 2، شماره 2، تیر 1392، صفحه 93-106

20.

تدوین برنامه و مقایسهی اثر بخشی سه شیوهی آموزش مستقیم، آگاهی واجشناختی و ترکیبی بر درک مطلب خواندن دانشآموزان دبستانی دارای اختلال خواندن

دوره 3، شماره 1، آبان 1392، صفحه 60-78

21.

تعیین اثر بخشی آموزش راهبردهای مدیریت زمان بر سلامت روانی و انگیزش پیشرفت تحصیلی دانش آموزان

دوره 2، شماره 3، مهر 1392، صفحه 6-22

22.

تعیین رابطه ی حالت های فراشناختی، سودمندی ادراک شده و تأکیدات هدفی والدین با پیشرفت تحصیلی در دانش آموزان مبتلا به ناتوانی یادگیری

دوره 3، شماره 1، آبان 1392، صفحه 91-109

23.

رابطه ی مؤلفه های فراشناخت و ذهن آگاهی با باورهای وسواسی دانش آموزان

دوره 1، شماره 4، اسفند 1391، صفحه 23-38

24.

ساخت و تعیین ویژگی های روان سنجی پرسش نامه ی خود تنظیمی تحصیلی

دوره 2، شماره 2، تیر 1392، صفحه 75-92

25.

شیوع اختلالات ریاضی در دانش آموزان کلاس های دوم و چهارم ابتدایی شهرستان اراک و راه های کاهش آن

دوره 2، شماره 4، تیر 1392، صفحه 28-44

26.

فراتحلیل اثربخشی مداخلات روان شناختی و آموزشی بر بهبود عملکرد تحصیلی دانش آموزان با ناتوانی های یادگیری ریاضی

دوره 2، شماره 4، تیر 1392، صفحه 61-81

27.

قلدری در مدارس راهنمایی دخترانه: نقش شیوه های فرزندپروری و ادراک از محیط عاطفی خانواده

دوره 2، شماره 3، مهر 1392، صفحه 38-56

28.

مقایسه ی اثر بخشی آموزش پذیرش/ تعهد با آموزش تنظیم هیجان بر سازگاری دانشآموزان دارای اختلال ریاضی

دوره 2، شماره 4، تیر 1392، صفحه 154-176

29.

مقایسه ی اثربخشی شیوه های ارائه و تهیه ی نقشه های مفهومی بر درک مطلب

دوره 2، شماره 3، مهر 1392، صفحه 125-143

30.

مقایسه ی اثربخشی نورفیدبک و روش چند حسی فرنالد بر هوش کودکان مبتلا به اختلال نارساخوانی

دوره 2، شماره 4، تیر 1392، صفحه 103-123

31.

مقایسهی اختلال های نقص توجه/بیش فعالی، رفتار مقابلهای و سلوک در دانش آموزان دبستانی با ناتوانی یادگیری و عادی

دوره 3، شماره 1، آبان 1392، صفحه 129-147

32.

مقایسه ی ادراک دیداری حرکتی کودکان دارای اختلال یادگیری و عادی در آزمون بندرگشتالت

دوره 2، شماره 3، فروردین 1392، صفحه 116-135

33.

مقایسه ی بیحوصلگی در افراد مبتلابه اختلال ریاضی، اختلال نقص توجه/ بیش فعالی و افراد عادی

دوره 2، شماره 3، فروردین 1392

34.

مقایسه ی بهزیستی روان شناختی و مکانیزم های دفاعی در دانش آموزان با و بدون لکنت زبان

دوره 1، شماره 4، اسفند 1391، صفحه 6-22

35.

مقایسه ی پنج عامل بزرگ شخصیتی و خودکارآمدی در دانش آموزان تیزهوش و عادی

دوره 2، شماره 3، مهر 1392، صفحه 164-180

36.

مقایسه ی تنظیم هیجان و مکانیسمهای دفاعی در مادران دارای دانش آموزان با و بدون ناتوانی یادگیری

دوره 2، شماره 3، فروردین 1392، صفحه 54-72

37.

مقایسه ی حافظه ی فعال بین دانش آموزان نارساخوان و دانش آموزان عادی

دوره 2، شماره 3، فروردین 1392، صفحه 6-17

38.

مقایسهی سبکهای یادگیری، ویژگیهای شخصیتی و عملکرد تحصیلی دانش آموزان با و بدون ناتوانی یادگیری

دوره 2، شماره 4، تیر 1392، صفحه 82-102

39.

مقایسه ی سبک های فرزند پروری و اختلالات خوردن در دانشآموزان تیز- هوش و عادی

دوره 2، شماره 2، تیر 1392، صفحه 138-154

40.

مقایسه ی طرح واره های ناسازگار اولیه در دانش آموزان دوره ی راهنمایی دارای اضطراب مدرسه و دانشآموزان عادی

دوره 1، شماره 4، اسفند 1391، صفحه 74-89

41.

مقایسه ی میزان نگرانی، امید و معنای زندگی در مادران کودکان مبتلا به اوتیسم، ناشنوایی و ناتوانی یادگیری

دوره 3، شماره 1، آبان 1392، صفحه 6-27

42.

مقایسه ی منبع کنترل، خود آگاهی شناختی و ترس از شکست در دانش آموزان با و بدون ناتوان یهای یادگیری

دوره 3، شماره 1، آبان 1392، صفحه 44-59

43.

مقایسه ی نگرش به ازدواج و طلاق و دلبستگی به همسالان در دانش آموزان پسر دبیرستانی خانواده های عادی و طلاق

دوره 2، شماره 3، مهر 1392، صفحه 57-75

44.

مقایسه ی نیم رخ جنسیتی اختلالات روان پزشکی هم بود با اختلال خواندن (مطالعه ی کیفی)

دوره 2، شماره 4، تیر 1392، صفحه 6-27

45.

مقایسه ی وجدان تحصیلی و فرسودگی تحصیلی در دانش آموزان با و بدون ناتوانی یادگیری

دوره 2، شماره 3، فروردین 1392، صفحه 18-37

46.

مقایسه ی ویژگی های رفتاری و رشد اجتماعی کودکان با و بدون ناتوانی یادگیری

دوره 2، شماره 4، تیر 1392، صفحه 124-139

47.

نقش تعلل ورزی، خود تنظیم گری و باورهای فراشناختی در پیش بینی ناگویی خلقی دانش آموزان دختر دوره ی متوسطه

دوره 2، شماره 3، مهر 1392، صفحه 76-96

48.

نقش خودکارآمدی و رضایت از زندگی در پیش بینی عملکرد تحصیلی دانش آموزان دختر سال سوم دوره ی متوسطه شهر کرمانشاه

دوره 2، شماره 2، تیر 1392، صفحه 107-123

49.

نقش درک حمایت معلم در پیش بینی خودکارآمدی تحصیلی دانش آموزان دارای ناتوانی یادگیری

دوره 3، شماره 1، آبان 1392، صفحه 109-127


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب