1.

A collocation method to the solution of nonlinear fredholm-hammerstein integral and integro-differential equation

دوره 2، شماره 1، شهریور 2013، صفحه 72-86

2.

A note on operations of intuitionistic fuzzy soft sets

دوره 2، شماره 2، اسفند 2013، صفحه 163-184

3.

Bayes and empirical bayes estimation of parameter K in negative binomial distribution

دوره 2، شماره 2، اسفند 2013، صفحه 185-200

4.

Bolza type problems in infinite dimensional discrete time

دوره 2، شماره 1، شهریور 2013، صفحه 40-52

5.

Characterizations of fuzzy M-Γ-hemirings

دوره 2، شماره 2، اسفند 2013، صفحه 96-117

6.

Fuzzy small right ideals of rings

دوره 2، شماره 1، شهریور 2013، صفحه 8-17

7.

Idealistic soft Γ−rings

دوره 2، شماره 2، اسفند 2013، صفحه 136-150

8.

Mathematical modeling of snow drifts transport by wind over the mountain terrain

دوره 2، شماره 2، اسفند 2013، صفحه 201-206

9.

Multiplication ideals in Γ-rings

دوره 2، شماره 1، شهریور 2013، صفحه 30-39

10.

On (⊙, ∨)-derivation for BL-algebras

دوره 2، شماره 2، اسفند 2013، صفحه 151-162

11.

On special weak free (semi)hypergroups

دوره 2، شماره 1، شهریور 2013، صفحه 1-7

12.

Rough soft sets and rough soft groups

دوره 2، شماره 1، شهریور 2013، صفحه 18-29

13.

Soft category theory -an introduction

دوره 2، شماره 2، اسفند 2013، صفحه 118-135

14.

Using feed-back neural network method for solving linear fredholm integral equations of the second kind

دوره 2، شماره 1، شهریور 2013، صفحه 53-71

15.

اثربخشی آموزش راهبردهای حافظه ی فعال بر بهبود عملکرد خواندن دانش آموزان نارساخوان

دوره 3، شماره 1، آبان 1392، صفحه 79-90

16.

اثربخشی آموزش کنترل تکانه بر خودکارآمدی و ابعاد آن در دان شآموزان ADHD دارای نشانههای

دوره 1، شماره 4، اسفند 1391، صفحه 57-73

17.

اثربخشی آموزش گروهی همدلی بر بهبود روابط بین شخصی و خود تنظیمی ADHD عاطفی دانش آموزان دارای نشانه های

دوره 2، شماره 2، تیر 1392، صفحه 6-28

18.

اثربخشی آموزش مبتنی بر هوش های چندگانه ی گاردنر بر میزان خطاهای املای دانش آموزان با ناتوانی یادگیری پایه ی سوم ابتدایی شهر اصفهان

دوره 2، شماره 4، تیر 1392، صفحه 45-60

19.

اثربخشی آموزش مهارت های زندگی بر سازگاری فرزندان شاهد و ایثارگر

دوره 2، شماره 2، تیر 1392، صفحه 44-57

20.

اثر بخشی بازی درمانی گروهی به شیوه ی شناختی رفتاری بر کاهش مشکلات رفتاری کودکان مبتلا به اختلال خواندن

دوره 2، شماره 4، تیر 1392، صفحه 140-153

21.

اثر بخشی توان بخشی شناختی بر کارکردهای اجرایی(حافظه کاری و توجه) و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان دارای اختلال یادگیری ریاضی 

دوره 2، شماره 3، فروردین 1392، صفحه 91-115

22.

ارتباط خودپنداره و فرسودگی تحصیلی با عملکرد تحصیلی دانش آموزان دختر

دوره 1، شماره 4، اسفند 1391، صفحه 90-103

23.

ارتباط نگرش های تربیتی والدین با ابعاد سلامت روانی- اجتماعی (خودپنداره و تعامل اجتماعی) نوجوانان دختر

دوره 2، شماره 3، مهر 1392، صفحه 97-124

24.

بررسی ارتباط چندگانه ی ویژگی های شخصیتی و سبک های یادگیری دانش آموزان

دوره 1، شماره 4، اسفند 1391، صفحه 104-123

25.

بررسی میزان تاثیر برنامه ی منتخب حرکتی بر توانمندی ادراکی- حرکتی و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان دیر آموز پایه دوم

دوره 1، شماره 4، اسفند 1391، صفحه 39-56

26.

بررسی میزان شیوع مشکلات ویژه ی یادگیری در دانش آموزان مقطع ابتدایی استان آذربایجان شرقی

دوره 3، شماره 1، آبان 1392، صفحه 28-43

27.

پیشایندهای روان شناختی تعهد سازمانی

دوره 2، شماره 2، تیر 1392، صفحه 58-74

28.

پیش بینی آسیب های اجتماعی بر اساس مهار ت های زندگی در دانش آموزان

دوره 2، شماره 3، مهر 1392، صفحه 144-163

29.

تأثیر افزایش ساعات ورزش بر تصویر بدنی، توده ی بدنی و اضطراب اجتماعی در دانش آموزان

دوره 2، شماره 2، تیر 1392، صفحه 29-43

30.

تأثیر آموزش آگاهی واج شناختی بر سرعت، دقت و درک مطلب دانش آموزان نارساخوان

دوره 2، شماره 3، فروردین 1392، صفحه 38-53

31.

تأثیر آموزش مهار ت های نظم دهی هیجانی بر مؤلفه های اضطراب در دختران دبیرستانی

دوره 2، شماره 3، مهر 1392، صفحه 23-37

32.

تأثیر خواندن متن فارسی نوشته شده به حروف انگلیسی(فینگلیش)، بر تغییرات کورتیزول بزاقی دختران دانش آموز

دوره 2، شماره 2، تیر 1392، صفحه 124-137

33.

تأثیر وجود شاخصهای فراگفتمانی بر درک مطلب خواندن انگلیسی دانش آموزان دبیرستانی

دوره 2، شماره 2، تیر 1392، صفحه 93-106

34.

تدوین برنامه و مقایسهی اثر بخشی سه شیوهی آموزش مستقیم، آگاهی واجشناختی و ترکیبی بر درک مطلب خواندن دانشآموزان دبستانی دارای اختلال خواندن

دوره 3، شماره 1، آبان 1392، صفحه 60-78

35.

تعیین اثر بخشی آموزش راهبردهای مدیریت زمان بر سلامت روانی و انگیزش پیشرفت تحصیلی دانش آموزان

دوره 2، شماره 3، مهر 1392، صفحه 6-22

36.

تعیین رابطه ی حالت های فراشناختی، سودمندی ادراک شده و تأکیدات هدفی والدین با پیشرفت تحصیلی در دانش آموزان مبتلا به ناتوانی یادگیری

دوره 3، شماره 1، آبان 1392، صفحه 91-109

37.

رابطه ی مؤلفه های فراشناخت و ذهن آگاهی با باورهای وسواسی دانش آموزان

دوره 1، شماره 4، اسفند 1391، صفحه 23-38

38.

ساخت و تعیین ویژگی های روان سنجی پرسش نامه ی خود تنظیمی تحصیلی

دوره 2، شماره 2، تیر 1392، صفحه 75-92

39.

شیوع اختلالات ریاضی در دانش آموزان کلاس های دوم و چهارم ابتدایی شهرستان اراک و راه های کاهش آن

دوره 2، شماره 4، تیر 1392، صفحه 28-44

40.

فراتحلیل اثربخشی مداخلات روان شناختی و آموزشی بر بهبود عملکرد تحصیلی دانش آموزان با ناتوانی های یادگیری ریاضی

دوره 2، شماره 4، تیر 1392، صفحه 61-81

41.

قلدری در مدارس راهنمایی دخترانه: نقش شیوه های فرزندپروری و ادراک از محیط عاطفی خانواده

دوره 2، شماره 3، مهر 1392، صفحه 38-56

42.

مقایسه ی اثر بخشی آموزش پذیرش/ تعهد با آموزش تنظیم هیجان بر سازگاری دانشآموزان دارای اختلال ریاضی

دوره 2، شماره 4، تیر 1392، صفحه 154-176

43.

مقایسه ی اثربخشی شیوه های ارائه و تهیه ی نقشه های مفهومی بر درک مطلب

دوره 2، شماره 3، مهر 1392، صفحه 125-143

44.

مقایسه ی اثربخشی نورفیدبک و روش چند حسی فرنالد بر هوش کودکان مبتلا به اختلال نارساخوانی

دوره 2، شماره 4، تیر 1392، صفحه 103-123

45.

مقایسهی اختلال های نقص توجه/بیش فعالی، رفتار مقابلهای و سلوک در دانش آموزان دبستانی با ناتوانی یادگیری و عادی

دوره 3، شماره 1، آبان 1392، صفحه 129-147

46.

مقایسه ی ادراک دیداری حرکتی کودکان دارای اختلال یادگیری و عادی در آزمون بندرگشتالت

دوره 2، شماره 3، فروردین 1392، صفحه 116-135

47.

مقایسه ی بیحوصلگی در افراد مبتلابه اختلال ریاضی، اختلال نقص توجه/ بیش فعالی و افراد عادی

دوره 2، شماره 3، فروردین 1392

48.

مقایسه ی بهزیستی روان شناختی و مکانیزم های دفاعی در دانش آموزان با و بدون لکنت زبان

دوره 1، شماره 4، اسفند 1391، صفحه 6-22

49.

مقایسه ی پنج عامل بزرگ شخصیتی و خودکارآمدی در دانش آموزان تیزهوش و عادی

دوره 2، شماره 3، مهر 1392، صفحه 164-180

50.

مقایسه ی تنظیم هیجان و مکانیسمهای دفاعی در مادران دارای دانش آموزان با و بدون ناتوانی یادگیری

دوره 2، شماره 3، فروردین 1392، صفحه 54-72

51.

مقایسه ی حافظه ی فعال بین دانش آموزان نارساخوان و دانش آموزان عادی

دوره 2، شماره 3، فروردین 1392، صفحه 6-17

52.

مقایسهی سبکهای یادگیری، ویژگیهای شخصیتی و عملکرد تحصیلی دانش آموزان با و بدون ناتوانی یادگیری

دوره 2، شماره 4، تیر 1392، صفحه 82-102

53.

مقایسه ی سبک های فرزند پروری و اختلالات خوردن در دانشآموزان تیز- هوش و عادی

دوره 2، شماره 2، تیر 1392، صفحه 138-154

54.

مقایسه ی طرح واره های ناسازگار اولیه در دانش آموزان دوره ی راهنمایی دارای اضطراب مدرسه و دانشآموزان عادی

دوره 1، شماره 4، اسفند 1391، صفحه 74-89

55.

مقایسه ی میزان نگرانی، امید و معنای زندگی در مادران کودکان مبتلا به اوتیسم، ناشنوایی و ناتوانی یادگیری

دوره 3، شماره 1، آبان 1392، صفحه 6-27

56.

مقایسه ی منبع کنترل، خود آگاهی شناختی و ترس از شکست در دانش آموزان با و بدون ناتوان یهای یادگیری

دوره 3، شماره 1، آبان 1392، صفحه 44-59

57.

مقایسه ی نگرش به ازدواج و طلاق و دلبستگی به همسالان در دانش آموزان پسر دبیرستانی خانواده های عادی و طلاق

دوره 2، شماره 3، مهر 1392، صفحه 57-75

58.

مقایسه ی نیم رخ جنسیتی اختلالات روان پزشکی هم بود با اختلال خواندن (مطالعه ی کیفی)

دوره 2، شماره 4، تیر 1392، صفحه 6-27

59.

مقایسه ی وجدان تحصیلی و فرسودگی تحصیلی در دانش آموزان با و بدون ناتوانی یادگیری

دوره 2، شماره 3، فروردین 1392، صفحه 18-37

60.

مقایسه ی ویژگی های رفتاری و رشد اجتماعی کودکان با و بدون ناتوانی یادگیری

دوره 2، شماره 4، تیر 1392، صفحه 124-139

61.

نقش تعلل ورزی، خود تنظیم گری و باورهای فراشناختی در پیش بینی ناگویی خلقی دانش آموزان دختر دوره ی متوسطه

دوره 2، شماره 3، مهر 1392، صفحه 76-96

62.

نقش خودکارآمدی و رضایت از زندگی در پیش بینی عملکرد تحصیلی دانش آموزان دختر سال سوم دوره ی متوسطه شهر کرمانشاه

دوره 2، شماره 2، تیر 1392، صفحه 107-123

63.

نقش درک حمایت معلم در پیش بینی خودکارآمدی تحصیلی دانش آموزان دارای ناتوانی یادگیری

دوره 3، شماره 1، آبان 1392، صفحه 109-127


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب