آمار

تعداد نشریات26
تعداد شماره‌ها319
تعداد مقالات2,753
تعداد مشاهده مقاله4,117,313
تعداد دریافت فایل اصل مقاله2,784,983
کریمی, بهروز, علیزاده, حمید, سلیمانی, اسماعیل. (1392). تدوین برنامه و مقایسهی اثر بخشی سه شیوهی آموزش مستقیم، آگاهی واجشناختی و ترکیبی بر درک مطلب خواندن دانشآموزان دبستانی دارای اختلال خواندن. سامانه مدیریت نشریات علمی, 3(1), 60-78. doi: jld-3-1-92-7-4
بهروز کریمی; حمید علیزاده; اسماعیل سلیمانی. "تدوین برنامه و مقایسهی اثر بخشی سه شیوهی آموزش مستقیم، آگاهی واجشناختی و ترکیبی بر درک مطلب خواندن دانشآموزان دبستانی دارای اختلال خواندن". سامانه مدیریت نشریات علمی, 3, 1, 1392, 60-78. doi: jld-3-1-92-7-4
کریمی, بهروز, علیزاده, حمید, سلیمانی, اسماعیل. (1392). 'تدوین برنامه و مقایسهی اثر بخشی سه شیوهی آموزش مستقیم، آگاهی واجشناختی و ترکیبی بر درک مطلب خواندن دانشآموزان دبستانی دارای اختلال خواندن', سامانه مدیریت نشریات علمی, 3(1), pp. 60-78. doi: jld-3-1-92-7-4
کریمی, بهروز, علیزاده, حمید, سلیمانی, اسماعیل. تدوین برنامه و مقایسهی اثر بخشی سه شیوهی آموزش مستقیم، آگاهی واجشناختی و ترکیبی بر درک مطلب خواندن دانشآموزان دبستانی دارای اختلال خواندن. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1392; 3(1): 60-78. doi: jld-3-1-92-7-4


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب