آمار

تعداد نشریات26
تعداد شماره‌ها300
تعداد مقالات2,590
تعداد مشاهده مقاله3,874,392
تعداد دریافت فایل اصل مقاله2,546,379
نریمانی, محمد, عباسی, مسلم, ابوالقاسمی, عباس, احدی, بتول. (1392). مقایسه ی اثر بخشی آموزش پذیرش/ تعهد با آموزش تنظیم هیجان بر سازگاری دانشآموزان دارای اختلال ریاضی. سامانه مدیریت نشریات علمی, 2(4), 154-176. doi: jld-2-4-92-5-9
محمد نریمانی; مسلم عباسی; عباس ابوالقاسمی; بتول احدی. "مقایسه ی اثر بخشی آموزش پذیرش/ تعهد با آموزش تنظیم هیجان بر سازگاری دانشآموزان دارای اختلال ریاضی". سامانه مدیریت نشریات علمی, 2, 4, 1392, 154-176. doi: jld-2-4-92-5-9
نریمانی, محمد, عباسی, مسلم, ابوالقاسمی, عباس, احدی, بتول. (1392). 'مقایسه ی اثر بخشی آموزش پذیرش/ تعهد با آموزش تنظیم هیجان بر سازگاری دانشآموزان دارای اختلال ریاضی', سامانه مدیریت نشریات علمی, 2(4), pp. 154-176. doi: jld-2-4-92-5-9
نریمانی, محمد, عباسی, مسلم, ابوالقاسمی, عباس, احدی, بتول. مقایسه ی اثر بخشی آموزش پذیرش/ تعهد با آموزش تنظیم هیجان بر سازگاری دانشآموزان دارای اختلال ریاضی. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1392; 2(4): 154-176. doi: jld-2-4-92-5-9


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب