آمار

تعداد نشریات27
تعداد شماره‌ها362
تعداد مقالات3,207
تعداد مشاهده مقاله4,707,061
تعداد دریافت فایل اصل مقاله3,215,470

1.

اثربخشی آموزش تنظیم هیجانی بر پذیرش اجتماعی و همدلی دانش‌آموزان مبتلا به نارساخوانی

دوره 5، شماره 1، آذر 1394، صفحه 32-46
سعیده خوش روش؛ مهناز خسروجاوید؛ عباسعلی حسین خانزاده

2.

اثربخشی آموزش تنظیم هیجان بر تعامل والد-کودک مادران دارای فرزند با ناتوانی یادگیری

دوره 8، شماره 1، آذر 1397، صفحه 70-89
حسین متین؛ مریم اخوان غلامی؛ صدیقه احمدی

3.

اثر بخشی برنامه مداخله‌ای فراتشخیص یکپارچه‌نگر بر تنظیم هیجان و رابطه والد-کودک والدین کودکان دارای اختلال یادگیری خاص

دوره 13، شماره 4، شهریور 1403
سروش رنجبر

4.

اثربخشی برنامۀ اجتماعی-هیجانی کودکان قوی بر توانمندی تنظیم هیجانی و کمک‌طلبی تحصیلی در دانش‌آموزان دارای اختلال یادگیری ویژه

دوره 13، شماره 3، 1403، صفحه 70-84
شهروز نعمتی؛ رحیم بدری گرگری؛ نازیلا خوش بهار؛ الهه محمودی

5.

اثربخشی درمان شناختی رفتاری بر تنظیم هیجان و تحریک پذیری دانش آموزان مبتلا به اختلال بد تنظیمی خلق مخرب

دوره 11، شماره 1، اردیبهشت 1401، صفحه 56-67
حسین شیبانی؛ نیلوفر میکاییلی؛ محمد نریمانی

6.

اثر بخشی روش‌های مصاحبه‌ی انگیزشی و آموزش تنظیم هیجان برکاهش قلدری سنتی و سایبری و فرسودگی تحصیلی کاربر شبکه‌های اجتماعی مجازی

دوره 9، شماره 1، اردیبهشت 1399، صفحه 69-96
کاوس صفایی نایینی؛ محمد نریمانی؛ رضا کاظمی؛ توکل موسی زاده

7.

اثربخشی شناخت درمانی مبتنی بر ذهن‌آگاهی با تعامل شاخص توده بدنی بر کنترل وزن، کارکردهای اجرایی و تنظیم هیجان دانش آموزان نوجوان

دوره 10، شماره 2، تیر 1400، صفحه 181-203
محمد وطن خواه محمد آبادی؛ سید موسی کافی؛ عباس ابوالقاسمی؛ ایرج شاکرنیا

8.

اثر بخشی شیوه‌های آموزش فراشناختی حل مسأله و تنظیم هیجان بر پردازش هیجانی، تکانشوری و حواس‌پرتی دانش‌آموزان مبتلا به اختلال یادگیری خاص (نارسایی در ریاضی)

دوره 7، شماره 4، تیر 1397، صفحه 42-67
مرتضی سرگلزایی؛ حسین جناآبادی؛ علی عرب

9.

ارتباط تنظیم هیجان و تاب‌آوری با بهزیستی روان‌شناختی در دانش‌آموزان

دوره 3، شماره 4، اسفند 1393، صفحه 51-72
اسماعیل سلیمانی؛ یعقوب حبیبی

10.

ارتباط مدل ترکیبی سرشت‌های عاطفی-هیجانی با آسیب‌پذیری نسبت به اعتیاد با توجه به نقش واسطه‎‌ای تنظیم هیجان در دانش‌آموزان مقطع متوسطه دوم

دوره 13، شماره 3، مهر 1403
پریسا مرادی کلارده؛ محمد نریمانی؛ سیف اله آقاجانی

11.

بررسی نقش سبک‌های فرزندپروری در پیش‌بینی ناگویی هیجانی و راهبردهای تنظیم هیجانی در دانش‌آموزان مقطع متوسطه شهر تهران

دوره 10، شماره 1، فروردین 1400، صفحه 46-57
لیلا حسینی؛ رحیم داوری

12.

چالش‌های تنظیم هیجان و پیامدهای ناشی از آن در روابط بین‌فردی کودکان دارای ناتوانی‌های یادگیری: مطالعۀ کیفی

دوره 13، شماره 2، 1402، صفحه 74-60
سیده فاطمه موسوی؛ نرگس‌سادات حسینی؛ مهناز اخوان تفتی

13.

مدل معادلات ساختاری سبک زندگی ارتقاء دهنده سلامت بر اساس خودکارآمدی و تنظیم هیجان با نقش واسطه ای تعارض والد-فرزند

دوره 2، شماره 2، مرداد 1401، صفحه 1-19
فخرالدین سهرابی؛ مریم اکبری؛ کیومرث کریمی

14.

مقایسه اثربخشی برنامه توانبخشی شناختی مبتنی برحافظه آینده‌نگر و برنامه تنظیم هیجان برکاهش مشکلات رفتاری دانش‌آموزان با اختلال نارسایی توجه و بیش‌فعالی.

دوره 13، شماره 1، 1403، صفحه 123-112
نغمه نیکبخت؛ مولود کیخسروانی؛ عزت دیره؛ علی پولادی ریشهری

15.

مقایسه ی تنظیم هیجان، ذهن آگاهی و بهزیستی روان شناختی در مادران دانش آموزان با و بدون ناتوانی یادگیری

دوره 4، شماره 4، شهریور 1394، صفحه 21-35
نرگس تبریزچی؛ زهره وحیدی

16.

مقایسه ی تنظیم هیجان و مکانیسمهای دفاعی در مادران دارای دانش آموزان با و بدون ناتوانی یادگیری

دوره 2، شماره 3، فروردین 1392، صفحه 54-72
مسعود گنجی؛ جواد محمدی؛ شروین تبریزیان

17.

مقایسه راهبردهای تنظیم هیجان و عدم تحمل بلاتکلیفی در مادران کودکان با و بدون ناتوانی‌های یادگیری خاص

دوره 12، شماره 3، خرداد 1402، صفحه 49-38
مهدی زمستانی

18.

نقش تاب‌آوری ادارک شده خانواده و تنظیم هیجان در پیش‌بینی اعتیاد به اینترنت دانش‌آموزان

دوره 9، شماره 1، اردیبهشت 1399، صفحه 54-68
اسماعیل صدری دمیرچی؛ شهریار درگاهی؛ رضا قاسمی جونبه؛ نادر اعیادی

19.

نقش تاب‌آوری، تنظیم هیجان و خودکارآمدی در پیش‌بینی فرسودگی تحصیلی دانش‌آموزان دختر در مدارس متوسطه دوم شهر اردبیل

دوره 10، شماره 1، فروردین 1400، صفحه 58-71
رویا داداش زاده کله سر؛ محمد نریمانی؛ مجتبی رضایی راد

20.

نقش تنظیم هیجان و تاب‌آوری تحصیلی در پیش‌بینی فرسودگی تحصیلی دانش‌آموزان

دوره 9، شماره 4، دی 1399، صفحه 62-73
بهمن صبا؛ سهیلا ایمان پرور

21.

هم‌سنجی اثر بخشی آموزش خود دسوزی شناختی و تنظیم هیجان بر خود تنظیمی انگیزشی و کارکرد اجتماعی و انطباقی دانش آموزان دختر مبتلا به اضطراب

دوره 13، شماره 1، 1403، صفحه 76-63
نسرین عصاره؛ ذبیح پیرانی؛ فیروزه زنگنه مطلق

22.

هم‌سنجی اثربخشی آموزش خود دلسوزی شناختی و تنظیم هیجان بر سرمایه‌روانشناختی و اشتیاق تحصیلی دانش‌آموزان دختر مبتلا به اضطراب

دوره 11، شماره 2، تیر 1401، صفحه 96-110
نسرین عصاره؛ ذبیح پیرانی؛ فیروزه زنگنه



سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب