آمار

تعداد نشریات26
تعداد شماره‌ها326
تعداد مقالات2,797
تعداد مشاهده مقاله4,219,940
تعداد دریافت فایل اصل مقاله2,874,420

1.

اثربخشی آموزش یادگیری خودتنظیمی بر خودکارآمدی و رضایت از زندگی در دانش‌آموزان دارای اختلال ریاضی

دوره 4، شماره 2، اسفند 1393، صفحه 6-21
عباس ابوالقاسمی؛ سبحان برزگر؛ زهرا رستم اوغلی

2.

اثربخشی آموزش یادگیری فراشناختی بر خودکارآمدی و کیفیت زندگی دانش‌آموزان دارای اختلال یادگیری ریاضی

دوره 7، شماره 1، آبان 1396، صفحه 42-60
علی خالق خواه؛ شیوا علیپور کتیگری؛ حسن حیدری؛ رضا میرمهدی

3.

اثربخشی آموزش ایزی‌مایند بر اضطراب ریاضی و خودکارآمدی ریاضی دانش‌آموزان با اختلال ریاضی

دوره 10، شماره 1، آذر 1399، صفحه 48-69
زهره بنیادی؛ یوسف دهقانی؛ فریده سادات حسینی

4.

اثر بخشی آموزش کنترل تکانه بر پردازش هیجانی، تکانشوری و حواس پرتی دانش آموزان مبتلا به اختلال ریاضی

دوره 2، شماره 2، دی 1391، صفحه 101-122
محمد نریمانی

5.

اثربخشی آموزش گروهی مهارت‌های اجتماعی مبتنی بر پردازش شناختی بر بهبود سازگاری اجتماعی، هیجانی و تحصیلی دانش‌آموزان مبتلا به اختلال ریاضی

دوره 6، شماره 4، شهریور 1396، صفحه 40-66
زیبا برقی ایرانی؛ حسنا وفاپور؛ آزاده مرادی چقا مارانی؛ محمد جواد بگیان کوله مرز؛ مسلم رجبی

6.

اثربخشی آموزش مستقیم بر عملکرد ریاضی دانش‌آموزان‌ با اختلال یادگیری خاص

دوره 5، شماره 4، شهریور 1395، صفحه 108-122
فاطمه نصرتی؛ باقر غباری‌بناب؛ مریم وکیلی‌نژاد؛ حسین کشاورز‌ افشار

7.

اثربخشی روش آموزش مستقیم، روش آموزش به کمک رایانه و روش یادگیری تا حد تسلط بر کاهش مشکل‌های دانش‌آموزان با اختلال ریاضی

دوره 6، شماره 2، اسفند 1395، صفحه 83-99
علی خالق خواه؛ حسین داوودی؛ شیوا علیپور کتیگری

8.

بررسی اثر بخشی آموزش مهار تهای زندگی بر کفایت اجتماعی دانش آموزان مبتلا به اختلال ریاضی

دوره 1، شماره 1، دی 1390، صفحه 94-108
رضا کاظمی؛ سویل مؤمنی؛ آذر کیامرثی

9.

بررسی اثربخشی روش های نوروسایکولوژیک و تعلیم محتوا در اصلاح اختلال ریاضی

دوره 1، شماره 2، فروردین 1391، صفحه 6-21
ملاحت امانی؛ اوشا برهمند؛ محمد نریمانی

10.

تأثیر آموزش‌های پیش‌دبستانی بر کاهش اختلالات ویژه یادگیری دانش‌آموزان دوره ابتدایی استان همدان

دوره 6، شماره 2، اسفند 1395، صفحه 7-20
مصطفی اکبری؛ نصراله عرفانی؛ فروغ بدوحی

11.

تأثیر بازی‌های رایانه‌ای استراتژیک بر تفکر انتقادی و پیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان دارای اختلال ریاضی

دوره 12، شماره 4، شهریور 1402، صفحه 98-83
مرضیه ملکیها؛ فرشید اصلانی؛ حسین ستوده آرانی؛ مهسا آرین نژاد

12.

تأثیر تحریک الکتریکی مستقیم از روی جمجمه (tDCS) بر افزایش حافظه‌ی فعال کودکان مبتلا به اختلال ریاضی

دوره 6، شماره 1، آذر 1395، صفحه 7-25
علی اکبر ارجمندنیا؛ مونا اسبقی؛ غلامعلی افروز؛ مهدیه رحمانیان

13.

شیوع اختلالات ریاضی در دانش آموزان کلاس های دوم و چهارم ابتدایی شهرستان اراک و راه های کاهش آن

دوره 2، شماره 4، تیر 1392، صفحه 28-44
جمیله خدادادی؛ سعید موسوی پور

14.

طراحی برنامه آموزشی مفاهیم ریاضی مبتنی بر رایانه به منظور بهبود ادراک دیداری فضایی (مؤلفه هماهنگی چشم و دست) دانش‌آموزان با اختلال ریاضی و مقایسه اثربخشی آن با روش آموزش سنتی

دوره 9، شماره 2، بهمن 1398، صفحه 81-94
مهرنوش فرهنگ رنجبر؛ فریبرز درتاج؛ اسماعیل سعدی پور؛ علی دلاور

15.

فراتحلیل پژوهش‌های مبتنی بر مدل پاسخ به مداخله بر بهبود عملکرد تحصیلی دانش‌آموزان در مخاطره اختلال ریاضی

دوره 9، شماره 3، اردیبهشت 1399، صفحه 7-31
محمدصبور ابراهیمی؛ حمید علیزاده؛ باقر غباری بناب؛ مهدی دستجردی کاظمی؛ آرینا بختیاری

16.

فراتحلیل روش های اصلاحی بر اختلالات یادگیری

دوره 13، شماره 1، آذر 1402، صفحه 29-41
نگین کاظم زاده؛ نگار استوار

17.

کاربرد بازی‌درمانی مبتنی بر حافظه و توجه برای بهبود مهارت‌های ترکیب عددی دانش‌آموزان دارای اختلال ریاضی

دوره 9، شماره 3، اردیبهشت 1399، صفحه 32-51
فریده حمیدی؛ سارا دازی؛ سمیرا لطفی

18.

کاربرد چهارمین ویرایش آزمون هوشی وکسلر کودکان در تشخیص اختلال زبان نوشتاری و ریاضی

دوره 2، شماره 2، دی 1391، صفحه 59-75
طیبه شریفی؛ محمد ربیعی

19.

مداخله ای در سازگاری اجتماعی و کاهش رفتارهای تکانشی دانش آموزان پسر مبتلا به ناتوانی های یادگیری ریاضی:‌ اثربخشی و کارآمدی آموزش والدین با رویکرد آدلری

دوره 5، شماره 1، آذر 1394، صفحه 7-31
مرتضی ابراهیمی؛ جهانگیر کرمی؛ سمیه برازنده چقائی؛ محمد جواد بگیان کوله مرز

20.

مقایسه ی اثر بخشی آموزش پذیرش/ تعهد با آموزش تنظیم هیجان بر سازگاری دانشآموزان دارای اختلال ریاضی

دوره 2، شماره 4، تیر 1392، صفحه 154-176
محمد نریمانی؛ مسلم عباسی؛ عباس ابوالقاسمی؛ بتول احدی

21.

مقایسه‌ی اثربخشی سطح سوم پاسخ به مداخله و توانمندسازی‌شناختی بر عملکرد ریاضی دانش‌آموزان با اختلال ریاضی

دوره 9، شماره 3، اردیبهشت 1399، صفحه 77-106
رقیه زراعتی ایده لو؛ مجید ضرغام حاجبی؛ کامبیز کامکاری

22.

مقایسه ی اثربخشی سه شیوه ی آموزش مستقیم، آموزش به کمک کامپیوتر و ترکیبی بر کاهش مشکلات دانش آموزان دارای اختلال ریاضی

دوره 2، شماره 2، دی 1391، صفحه 76-100
عبداالله معتمدی؛ زیبا برقی ایرانی؛ بهروز کریمی

23.

مقایسه ی بیحوصلگی در افراد مبتلابه اختلال ریاضی، اختلال نقص توجه/ بیش فعالی و افراد عادی

دوره 2، شماره 3، فروردین 1392
یزدان موحدی؛ جابر علیزاده گورادل؛ مجید محمود علیلو

24.

مقایسه راهبردهای یادگیری شناختی، فراشناختی و برنامه‌ریزی شناختی در دانش‌آموزان دارای اختلال ریاضی با دانش‌آموزان عادی

دوره 8، شماره 1، آذر 1397، صفحه 7-22
علی رضایی شریف؛ حدیثه لاله

25.

مقایسه ی راهبردهای خودتنظیمی، خلاقیت و جه تگیری هدف در دانش آموزان با و بدون اختلال ریاضی

دوره 3، شماره 3، خرداد 1393، صفحه 68-78
زهرا مصطفی سرباز؛ عباس ابوالقاسمی؛ سهیلا رستم اوغلی

اولین صفحه صفحه قبل 1 2 صفحه بعد آخرین صفحه


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب