فرهنگ رنجبر, مهرنوش, درتاج, فریبرز, سعدی پور, اسماعیل, دلاور, علی. (1398). طراحی برنامه آموزشی مفاهیم ریاضی مبتنی بر رایانه به منظور بهبود ادراک دیداری فضایی (مؤلفه هماهنگی چشم و دست) دانش‌آموزان با اختلال ریاضی و مقایسه اثربخشی آن با روش آموزش سنتی. سامانه مدیریت نشریات علمی, 9(2), 81-94. doi: 10.22098/jld.2020.857
مهرنوش فرهنگ رنجبر; فریبرز درتاج; اسماعیل سعدی پور; علی دلاور. "طراحی برنامه آموزشی مفاهیم ریاضی مبتنی بر رایانه به منظور بهبود ادراک دیداری فضایی (مؤلفه هماهنگی چشم و دست) دانش‌آموزان با اختلال ریاضی و مقایسه اثربخشی آن با روش آموزش سنتی". سامانه مدیریت نشریات علمی, 9, 2, 1398, 81-94. doi: 10.22098/jld.2020.857
فرهنگ رنجبر, مهرنوش, درتاج, فریبرز, سعدی پور, اسماعیل, دلاور, علی. (1398). 'طراحی برنامه آموزشی مفاهیم ریاضی مبتنی بر رایانه به منظور بهبود ادراک دیداری فضایی (مؤلفه هماهنگی چشم و دست) دانش‌آموزان با اختلال ریاضی و مقایسه اثربخشی آن با روش آموزش سنتی', سامانه مدیریت نشریات علمی, 9(2), pp. 81-94. doi: 10.22098/jld.2020.857
فرهنگ رنجبر, مهرنوش, درتاج, فریبرز, سعدی پور, اسماعیل, دلاور, علی. طراحی برنامه آموزشی مفاهیم ریاضی مبتنی بر رایانه به منظور بهبود ادراک دیداری فضایی (مؤلفه هماهنگی چشم و دست) دانش‌آموزان با اختلال ریاضی و مقایسه اثربخشی آن با روش آموزش سنتی. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1398; 9(2): 81-94. doi: 10.22098/jld.2020.857


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب