آمار

تعداد نشریات30
تعداد شماره‌ها438
تعداد مقالات3,849
تعداد مشاهده مقاله6,392,676
تعداد دریافت فایل اصل مقاله4,280,518
خالق خواه, علی, داوودی, حسین, علیپور کتیگری, شیوا. (1395). اثربخشی روش آموزش مستقیم، روش آموزش به کمک رایانه و روش یادگیری تا حد تسلط بر کاهش مشکل‌های دانش‌آموزان با اختلال ریاضی. سامانه مدیریت نشریات علمی, 6(2), 83-99.
علی خالق خواه; حسین داوودی; شیوا علیپور کتیگری. "اثربخشی روش آموزش مستقیم، روش آموزش به کمک رایانه و روش یادگیری تا حد تسلط بر کاهش مشکل‌های دانش‌آموزان با اختلال ریاضی". سامانه مدیریت نشریات علمی, 6, 2, 1395, 83-99.
خالق خواه, علی, داوودی, حسین, علیپور کتیگری, شیوا. (1395). 'اثربخشی روش آموزش مستقیم، روش آموزش به کمک رایانه و روش یادگیری تا حد تسلط بر کاهش مشکل‌های دانش‌آموزان با اختلال ریاضی', سامانه مدیریت نشریات علمی, 6(2), pp. 83-99.
خالق خواه, علی, داوودی, حسین, علیپور کتیگری, شیوا. اثربخشی روش آموزش مستقیم، روش آموزش به کمک رایانه و روش یادگیری تا حد تسلط بر کاهش مشکل‌های دانش‌آموزان با اختلال ریاضی. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1395; 6(2): 83-99.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب