آمار

تعداد نشریات26
تعداد شماره‌ها305
تعداد مقالات2,636
تعداد مشاهده مقاله3,960,229
تعداد دریافت فایل اصل مقاله2,667,169
خالق خواه, علی, داوودی, حسین, علیپور کتیگری, شیوا. (1395). اثربخشی روش آموزش مستقیم، روش آموزش به کمک رایانه و روش یادگیری تا حد تسلط بر کاهش مشکل‌های دانش‌آموزان با اختلال ریاضی. سامانه مدیریت نشریات علمی, 6(2), 83-99.
علی خالق خواه; حسین داوودی; شیوا علیپور کتیگری. "اثربخشی روش آموزش مستقیم، روش آموزش به کمک رایانه و روش یادگیری تا حد تسلط بر کاهش مشکل‌های دانش‌آموزان با اختلال ریاضی". سامانه مدیریت نشریات علمی, 6, 2, 1395, 83-99.
خالق خواه, علی, داوودی, حسین, علیپور کتیگری, شیوا. (1395). 'اثربخشی روش آموزش مستقیم، روش آموزش به کمک رایانه و روش یادگیری تا حد تسلط بر کاهش مشکل‌های دانش‌آموزان با اختلال ریاضی', سامانه مدیریت نشریات علمی, 6(2), pp. 83-99.
خالق خواه, علی, داوودی, حسین, علیپور کتیگری, شیوا. اثربخشی روش آموزش مستقیم، روش آموزش به کمک رایانه و روش یادگیری تا حد تسلط بر کاهش مشکل‌های دانش‌آموزان با اختلال ریاضی. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1395; 6(2): 83-99.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب