آمار

تعداد نشریات27
تعداد شماره‌ها358
تعداد مقالات3,140
تعداد مشاهده مقاله4,619,660
تعداد دریافت فایل اصل مقاله3,145,431
نریمانی, محمد. (1391). اثر بخشی آموزش کنترل تکانه بر پردازش هیجانی، تکانشوری و حواس پرتی دانش آموزان مبتلا به اختلال ریاضی. سامانه مدیریت نشریات علمی, 2(2), 101-122. doi: jld-2-2-91-11-6
محمد نریمانی. "اثر بخشی آموزش کنترل تکانه بر پردازش هیجانی، تکانشوری و حواس پرتی دانش آموزان مبتلا به اختلال ریاضی". سامانه مدیریت نشریات علمی, 2, 2, 1391, 101-122. doi: jld-2-2-91-11-6
نریمانی, محمد. (1391). 'اثر بخشی آموزش کنترل تکانه بر پردازش هیجانی، تکانشوری و حواس پرتی دانش آموزان مبتلا به اختلال ریاضی', سامانه مدیریت نشریات علمی, 2(2), pp. 101-122. doi: jld-2-2-91-11-6
نریمانی, محمد. اثر بخشی آموزش کنترل تکانه بر پردازش هیجانی، تکانشوری و حواس پرتی دانش آموزان مبتلا به اختلال ریاضی. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1391; 2(2): 101-122. doi: jld-2-2-91-11-6


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب