آمار

تعداد نشریات26
تعداد شماره‌ها295
تعداد مقالات2,552
تعداد مشاهده مقاله3,804,129
تعداد دریافت فایل اصل مقاله2,492,071

1.

اثربخشی آموزش فراشناخت بر فرسودگی تحصیلی، تعلل‌ورزی و ناامیدی تحصیلی دانش‌آموزان تیزهوش

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 01 آذر 1402
فضایل شاهماری سوها؛ محمد نریمانی؛ توکل موسی زاده؛ تورج هاشمی

2.

اثربخشی درمان شناختی رفتاری بر تنظیم هیجان و تحریک پذیری دانش آموزان مبتلا به اختلال بد تنظیمی خلق مخرب

دوره 11، شماره 1، اردیبهشت 1401، صفحه 56-67
حسین شیبانی؛ نیلوفر میکاییلی؛ محمد نریمانی

3.

اثربخشی درمان‌های شناختی-رفتاری و مثبت نگر بر عملکرد اجتماعی-انطباقی و فرسودگی تحصیلی دانش‌آموزان کمال‌گرا

دوره 7، شماره 2، شهریور 1397، صفحه 240-260
آذر کیامرثی؛ محمد نریمانی؛ ناصر صبحی قراملکی؛ نیلوفر میکاییلی

4.

اثربخشی روش نگرانی مشترک بر بهزیستی روان‌شناختی دانش‌آموزان قربانی قلدری

دوره 4، شماره 4، اسفند 1394، صفحه 143-161
محمد نریمانی؛ محمدعلی قاسمی‌نژاد؛ زهرا رستم اوغلی

5.

بررسی اثربخشی بسته آموزشی درمانی خانواده محور بر انطباق اجتماعی بیماران مبتلا به اختلال طیف اسکیزوفرنی

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 15 آبان 1401
بابک همتی؛ محمد نریمانی؛ وکیل نظری؛ رضا کاظمی

6.

بررسی تأثیر توانبخشی شناختی بر بهبود نگهداری توجه و پیشرفت تحصیلی ریاضی دانش آموزان دارای اختلال ADHD

دوره 4، شماره 2، شهریور 1394، صفحه 118-134
محمد نریمانی؛ اسماعیل سلیمانی؛ نرگس تبریزچی

7.

بررسی روان‌سنجی و شیوع شناسی تحریک پذیری با استفاده از نسخه فارسی شاخص واکنش پذیری عاطفی در دانش آموزان: مطالعه ای بیشتر در زمینه اختلال بی‌ نظمی خلق اخلال گرانه

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 16 دی 1402
محمد نریمانی؛ متینه عبادی

8.

مدل یابی علی تاب‌آوری تحصیلی بر اساس هوش شخصی با میانجیگری جهت‌گیری مذهبی در دانش آموزان مقطع متوسطه دوم

دوره 11، شماره 4، بهمن 1401، صفحه 142-152
محمد نریمانی؛ شیرین احمدی؛ آذین نریمانی

9.

مقایسه‌ی اثربخشی آموزش راهبردهای یادگیری خودتنظیمی و حل مسئله بر انگیزش تحصیلی دانش‌آموزان اهمال‌کار

دوره 4، شماره 1، خرداد 1394، صفحه 139-155
محمد نریمانی؛ زرار محمدامینی؛ عادل زاهد؛ عباس ابوالقاسمی

10.

نقش باورهای غیرمنطقی، خودکارآمدی و ذهن آگاهی در پیش‌بینی قلدری دانش‌آموزان

دوره 7، شماره 3، آذر 1397، صفحه 138-158
حمیدرضا صمدی فرد؛ محمد نریمانی

11.

نقش باورهای غیر‌منطقی و کفایت اجتماعی در پیش‌بینی تجربه‌ی قلدری سایبری دانش-آموزان

دوره 12، شماره 3، مهر 1402، صفحه 125-116
وحید فلاحی؛ محمد نریمانی؛ اکبر عطادخت

12.

نقش عوامل بدوتولد در پیش‌بینی ابتلا به اختلال بیش‌فعالی در کودکان

دوره 12، شماره 2، مرداد 1402، صفحه 150-139
آذین نریمانی؛ مهرداد میرزا رحیمی؛ محمد نریمانی؛ پریسا احدی

13.

نقش میانجی بی‌اشتیاقی اخلاقی در روابط ویژگی‌های سرشتی با نشانه‌های اختلال سلوک در دانش‌آموزان

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 30 بهمن 1401
فاضله حیدری؛ محمد نریمانی؛ سیف اله آقاجانی؛ سجاد بشرپور

14.

نقش هوش اخلاقی و ادراک خطر در پیش‌بینی فرسودگی تحصیلی و اهمال‌کاری دانش‌آموزان

دوره 6، شماره 2، شهریور 1396، صفحه 124-145
محمد نریمانی؛ گلاویژ محمدی؛ نسرین الماسی راد؛ جهانگیر محمدی



سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب