آمار

تعداد نشریات26
تعداد شماره‌ها404
تعداد مقالات3,543
تعداد مشاهده مقاله5,495,073
تعداد دریافت فایل اصل مقاله3,759,257

1.

A causal model on adolescents' high-risk behaviors based on religious beliefs and self-compassion mediated by emotion regulation and social support

دوره 5، شماره 16، 2024، صفحه 27-35
Seyed Yazdan Mohamadi؛ Nemat Sotoodeh Asl؛ Faezeh Jahan؛ Ameneh Moazedian

2.

Effectiveness of Family-Centered Education Based on Islamic-Iranian Model on Adjustment of Excitement and Adaptability of Family in Wives of Addicted People

دوره 2، شماره 6، مهر 2022، صفحه 47-53
Azra Mohammadpanah Ardakan؛ Azadeh Choobforoushzadeh؛ Paria Faroughi

3.

Investigating The Effect of Joint Reading of The Stories in The Book ‘’Talk to Me’’ in Mother-Child Dyads on The Child’s Empathy and Emotional Regulation of Mother

دوره 5، شماره 1، فروردین 2025، صفحه 19-26
Seyed Omid Hosseini؛ samaneh Najarpourian؛ Abdolvahab Samavi؛ Yaser Rastegar

4.

Predicting Marital Satisfaction based on Social Media and Body Image in Women Who Chose to Have Cosmetic Surgery: The Mediating Role of Emotion Regulation

دوره 3، شماره 1، شهریور 2022، صفحه 38-51
Hossein Keshavarz Afshar؛ Sona Masoumi

5.

The effectiveness of emotion regulation skills training on aggression of aggressive students

دوره 1، شماره 3، اردیبهشت 2021، صفحه 41-49
Ali Sheykholeslami؛ Esmaeil Sadri؛ Mahsa Ebrahimi

6.

The effectiveness of group-based emotion regulation training on reducing deliberate self-harm and improving social functioning among adolescents of the correction and rehabilitation center in Tehran province

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 22 مرداد 1403
Mohammad Hossein Kiamini؛ Mahdi Amini؛ Beheshteh Niusha

7.

The relationship between sexual inhibition and sexual excitation with female sexual function: The mediating role of difficulty in emotion regulation

دوره 4، شماره 11، 2023، صفحه 10-16
Ghasem Abdolpour؛ Mohammadreza Nainian؛ Arezoo Lashkari؛ Rasol Roshan

8.

اثربخشی آموزش تنظیم هیجانی بر پذیرش اجتماعی و همدلی دانش‌آموزان مبتلا به نارساخوانی

دوره 5، شماره 1، آذر 1394، صفحه 32-46
سعیده خوش روش؛ مهناز خسروجاوید؛ عباسعلی حسین خانزاده

9.

اثر بخشی آموزش تنظیم هیجان بر نشخوارفکری و ادراک کنترل اضطراب دانش‌آموزان مبتلا به اختلال اضطراب اجتماعی

دوره 11، شماره 4، بهمن 1401، صفحه 130-141
رحیم محمدی؛ بهزاد تقی پور؛ رقیه برزگران؛ هانیه صلح‌جو؛ سعید رحیمی؛ سجاد جوکار

10.

اثر بخشی برنامه مداخله‌ای فراتشخیص یکپارچه‌نگر بر تنظیم هیجان و رابطه والد-کودک والدین کودکان دارای اختلال یادگیری خاص

دوره 13، شماره 4، شهریور 1403، صفحه 12-23
سروش رنجبر

11.

اثربخشی درمان شناختی رفتاری بر تنظیم هیجان و تحریک پذیری دانش آموزان مبتلا به اختلال بد تنظیمی خلق مخرب

دوره 11، شماره 1، اردیبهشت 1401، صفحه 56-67
حسین شیبانی؛ نیلوفر میکاییلی؛ محمد نریمانی

12.

اثر بخشی روش‌های مصاحبه‌ی انگیزشی و آموزش تنظیم هیجان برکاهش قلدری سنتی و سایبری و فرسودگی تحصیلی کاربر شبکه‌های اجتماعی مجازی

دوره 9، شماره 1، اردیبهشت 1399، صفحه 69-96
کاوس صفایی نایینی؛ محمد نریمانی؛ رضا کاظمی؛ توکل موسی زاده

13.

اثربخشی شناخت درمانی مبتنی بر ذهن‌آگاهی با تعامل شاخص توده بدنی بر کنترل وزن، کارکردهای اجرایی و تنظیم هیجان دانش آموزان نوجوان

دوره 10، شماره 2، تیر 1400، صفحه 181-203
محمد وطن خواه محمد آبادی؛ سید موسی کافی؛ عباس ابوالقاسمی؛ ایرج شاکرنیا

14.

ارتباط تنظیم هیجان و تاب‌آوری با بهزیستی روان‌شناختی در دانش‌آموزان

دوره 3، شماره 4، اسفند 1393، صفحه 51-72
اسماعیل سلیمانی؛ یعقوب حبیبی

15.

ارتباط مدل ترکیبی سرشت‌های عاطفی-هیجانی با آسیب‌پذیری نسبت به اعتیاد با توجه به نقش واسطه‎‌ای تنظیم هیجان در دانش‌آموزان مقطع متوسطه دوم

دوره 13، شماره 3، مهر 1403، صفحه 54-67
پریسا مرادی کلارده؛ محمد نریمانی؛ سیف اله آقاجانی

16.

بررسی نقش سبک‌های فرزندپروری در پیش‌بینی ناگویی هیجانی و راهبردهای تنظیم هیجانی در دانش‌آموزان مقطع متوسطه شهر تهران

دوره 10، شماره 1، فروردین 1400، صفحه 46-57
لیلا حسینی؛ رحیم داوری

17.

تأثیر آموزش مهار ت های نظم دهی هیجانی بر مؤلفه های اضطراب در دختران دبیرستانی

دوره 2، شماره 3، مهر 1392، صفحه 23-37
پونه باطنی؛ عباس ابوالقاسمی؛ مهناز علی اکبری دهکردی؛ محمود هرمزی

18.

چالش‌های تنظیم هیجان و پیامدهای ناشی از آن در روابط بین‌فردی کودکان دارای ناتوانی‌های یادگیری: مطالعۀ کیفی

دوره 13، شماره 2، 1402، صفحه 74-60
سیده فاطمه موسوی؛ نرگس‌سادات حسینی؛ مهناز اخوان تفتی

19.

مدل معادلات ساختاری سبک زندگی ارتقاء دهنده سلامت بر اساس خودکارآمدی و تنظیم هیجان با نقش واسطه ای تعارض والد-فرزند

دوره 2، شماره 2، مرداد 1401، صفحه 1-19
فخرالدین سهرابی؛ مریم اکبری؛ کیومرث کریمی

20.

مقایسه اثربخشی برنامه توانبخشی شناختی مبتنی برحافظه آینده‌نگر و برنامه تنظیم هیجان بر کارکردهای اجرایی دانش‌آموزان با اختلال نارسایی توجه و بیش‌فعالی

دوره 11، شماره 3، مهر 1401، صفحه 122-138
نغمه نیکبخت؛ مولود کیخسروانی؛ عزت دیره؛ علی پولادی ریشهری

21.

مقایسه اثربخشی برنامه توانبخشی شناختی مبتنی برحافظه آینده‌نگر و برنامه تنظیم هیجان برکاهش مشکلات رفتاری دانش‌آموزان با اختلال نارسایی توجه و بیش‌فعالی.

دوره 13، شماره 1، 1403، صفحه 123-112
نغمه نیکبخت؛ مولود کیخسروانی؛ عزت دیره؛ علی پولادی ریشهری

22.

مقایسه ی تنظیم هیجان و مکانیسمهای دفاعی در مادران دارای دانش آموزان با و بدون ناتوانی یادگیری

دوره 2، شماره 3، فروردین 1392، صفحه 54-72
مسعود گنجی؛ جواد محمدی؛ شروین تبریزیان

23.

مقایسه راهبردهای تنظیم هیجان و عدم تحمل بلاتکلیفی در مادران کودکان با و بدون ناتوانی‌های یادگیری خاص

دوره 12، شماره 3، خرداد 1402، صفحه 49-38
مهدی زمستانی

24.

نقش تاب‌آوری ادارک شده خانواده و تنظیم هیجان در پیش‌بینی اعتیاد به اینترنت دانش‌آموزان

دوره 9، شماره 1، اردیبهشت 1399، صفحه 54-68
اسماعیل صدری دمیرچی؛ شهریار درگاهی؛ رضا قاسمی جونبه؛ نادر اعیادی

25.

نقش تاب‌آوری، تنظیم هیجان و خودکارآمدی در پیش‌بینی فرسودگی تحصیلی دانش‌آموزان دختر در مدارس متوسطه دوم شهر اردبیل

دوره 10، شماره 1، فروردین 1400، صفحه 58-71
رویا داداش زاده کله سر؛ محمد نریمانی؛ مجتبی رضایی راد

اولین صفحه صفحه قبل 1 2 صفحه بعد آخرین صفحه


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب