آمار

تعداد نشریات26
تعداد شماره‌ها376
تعداد مقالات3,310
تعداد مشاهده مقاله4,946,277
تعداد دریافت فایل اصل مقاله3,387,500

1.

A causal model on adolescents' high-risk behaviors based on religious beliefs and self-compassion mediated by emotion regulation and social support

دوره 5، شماره 16، 2024، صفحه 27-35
Seyed Yazdan Mohamadi؛ Nemat Sotoodeh Asl؛ Faezeh Jahan؛ Ameneh Moazedian

2.

Effectiveness of Family-Centered Education Based on Islamic-Iranian Model on Adjustment of Excitement and Adaptability of Family in Wives of Addicted People

دوره 2، شماره 6، مهر 2022، صفحه 47-53
Azra Mohammadpanah Ardakan؛ Azadeh Choobforoushzadeh؛ Paria Faroughi

3.

Investigating The Effect of Joint Reading of The Stories in The Book ‘’Talk to Me’’ in Mother-Child Dyads on The Child’s Empathy and Emotional Regulation of mothers

دوره 5، شماره 1، فروردین 2025
Seyed Omid Hosseini؛ samaneh Najarpourian؛ Abdolvahab Samavi؛ Yaser Rastegar

4.

Predicting Marital Satisfaction based on Social Media and Body Image in Women Who Chose to Have Cosmetic Surgery: The Mediating Role of Emotion Regulation

دوره 3، شماره 1، شهریور 2022، صفحه 38-51
Hossein Keshavarz Afshar؛ Sona Masoumi

5.

The effectiveness of emotion regulation skills training on aggression of aggressive students

دوره 1، شماره 3، اردیبهشت 2021، صفحه 41-49
Ali Sheykholeslami؛ Esmaeil Sadri؛ Mahsa Ebrahimi

6.

The effectiveness of group-based emotion regulation training on reducing deliberate self-harm and improving social functioning among adolescents of the correction and rehabilitation center in Tehran province

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 22 مرداد 1403
Mohammad Hossein Kiamini؛ Mahdi Amini؛ Beheshteh Niusha

7.

The relationship between sexual inhibition and sexual excitation with female sexual function: The mediating role of difficulty in emotion regulation

دوره 4، شماره 11، 2023، صفحه 10-16
Ghasem Abdolpour؛ Mohammadreza Nainian؛ Arezoo Lashkari؛ Rasol Roshan

8.

اثربخشی آموزش تنظیم هیجانی بر پذیرش اجتماعی و همدلی دانش‌آموزان مبتلا به نارساخوانی

دوره 5، شماره 1، آذر 1394، صفحه 32-46
سعیده خوش روش؛ مهناز خسروجاوید؛ عباسعلی حسین خانزاده

9.

اثر بخشی آموزش تنظیم هیجان بر نشخوارفکری و ادراک کنترل اضطراب دانش‌آموزان مبتلا به اختلال اضطراب اجتماعی

دوره 11، شماره 4، بهمن 1401، صفحه 130-141
رحیم محمدی؛ بهزاد تقی پور؛ رقیه برزگران؛ هانیه صلح‌جو؛ سعید رحیمی؛ سجاد جوکار

10.

اثر بخشی برنامه مداخله‌ای فراتشخیص یکپارچه‌نگر بر تنظیم هیجان و رابطه والد-کودک والدین کودکان دارای اختلال یادگیری خاص

دوره 13، شماره 4، شهریور 1403، صفحه 12-23
سروش رنجبر

11.

اثربخشی درمان شناختی رفتاری بر تنظیم هیجان و تحریک پذیری دانش آموزان مبتلا به اختلال بد تنظیمی خلق مخرب

دوره 11، شماره 1، اردیبهشت 1401، صفحه 56-67
حسین شیبانی؛ نیلوفر میکاییلی؛ محمد نریمانی

12.

اثر بخشی روش‌های مصاحبه‌ی انگیزشی و آموزش تنظیم هیجان برکاهش قلدری سنتی و سایبری و فرسودگی تحصیلی کاربر شبکه‌های اجتماعی مجازی

دوره 9، شماره 1، اردیبهشت 1399، صفحه 69-96
کاوس صفایی نایینی؛ محمد نریمانی؛ رضا کاظمی؛ توکل موسی زاده

13.

اثربخشی شناخت درمانی مبتنی بر ذهن‌آگاهی با تعامل شاخص توده بدنی بر کنترل وزن، کارکردهای اجرایی و تنظیم هیجان دانش آموزان نوجوان

دوره 10، شماره 2، تیر 1400، صفحه 181-203
محمد وطن خواه محمد آبادی؛ سید موسی کافی؛ عباس ابوالقاسمی؛ ایرج شاکرنیا

14.

ارتباط تنظیم هیجان و تاب‌آوری با بهزیستی روان‌شناختی در دانش‌آموزان

دوره 3، شماره 4، اسفند 1393، صفحه 51-72
اسماعیل سلیمانی؛ یعقوب حبیبی

15.

ارتباط مدل ترکیبی سرشت‌های عاطفی-هیجانی با آسیب‌پذیری نسبت به اعتیاد با توجه به نقش واسطه‎‌ای تنظیم هیجان در دانش‌آموزان مقطع متوسطه دوم

دوره 13، شماره 3، مهر 1403، صفحه 54-67
پریسا مرادی کلارده؛ محمد نریمانی؛ سیف اله آقاجانی

16.

بررسی نقش سبک‌های فرزندپروری در پیش‌بینی ناگویی هیجانی و راهبردهای تنظیم هیجانی در دانش‌آموزان مقطع متوسطه شهر تهران

دوره 10، شماره 1، فروردین 1400، صفحه 46-57
لیلا حسینی؛ رحیم داوری

17.

تأثیر آموزش مهار ت های نظم دهی هیجانی بر مؤلفه های اضطراب در دختران دبیرستانی

دوره 2، شماره 3، مهر 1392، صفحه 23-37
پونه باطنی؛ عباس ابوالقاسمی؛ مهناز علی اکبری دهکردی؛ محمود هرمزی

18.

چالش‌های تنظیم هیجان و پیامدهای ناشی از آن در روابط بین‌فردی کودکان دارای ناتوانی‌های یادگیری: مطالعۀ کیفی

دوره 13، شماره 2، 1402، صفحه 74-60
سیده فاطمه موسوی؛ نرگس‌سادات حسینی؛ مهناز اخوان تفتی

19.

مدل معادلات ساختاری سبک زندگی ارتقاء دهنده سلامت بر اساس خودکارآمدی و تنظیم هیجان با نقش واسطه ای تعارض والد-فرزند

دوره 2، شماره 2، مرداد 1401، صفحه 1-19
فخرالدین سهرابی؛ مریم اکبری؛ کیومرث کریمی

20.

مقایسه اثربخشی برنامه توانبخشی شناختی مبتنی برحافظه آینده‌نگر و برنامه تنظیم هیجان بر کارکردهای اجرایی دانش‌آموزان با اختلال نارسایی توجه و بیش‌فعالی

دوره 11، شماره 3، مهر 1401، صفحه 122-138
نغمه نیکبخت؛ مولود کیخسروانی؛ عزت دیره؛ علی پولادی ریشهری

21.

مقایسه اثربخشی برنامه توانبخشی شناختی مبتنی برحافظه آینده‌نگر و برنامه تنظیم هیجان برکاهش مشکلات رفتاری دانش‌آموزان با اختلال نارسایی توجه و بیش‌فعالی.

دوره 13، شماره 1، 1403، صفحه 123-112
نغمه نیکبخت؛ مولود کیخسروانی؛ عزت دیره؛ علی پولادی ریشهری

22.

مقایسه ی تنظیم هیجان و مکانیسمهای دفاعی در مادران دارای دانش آموزان با و بدون ناتوانی یادگیری

دوره 2، شماره 3، فروردین 1392، صفحه 54-72
مسعود گنجی؛ جواد محمدی؛ شروین تبریزیان

23.

مقایسه راهبردهای تنظیم هیجان و عدم تحمل بلاتکلیفی در مادران کودکان با و بدون ناتوانی‌های یادگیری خاص

دوره 12، شماره 3، خرداد 1402، صفحه 49-38
مهدی زمستانی

24.

نقش تاب‌آوری ادارک شده خانواده و تنظیم هیجان در پیش‌بینی اعتیاد به اینترنت دانش‌آموزان

دوره 9، شماره 1، اردیبهشت 1399، صفحه 54-68
اسماعیل صدری دمیرچی؛ شهریار درگاهی؛ رضا قاسمی جونبه؛ نادر اعیادی

25.

نقش تاب‌آوری، تنظیم هیجان و خودکارآمدی در پیش‌بینی فرسودگی تحصیلی دانش‌آموزان دختر در مدارس متوسطه دوم شهر اردبیل

دوره 10، شماره 1، فروردین 1400، صفحه 58-71
رویا داداش زاده کله سر؛ محمد نریمانی؛ مجتبی رضایی راد

اولین صفحه صفحه قبل 1 2 صفحه بعد آخرین صفحه


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب