آمار

تعداد نشریات24
تعداد شماره‌ها236
تعداد مقالات2,047
تعداد مشاهده مقاله3,307,541
تعداد دریافت فایل اصل مقاله2,217,862

1.

اثربخشی آموزش به روش خودآموزی کلامی بر بهبود پردازش هیجانی و مهارت اجتماعی دانش‌آموزان مبتلا به اختلال یادگیری خاص

دوره 5، شماره 3، اردیبهشت 1395، صفحه 71-88
ناصر صبحی قراملکی

2.

اثربخشی آموزش تکالیف شنیداری بر بهبود توجه شنیداری در کودکان مبتلا به اختلال نقص توجه/ بیش‌فعالی همراه با اختلال یادگیری خاص

دوره 11، شماره 2، بهمن 1400، صفحه 77-90
اسماعیل سعدی پور؛ زینت امیری؛ حسن میرزاحسینی؛ مجید ضرغام حاجبی

3.

اثربخشی آموزش مبتنی بر پذیرش/ تعهد بر کاهش اضطراب اجتماعی دانش‌آموزان دارای اختلال یادگیری خاص

دوره 6، شماره 1، آذر 1395، صفحه 121-140
محمد نریمانی؛ سعید پورعبدل؛ سجاد بشرپور

4.

اثربخشی آموزش مبتنی بر پذیرش و تعهد بر کاهش اجتناب تجربه‌ای و پریشانی روان‌شناختی نوجوانان دارای اختلال یادگیری خاص

دوره 8، شماره 4، شهریور 1398، صفحه 110-133
محمد نریمانی؛ مینا طاهری فرد

5.

اثربخشی آموزش مهارت‌های اجتماعی- هیجانی بر تنظیم شناختی هیجان و مهارت‌های اجتماعی کودکان دارای اختلال یادگیری خاص

دوره 5، شماره 4، شهریور 1395، صفحه 59-86
اسماعیل صدری دمیرچی؛ فریبا اسماعیلی قاضی‌ولوئی

6.

اثربخشی بازی‌درمانی فیلیالی بر سواد هیجانی کودکان دارای اختلال یادگیری خاص

دوره 9، شماره 1، آذر 1398، صفحه 7-31
سعید آریاپوران؛ مهرنوش گرجی چالسپاری

7.

اثربخشی حافظه فعال بر بهبود عملکرد تحصیلی دانش‌آموزان با اختلال یادگیری خاص: یک مطالعه فراتحلیل

دوره 8، شماره 4، شهریور 1398، صفحه 7-26
زهره آهنگر قربانی؛ نادر حاجلو؛ زهرا سپهری نسب؛ رقیه معزز

8.

اثربخشی درمان متمرکز بر شفقت بر بهبود بهزیستی اجتماعی دانش‌آموزان دارای اختلال یادگیری خاص

دوره 9، شماره 1، آذر 1398، صفحه 32-52
سعید پورعبدل

9.

اثربخشی درمان نوروفیدبک و بازی‌درمانی شناختی رفتاری و ترکیب این دو روش بر حافظه فعال کودکان دارای اختلال یادگیری خاص

دوره 12، شماره 1، آبان 1401، صفحه 47-61
علی رضایی شریف؛ محمدرضا نوروزی همایون؛ مجید الماسی

10.

اثر بخشی شیوه‌های آموزش فراشناختی حل مسأله و تنظیم هیجان بر پردازش هیجانی، تکانشوری و حواس‌پرتی دانش‌آموزان مبتلا به اختلال یادگیری خاص (نارسایی در ریاضی)

دوره 7، شماره 4، تیر 1397، صفحه 42-67
مرتضی سرگلزایی؛ حسین جناآبادی؛ علی عرب

11.

اثربخشی واقعیت درمانی گروهی بر سرزندگی تحصیلی دانش‌آموزان مبتلا به اختلال یادگیری خاص

دوره 7، شماره 4، تیر 1397، صفحه 68-86
زهرا سلیمانی؛ مجید غفاری؛ فرشته باعزت

12.

بررسی مدل معادلات ساختاری آگاهی فراشناختی، خودکارآمدی و انگیزه تحصیلی با نگرش به درس ریاضی: با آزمون نقش واسطه‌ای اضطراب ریاضی در دانش‌آموزان دارای اختلال یادگیری خاص

دوره 10، شماره 2، بهمن 1399، صفحه 282-299
وحید نوروززاده؛ اسماعیل سلیمانی

13.

تأثیر کاربست روش خودآموزی در درمان اختلال دست خط دانشآموزان با اختلال یادگیری خاص

دوره 6، شماره 1، آذر 1395، صفحه 100-120
باقر غباری بناب؛ فاطمه نصرتی؛ سارا شریفی

14.

شیوع افسردگی در کودکان دچار اختلال یادگیری خاص: نقش ارتباط کودک-والد و کودک-معلم

دوره 10، شماره 3، فروردین 1400، صفحه 300-315
سعید آریاپوران؛ محمد نریمانی

15.

طراحی برنامه مداخله‌ای توجه متمرکز و تقسیم‌شده و بررسی اثربخشی آن بر هوشبهر حافظه فعال در کودکان مبتلا به اختلال یادگیری خاص

دوره 7، شماره 1، آبان 1396، صفحه 7-25
رعنا بوستان زر؛ سعید رضایی

16.

مقایسة نارسایی هیجانی، خودآگاهی شناختی و اشتیاق به مدرسه در دانش‌آموزان با و بدون اختلال یادگیری خاص

دوره 9، شماره 4، شهریور 1399، صفحه 114-132
مهدی نعیم؛ علی رضایی شریف؛ فرداد دیدار

17.

مقایسه اثربخشی تقویت حافظه‌کاری و آموزش تفکرانتقادی بر پردازش‌شناختی کودکان با اختلال یادگیری خاص

دوره 12، شماره 3، خرداد 1402
رئوف احمدیان؛ سید داود حسینی نسب؛ معصومه آزموده

18.

مقایسه‌ی اهمال‌کاری تحصیلی و سرزندگی تحصیلی در دانش‌آموزان با و بدون اختلال یادگیری خاص

دوره 4، شماره 3، خرداد 1394، صفحه 22-38
سعید پورعبدل؛ ناصر صبحی قراملکی؛ مسلم عباسی

19.

مقایسه ی برنامه‌ریزی، توجه انتخابی و انعطاف پذیری شناختی در دانش‌آموزان با و بدون اختلال یادگیری خاص (نارسایی خواندن)

دوره 7، شماره 2، اسفند 1396، صفحه 94-111
المیرا امانی؛ الناز فدایی؛ مسعود توکلی؛ اسماعیل شیری؛ ولی شیری

20.

مقایسه‌ی حساسیت بین فردی و تعادل عاطفی در دانش‌آموزان با و بدون اختلال یادگیری خاص

دوره 5، شماره 1، آذر 1394، صفحه 125-141
محمد نریمانی؛ پرویز پرزور؛ سجاد بشرپور

21.

مقایسه خودتنظیمی انگیزشی، پردازش هیجانی و حسی در دانش‌آموزان دارای اختلال یادگیری خاص و دانش آموزان بهنجار

دوره 10، شماره 3، فروردین 1400، صفحه 344-355
اکبر رضایی فرد؛ افسانه مومنی؛ آرش عقیقی؛ سعیده دانشمندی

22.

مقایسه سبک‌های اسنادی و اجتناب شناختی در دانش‌آموزان دارای اختلال یادگیری خاص و دانش‌آموزان عادی

دوره 9، شماره 4، شهریور 1399، صفحه 73-88
اسماعیل صدری دمیرچی؛ سمیرا غلامی؛ آرزو مجرد

23.

مقایسه‌ی سبک‌های اسنادی و تاب آوری در دانش‌آموزان با اختلال یادگیری خاص، نابینا و عادی

دوره 4، شماره 3، خرداد 1394، صفحه 39-55
زهرا رستم اوغلی؛ مسعود طالبی جویباری؛ پرویز پرزور

24.

مقایسه‌ی سبک‌های شناختی مستقل و وابسته به زمینه و حل مسأله اجتماعی در دانش‌آموزان با و بدون اختلال یادگیری خاص

دوره 5، شماره 1، آذر 1394، صفحه 86-100
اکبر عطادخت؛ گلاویژ محمدی؛ مینا طاهری فرد؛ انوشیروان شربتی

25.

مقایسه‌ی طرح‌واره‌های ناسازگار اولیه و رضایت زناشویی در مادران کودکان دارای اختلال یادگیری خاص و مادران کودکان عادی

دوره 6، شماره 1، آذر 1395، صفحه 80-99
اسماعیل صدری دمیرچی؛ محمد انصاری؛ فریبا اسماعیلی قاضی‌ولوئی؛ میلاد قمی

اولین صفحه صفحه قبل 1 2 صفحه بعد آخرین صفحه


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب