آمار

تعداد نشریات26
تعداد شماره‌ها302
تعداد مقالات2,626
تعداد مشاهده مقاله3,952,135
تعداد دریافت فایل اصل مقاله2,661,589

1.

اثربخشی آموزش به روش خودآموزی کلامی بر بهبود پردازش هیجانی و مهارت اجتماعی دانش‌آموزان مبتلا به اختلال یادگیری خاص

دوره 5، شماره 3، اردیبهشت 1395، صفحه 71-88
ناصر صبحی قراملکی

2.

اثربخشی آموزش تکالیف شنیداری بر بهبود توجه شنیداری در کودکان مبتلا به اختلال نقص توجه/ بیش‌فعالی همراه با اختلال یادگیری خاص

دوره 11، شماره 2، بهمن 1400، صفحه 77-90
اسماعیل سعدی پور؛ زینت امیری؛ حسن میرزاحسینی؛ مجید ضرغام حاجبی

3.

اثربخشی آموزش جرأت‌ورزی بر بهبود عزت نفس و تنظیم شناختی هیجان کودکان دارای اختلال یادگیری خاص

دوره 13، شماره 1، آذر 1402، صفحه 16-6
سارا تقی زاده هیر؛ آذین نریمانی؛ سحر شهبازی

4.

اثربخشی آموزش مبتنی بر پذیرش/ تعهد بر کاهش اضطراب اجتماعی دانش‌آموزان دارای اختلال یادگیری خاص

دوره 6، شماره 1، آذر 1395، صفحه 121-140
محمد نریمانی؛ سعید پورعبدل؛ سجاد بشرپور

5.

اثربخشی آموزش مبتنی بر پذیرش و تعهد بر کاهش اجتناب تجربه‌ای و پریشانی روان‌شناختی نوجوانان دارای اختلال یادگیری خاص

دوره 8، شماره 4، شهریور 1398، صفحه 110-133
محمد نریمانی؛ مینا طاهری فرد

6.

اثربخشی آموزش مبتنی بر شفقت بر تاب‌آوری، نارسایی هیجانی و همدلی دانش‌آموزان با اختلال یادگیری خاص

دوره 12، شماره 3، خرداد 1402، صفحه 65-50
زینب سعدونی؛ کبری کاظمیان مقدم؛ همایون هارون رشیدی

7.

اثربخشی آموزش مهارت‌های اجتماعی- هیجانی بر تنظیم شناختی هیجان و مهارت‌های اجتماعی کودکان دارای اختلال یادگیری خاص

دوره 5، شماره 4، شهریور 1395، صفحه 59-86
اسماعیل صدری دمیرچی؛ فریبا اسماعیلی قاضی‌ولوئی

8.

اثربخشی بازی‌درمانی فیلیالی بر سواد هیجانی کودکان دارای اختلال یادگیری خاص

دوره 9، شماره 1، آذر 1398، صفحه 7-31
سعید آریاپوران؛ مهرنوش گرجی چالسپاری

9.

اثربخشی حافظه فعال بر بهبود عملکرد تحصیلی دانش‌آموزان با اختلال یادگیری خاص: یک مطالعه فراتحلیل

دوره 8، شماره 4، شهریور 1398، صفحه 7-26
زهره آهنگر قربانی؛ نادر حاجلو؛ زهرا سپهری نسب؛ رقیه معزز

10.

اثربخشی درمان متمرکز بر شفقت بر بهبود بهزیستی اجتماعی دانش‌آموزان دارای اختلال یادگیری خاص

دوره 9، شماره 1، آذر 1398، صفحه 32-52
سعید پورعبدل

11.

اثربخشی درمان نوروفیدبک و بازی‌درمانی شناختی رفتاری و ترکیب این دو روش بر حافظه فعال کودکان دارای اختلال یادگیری خاص

دوره 12، شماره 1، آبان 1401، صفحه 47-61
علی رضایی شریف؛ محمدرضا نوروزی همایون؛ مجید الماسی

12.

اثر بخشی شیوه‌های آموزش فراشناختی حل مسأله و تنظیم هیجان بر پردازش هیجانی، تکانشوری و حواس‌پرتی دانش‌آموزان مبتلا به اختلال یادگیری خاص (نارسایی در ریاضی)

دوره 7، شماره 4، تیر 1397، صفحه 42-67
مرتضی سرگلزایی؛ حسین جناآبادی؛ علی عرب

13.

اثربخشی غنی سازی روابط درون خانوادگی (با مشارکت والدین) بر مهارت های اجتماعی و نارسایی هیجانی دانش آموزان با اختلال یادگیری خاص

دوره 13، شماره 1، آذر 1402، صفحه 57-70
سالار نظرزاده گیگلو؛ سارا علائی؛ سجاد محسن پور قره قاسملو؛ افسانه سلحشور کورعباسلو

14.

اثربخشی فرزندپروری مبتنی بر ذهن‌آگاهی بر کیفیت رابطه والد-کودک در دانش‌آموزان دارای اختلال یادگیری خاص با اسپسیفایر ریاضی

دوره 2، شماره 3، آذر 1402، صفحه 64-52
مینو سادات حسینی سهی

15.

اثربخشی واقعیت درمانی گروهی بر سرزندگی تحصیلی دانش‌آموزان مبتلا به اختلال یادگیری خاص

دوره 7، شماره 4، تیر 1397، صفحه 68-86
زهرا سلیمانی؛ مجید غفاری؛ فرشته باعزت

16.

بررسی مدل معادلات ساختاری آگاهی فراشناختی، خودکارآمدی و انگیزه تحصیلی با نگرش به درس ریاضی: با آزمون نقش واسطه‌ای اضطراب ریاضی در دانش‌آموزان دارای اختلال یادگیری خاص

دوره 10، شماره 2، بهمن 1399، صفحه 282-299
وحید نوروززاده؛ اسماعیل سلیمانی

17.

تأثیرتوانبخشی شناختی رایانه‌یار مبتنی بر حافظه فعال بر بهبود کارکردهای اجرایی دانش‌آموزان دارای اختلال یادگیری خاص

دوره 13، شماره 2، اسفند 1402
محب صالحی؛ فاطمه پورآقا رودبرده؛ سید موسی کافی

18.

تأثیر کاربست روش خودآموزی در درمان اختلال دست خط دانشآموزان با اختلال یادگیری خاص

دوره 6، شماره 1، آذر 1395، صفحه 100-120
باقر غباری بناب؛ فاطمه نصرتی؛ سارا شریفی

19.

شیوع افسردگی در کودکان دچار اختلال یادگیری خاص: نقش ارتباط کودک-والد و کودک-معلم

دوره 10، شماره 3، فروردین 1400، صفحه 300-315
سعید آریاپوران؛ محمد نریمانی

20.

طراحی برنامه مداخله‌ای توجه متمرکز و تقسیم‌شده و بررسی اثربخشی آن بر هوشبهر حافظه فعال در کودکان مبتلا به اختلال یادگیری خاص

دوره 7، شماره 1، آبان 1396، صفحه 7-25
رعنا بوستان زر؛ سعید رضایی

21.

مقایسة نارسایی هیجانی، خودآگاهی شناختی و اشتیاق به مدرسه در دانش‌آموزان با و بدون اختلال یادگیری خاص

دوره 9، شماره 4، شهریور 1399، صفحه 114-132
مهدی نعیم؛ علی رضایی شریف؛ فرداد دیدار

22.

مقایسه اثربخشی تقویت حافظه‌کاری و آموزش تفکرانتقادی بر پردازش‌شناختی کودکان با اختلال یادگیری خاص

دوره 12، شماره 3، خرداد 1402، صفحه 21-6
رئوف احمدیان؛ سید داود حسینی نسب؛ معصومه آزموده

23.

مقایسه آشفتگی شناختی، انزوای اجتماعی و کیفیت زندگی در دانش‌آموزان با و بدون اختلال یادگیری خاص

دوره 12، شماره 3، خرداد 1402، صفحه 80-66
معصومه طاهری نیا؛ حسن شفیعی

24.

مقایسه‌ی اهمال‌کاری تحصیلی و سرزندگی تحصیلی در دانش‌آموزان با و بدون اختلال یادگیری خاص

دوره 4، شماره 3، خرداد 1394، صفحه 22-38
سعید پورعبدل؛ ناصر صبحی قراملکی؛ مسلم عباسی

25.

مقایسه ی برنامه‌ریزی، توجه انتخابی و انعطاف پذیری شناختی در دانش‌آموزان با و بدون اختلال یادگیری خاص (نارسایی خواندن)

دوره 7، شماره 2، اسفند 1396، صفحه 94-111
المیرا امانی؛ الناز فدایی؛ مسعود توکلی؛ اسماعیل شیری؛ ولی شیری

اولین صفحه صفحه قبل 1 2 صفحه بعد آخرین صفحه


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب