آمار

تعداد نشریات27
تعداد شماره‌ها364
تعداد مقالات3,223
تعداد مشاهده مقاله4,741,779
تعداد دریافت فایل اصل مقاله3,238,685
سعدی پور, اسماعیل, امیری, زینت, میرزاحسینی, حسن, ضرغام حاجبی, مجید. (1400). اثربخشی آموزش تکالیف شنیداری بر بهبود توجه شنیداری در کودکان مبتلا به اختلال نقص توجه/ بیش‌فعالی همراه با اختلال یادگیری خاص. سامانه مدیریت نشریات علمی, 11(2), 77-90. doi: 10.22098/jld.2022.7700.1826
اسماعیل سعدی پور; زینت امیری; حسن میرزاحسینی; مجید ضرغام حاجبی. "اثربخشی آموزش تکالیف شنیداری بر بهبود توجه شنیداری در کودکان مبتلا به اختلال نقص توجه/ بیش‌فعالی همراه با اختلال یادگیری خاص". سامانه مدیریت نشریات علمی, 11, 2, 1400, 77-90. doi: 10.22098/jld.2022.7700.1826
سعدی پور, اسماعیل, امیری, زینت, میرزاحسینی, حسن, ضرغام حاجبی, مجید. (1400). 'اثربخشی آموزش تکالیف شنیداری بر بهبود توجه شنیداری در کودکان مبتلا به اختلال نقص توجه/ بیش‌فعالی همراه با اختلال یادگیری خاص', سامانه مدیریت نشریات علمی, 11(2), pp. 77-90. doi: 10.22098/jld.2022.7700.1826
سعدی پور, اسماعیل, امیری, زینت, میرزاحسینی, حسن, ضرغام حاجبی, مجید. اثربخشی آموزش تکالیف شنیداری بر بهبود توجه شنیداری در کودکان مبتلا به اختلال نقص توجه/ بیش‌فعالی همراه با اختلال یادگیری خاص. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1400; 11(2): 77-90. doi: 10.22098/jld.2022.7700.1826


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب