آمار

تعداد نشریات30
تعداد شماره‌ها414
تعداد مقالات3,655
تعداد مشاهده مقاله5,772,189
تعداد دریافت فایل اصل مقاله3,951,542
سعدی پور, اسماعیل, امیری, زینت, میرزاحسینی, حسن, ضرغام حاجبی, مجید. (1400). اثربخشی آموزش تکالیف شنیداری بر بهبود توجه شنیداری در کودکان مبتلا به اختلال نقص توجه/ بیش‌فعالی همراه با اختلال یادگیری خاص. سامانه مدیریت نشریات علمی, 11(2), 77-90. doi: 10.22098/jld.2022.7700.1826
اسماعیل سعدی پور; زینت امیری; حسن میرزاحسینی; مجید ضرغام حاجبی. "اثربخشی آموزش تکالیف شنیداری بر بهبود توجه شنیداری در کودکان مبتلا به اختلال نقص توجه/ بیش‌فعالی همراه با اختلال یادگیری خاص". سامانه مدیریت نشریات علمی, 11, 2, 1400, 77-90. doi: 10.22098/jld.2022.7700.1826
سعدی پور, اسماعیل, امیری, زینت, میرزاحسینی, حسن, ضرغام حاجبی, مجید. (1400). 'اثربخشی آموزش تکالیف شنیداری بر بهبود توجه شنیداری در کودکان مبتلا به اختلال نقص توجه/ بیش‌فعالی همراه با اختلال یادگیری خاص', سامانه مدیریت نشریات علمی, 11(2), pp. 77-90. doi: 10.22098/jld.2022.7700.1826
سعدی پور, اسماعیل, امیری, زینت, میرزاحسینی, حسن, ضرغام حاجبی, مجید. اثربخشی آموزش تکالیف شنیداری بر بهبود توجه شنیداری در کودکان مبتلا به اختلال نقص توجه/ بیش‌فعالی همراه با اختلال یادگیری خاص. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1400; 11(2): 77-90. doi: 10.22098/jld.2022.7700.1826


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب