صفری, اعظم, کاظمیان مقدم, کبری, هارون رشیدی, همایون. (1403). اثربخشی آموزش یادگیری خودراهبر بر سازگاری اجتماعی و سرزندگی تحصیلی دانش‌آموزان دارای اختلال یادگیری خاص. سامانه مدیریت نشریات علمی, 13(4), 47-58. doi: 10.22098/jld.2024.15441.2178
اعظم صفری; کبری کاظمیان مقدم; همایون هارون رشیدی. "اثربخشی آموزش یادگیری خودراهبر بر سازگاری اجتماعی و سرزندگی تحصیلی دانش‌آموزان دارای اختلال یادگیری خاص". سامانه مدیریت نشریات علمی, 13, 4, 1403, 47-58. doi: 10.22098/jld.2024.15441.2178
صفری, اعظم, کاظمیان مقدم, کبری, هارون رشیدی, همایون. (1403). 'اثربخشی آموزش یادگیری خودراهبر بر سازگاری اجتماعی و سرزندگی تحصیلی دانش‌آموزان دارای اختلال یادگیری خاص', سامانه مدیریت نشریات علمی, 13(4), pp. 47-58. doi: 10.22098/jld.2024.15441.2178
صفری, اعظم, کاظمیان مقدم, کبری, هارون رشیدی, همایون. اثربخشی آموزش یادگیری خودراهبر بر سازگاری اجتماعی و سرزندگی تحصیلی دانش‌آموزان دارای اختلال یادگیری خاص. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1403; 13(4): 47-58. doi: 10.22098/jld.2024.15441.2178


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب