تقی زاده هیر, سارا, نریمانی, آذین, شهبازی, سحر. (1402). اثربخشی آموزش جرأت‌ورزی بر بهبود عزت نفس و تنظیم شناختی هیجان کودکان دارای اختلال یادگیری خاص. سامانه مدیریت نشریات علمی, 13(1), 16-6. doi: 10.22098/jld.2024.14280.2137
سارا تقی زاده هیر; آذین نریمانی; سحر شهبازی. "اثربخشی آموزش جرأت‌ورزی بر بهبود عزت نفس و تنظیم شناختی هیجان کودکان دارای اختلال یادگیری خاص". سامانه مدیریت نشریات علمی, 13, 1, 1402, 16-6. doi: 10.22098/jld.2024.14280.2137
تقی زاده هیر, سارا, نریمانی, آذین, شهبازی, سحر. (1402). 'اثربخشی آموزش جرأت‌ورزی بر بهبود عزت نفس و تنظیم شناختی هیجان کودکان دارای اختلال یادگیری خاص', سامانه مدیریت نشریات علمی, 13(1), pp. 16-6. doi: 10.22098/jld.2024.14280.2137
تقی زاده هیر, سارا, نریمانی, آذین, شهبازی, سحر. اثربخشی آموزش جرأت‌ورزی بر بهبود عزت نفس و تنظیم شناختی هیجان کودکان دارای اختلال یادگیری خاص. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1402; 13(1): 16-6. doi: 10.22098/jld.2024.14280.2137


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب