آمار

تعداد نشریات26
تعداد شماره‌ها404
تعداد مقالات3,552
تعداد مشاهده مقاله5,509,528
تعداد دریافت فایل اصل مقاله3,769,461

1.

Investigating the Role of Social Anxiety in Predicting Students' Academic Self-Efficacy

دوره 1، شماره 1، شهریور 2021، صفحه 51-58
Pardis Nikmehr؛ Ali Salmani؛ Eisa Jafari

2.

اثربخشی آموزش ذهن آگاهی مبتنی بر کاهش استرس بر خودکارآمدی تحصیلی و اضطراب امتحان دانش آموزان دختر

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 06 خرداد 1404
مالک میرهاشمی؛ مهرداد ثابت؛ سمن مومن بیت الهی

3.

اثربخشی آموزش مداخله شناختی- هیجانی- اجتماعی حافظه فعال بر بهبود خلاقیت کلامی، خودکارآمدی تحصیلی و خودآگاهی شناختی دانش‌آموزان دارای ناتوانی‌های یادگیری

دوره 14، شماره 3، خرداد 1404
محمد علی چاری؛ سمانه سلیمی؛ اله نظر علی صوفی

4.

اثربخشی آموزش مهارت‌های فراشناختی بر خودکارآمدی تحصیلی و اشتیاق تحصیلی دانش‌آموزان پسر پایه دهم مدارس شهرستان اردبیل

دوره 8، شماره 2، شهریور 1398، صفحه 131-155
اصغر نخستین گلدوست؛ احمد غضنفری؛ طیبه شریفی؛ مریم چرامی

5.

اثربخشی برنامه آموزشی تاب آوری تحصیلی بر خودکارآمدی تحصیلی و ساختار انگیزشی دانش آموزان دارای اختلال یادگیری ویژه

دوره 13، شماره 1، 1402، صفحه 71-85
شهروز نعمتی؛ رحیم بدری گرگری؛ رقیه سروآزاد صوفیانی؛ حامد حمزه ای

6.

اثربخشی درمان شناختی- رفتاری بر تعلل ورزی تصمیم گیری و خود کارآمدی تحصیلی دانش آموزان

دوره 11، شماره 1، اردیبهشت 1401، صفحه 68-79
ساناز عینی؛ زهره هاشمی

7.

اثر بخشی روش آموزش ایفای نقش بر خودکارآمدی تحصیلی، سازگاری اجتماعی و انگیزه تحصیلی در دانش‌آموزان با اختلال یادگیری

دوره 11، شماره 3، اردیبهشت 1401، صفحه 15-29
علی افشاری

8.

اثربخشی مواجهه درمانی روایتی بر تنظیم شناختی هیجان و خودکارآمدی تحصیلی در دانش آموزان قربانی خشونت خانگی

دوره 13، شماره 4، دی 1403، صفحه 87-98
مجتبی شریفی درآمدی؛ فریبرز درتاج؛ سمیرا وکیلی

9.

ارائه مدل علّی درگیری تحصیلی و اخلاق تحصیلی با تقلب تحصیلی: نقش میانجی‌گری خودکارآمدی تحصیلی

دوره 8، شماره 4، اسفند 1398، صفحه 131-155
سعیده سبزیان؛ عزت اله قدم پور؛ فضل الله میردریکوند

10.

الگوی روابط ساختاری اشتیاق تحصیلی بر اساس بی‌اشتیاقی اخلاقی با میانجی‌گری خودکارآمدی تحصیلی در دانش‌آموزان

دوره 14، شماره 1، فروردین 1404
زهرا اخوی ثمرین؛ شهرام طهماسبی

11.

بررسی رابطه‌ی بین جو عاطفی خانواده و علایق حرفه‌گرایی دانش‌آموزان؛ نقش واسطه‌ای خودکارآمدی

دوره 4، شماره 3، آذر 1394، صفحه 47-66
جمال سلیمی؛ ناصر یوسفی؛ حمزه سعیدزاده

12.

بررسی رابطه ی علّی خودکارآمدی تحصیلی و مشوقهای انگیزشی منفی با عملکرد تحصیلی با میانجیگری ادراک کنترل، ارزش تکلیف، امید و ناامیدی در دانشآموزان دختر سال دوم دبیرستان

دوره 3، شماره 1، خرداد 1393، صفحه 83-100
ندا گلستانی نیا؛ منیجه شهنی ییلاق؛ غلامحسین مکتبی

13.

بررسی روابط ساختاری ادراک از جو مدرسه و اهداف پیشرفت با خودکارآمدی تحصیلی

دوره 4، شماره 1، خرداد 1394، صفحه 122-138
سعید مهنا؛ فرزانه میکائیلی منیع؛ علی عیسی زادگان

14.

تاب‌آوری و هوش معنوی به منزله‌ی متغیرهای پیش‌بین خودکارآمدی تحصیلی در دانش‌آموزان شهری و روستایی

دوره 3، شماره 2، مرداد 1393، صفحه 205-225
محمدرضا مشایخی دولت آبادی؛ مسعود محمدی

15.

تدوین مدل علی سازگاری تحصیلی دانش‌آموزان با ناتوانی یادگیری براساس خودکارآمدی تحصیلی و اشتیاق تحصیلی: نقش میانجی تاب‌آوری تحصیلی

دوره 12، شماره 2، اسفند 1401، صفحه 18-33
سجاد بشرپور؛ ساناز عینی

16.

رابطه ادراک از اهداف پیشرفت مورد تأکید والدین و معلم با باورهای خودکارآمدی و راهبردهای مقابله دانش آموزان در درس ریاضی: نقش اهداف پیشرفت ریاضی

دوره 7، شماره 1، خرداد 1397، صفحه 183-218
آسیه مرادی؛ کسری شریفی

17.

رابطه بین سبک رهبری معلم و اشتیاق تحصیلی در دانش‏آموزان: نقش میانجی جو مدرسه و خودکارآمدی تحصیلی

دوره 5، شماره 3، مهر 1403، صفحه 234-246
غفار کریمیان پور؛ شهلا حسینی؛ مینو امراللهی بیوکی؛ معصومه قائدرحمتی

18.

سنجش اثربخشی آموزش راهبردهای شناختی فراشناختی و آموزش روان‌شناسی مثبت‌نگر بر خودکارآمدی تحصیلی، فرسودگی تحصیلی و راهبردهای یادگیری

دوره 9، شماره 4، دی 1399، صفحه 106-119
محمد عباسی؛ حسین داودی؛ حسن حیدری؛ ذبیح پیرانی

19.

مقایسه‌ اثربخشی آموزش مهارت‌های ابراز وجود و راهبردهای خودنظارتی بر خودکارآمدی تحصیلی دانش‌آموزان با ناتوانی یادگیری

دوره 13، شماره 2، 1402، صفحه 6-17
شهناز احمدی؛ علی شیخ الاسلامی؛ اصغر نخستین گلدوست

20.

مقایسه‌ اثربخشی مدل مبتنی بر انگیزه پیشرفت و آموزش مهارت‌های اجتماعی بر خودکارآمدی تحصیلی در دانش‌آموزان مبتلا به ناتوانی‌های یادگیری

دوره 12، شماره 3، خرداد 1402، صفحه 91-81
محمد نریمانی؛ محمد صاحبقران فرد؛ اصغر نخستین گلدوست

21.

نقش انتظارات معلم ادراک شده در پیش‌بینی درگیری شناختی و خودکارآمدی تحصیلی دانش آموزان دارای اختلالات یادگیری

دوره 13، شماره 3، 1403، صفحه 58-69
محدثه مرتضی پور؛ حسین جناآبادی؛ افسانه مرزیه

22.

نقش درک حمایت معلم در پیش بینی خودکارآمدی تحصیلی دانش آموزان دارای ناتوانی یادگیری

دوره 3، شماره 1، آبان 1392، صفحه 109-127
محمد نریمانی؛ بهنام خشنودنیای چماچائی؛ عادل زاهد؛ عباس ابوالقاسمی

23.

نقش میانجی خودکارآمدی تحصیلی در رابطه بین هوش هیجانی و خلاقیت با انگیزش پیشرفت

دوره 8، شماره 2، شهریور 1398، صفحه 22-42
یوسف دهقانی؛ سید علی افشین؛ فریده سادات حسینی؛ مهری سعیدی



سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب