آمار

تعداد نشریات26
تعداد شماره‌ها373
تعداد مقالات3,299
تعداد مشاهده مقاله4,889,410
تعداد دریافت فایل اصل مقاله3,346,733
بشرپور, سجاد, عینی, ساناز. (1401). تدوین مدل علی سازگاری تحصیلی دانش‌آموزان با ناتوانی یادگیری براساس خودکارآمدی تحصیلی و اشتیاق تحصیلی: نقش میانجی تاب‌آوری تحصیلی. سامانه مدیریت نشریات علمی, 12(2), 18-33. doi: 10.22098/jld.2022.7608.1814
سجاد بشرپور; ساناز عینی. "تدوین مدل علی سازگاری تحصیلی دانش‌آموزان با ناتوانی یادگیری براساس خودکارآمدی تحصیلی و اشتیاق تحصیلی: نقش میانجی تاب‌آوری تحصیلی". سامانه مدیریت نشریات علمی, 12, 2, 1401, 18-33. doi: 10.22098/jld.2022.7608.1814
بشرپور, سجاد, عینی, ساناز. (1401). 'تدوین مدل علی سازگاری تحصیلی دانش‌آموزان با ناتوانی یادگیری براساس خودکارآمدی تحصیلی و اشتیاق تحصیلی: نقش میانجی تاب‌آوری تحصیلی', سامانه مدیریت نشریات علمی, 12(2), pp. 18-33. doi: 10.22098/jld.2022.7608.1814
بشرپور, سجاد, عینی, ساناز. تدوین مدل علی سازگاری تحصیلی دانش‌آموزان با ناتوانی یادگیری براساس خودکارآمدی تحصیلی و اشتیاق تحصیلی: نقش میانجی تاب‌آوری تحصیلی. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1401; 12(2): 18-33. doi: 10.22098/jld.2022.7608.1814


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب