آمار

تعداد نشریات27
تعداد شماره‌ها364
تعداد مقالات3,223
تعداد مشاهده مقاله4,742,318
تعداد دریافت فایل اصل مقاله3,238,903
بشرپور, سجاد, عینی, ساناز. (1401). تدوین مدل علی سازگاری تحصیلی دانش‌آموزان با ناتوانی یادگیری براساس خودکارآمدی تحصیلی و اشتیاق تحصیلی: نقش میانجی تاب‌آوری تحصیلی. سامانه مدیریت نشریات علمی, 12(2), 18-33. doi: 10.22098/jld.2022.7608.1814
سجاد بشرپور; ساناز عینی. "تدوین مدل علی سازگاری تحصیلی دانش‌آموزان با ناتوانی یادگیری براساس خودکارآمدی تحصیلی و اشتیاق تحصیلی: نقش میانجی تاب‌آوری تحصیلی". سامانه مدیریت نشریات علمی, 12, 2, 1401, 18-33. doi: 10.22098/jld.2022.7608.1814
بشرپور, سجاد, عینی, ساناز. (1401). 'تدوین مدل علی سازگاری تحصیلی دانش‌آموزان با ناتوانی یادگیری براساس خودکارآمدی تحصیلی و اشتیاق تحصیلی: نقش میانجی تاب‌آوری تحصیلی', سامانه مدیریت نشریات علمی, 12(2), pp. 18-33. doi: 10.22098/jld.2022.7608.1814
بشرپور, سجاد, عینی, ساناز. تدوین مدل علی سازگاری تحصیلی دانش‌آموزان با ناتوانی یادگیری براساس خودکارآمدی تحصیلی و اشتیاق تحصیلی: نقش میانجی تاب‌آوری تحصیلی. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1401; 12(2): 18-33. doi: 10.22098/jld.2022.7608.1814


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب