آمار

تعداد نشریات26
تعداد شماره‌ها338
تعداد مقالات2,903
تعداد مشاهده مقاله4,386,727
تعداد دریافت فایل اصل مقاله2,983,676
بشرپور, سجاد, عینی, ساناز. (1401). تدوین مدل علی سازگاری تحصیلی دانش‌آموزان با ناتوانی یادگیری براساس خودکارآمدی تحصیلی و اشتیاق تحصیلی: نقش میانجی تاب‌آوری تحصیلی. سامانه مدیریت نشریات علمی, 12(2), 18-33. doi: 10.22098/jld.2022.7608.1814
سجاد بشرپور; ساناز عینی. "تدوین مدل علی سازگاری تحصیلی دانش‌آموزان با ناتوانی یادگیری براساس خودکارآمدی تحصیلی و اشتیاق تحصیلی: نقش میانجی تاب‌آوری تحصیلی". سامانه مدیریت نشریات علمی, 12, 2, 1401, 18-33. doi: 10.22098/jld.2022.7608.1814
بشرپور, سجاد, عینی, ساناز. (1401). 'تدوین مدل علی سازگاری تحصیلی دانش‌آموزان با ناتوانی یادگیری براساس خودکارآمدی تحصیلی و اشتیاق تحصیلی: نقش میانجی تاب‌آوری تحصیلی', سامانه مدیریت نشریات علمی, 12(2), pp. 18-33. doi: 10.22098/jld.2022.7608.1814
بشرپور, سجاد, عینی, ساناز. تدوین مدل علی سازگاری تحصیلی دانش‌آموزان با ناتوانی یادگیری براساس خودکارآمدی تحصیلی و اشتیاق تحصیلی: نقش میانجی تاب‌آوری تحصیلی. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1401; 12(2): 18-33. doi: 10.22098/jld.2022.7608.1814


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب