آمار

تعداد نشریات30
تعداد شماره‌ها426
تعداد مقالات3,742
تعداد مشاهده مقاله5,870,581
تعداد دریافت فایل اصل مقاله4,061,161
بشرپور, سجاد, عینی, ساناز. (1401). تدوین مدل علی سازگاری تحصیلی دانش‌آموزان با ناتوانی یادگیری براساس خودکارآمدی تحصیلی و اشتیاق تحصیلی: نقش میانجی تاب‌آوری تحصیلی. سامانه مدیریت نشریات علمی, 12(2), 18-33. doi: 10.22098/jld.2022.7608.1814
سجاد بشرپور; ساناز عینی. "تدوین مدل علی سازگاری تحصیلی دانش‌آموزان با ناتوانی یادگیری براساس خودکارآمدی تحصیلی و اشتیاق تحصیلی: نقش میانجی تاب‌آوری تحصیلی". سامانه مدیریت نشریات علمی, 12, 2, 1401, 18-33. doi: 10.22098/jld.2022.7608.1814
بشرپور, سجاد, عینی, ساناز. (1401). 'تدوین مدل علی سازگاری تحصیلی دانش‌آموزان با ناتوانی یادگیری براساس خودکارآمدی تحصیلی و اشتیاق تحصیلی: نقش میانجی تاب‌آوری تحصیلی', سامانه مدیریت نشریات علمی, 12(2), pp. 18-33. doi: 10.22098/jld.2022.7608.1814
بشرپور, سجاد, عینی, ساناز. تدوین مدل علی سازگاری تحصیلی دانش‌آموزان با ناتوانی یادگیری براساس خودکارآمدی تحصیلی و اشتیاق تحصیلی: نقش میانجی تاب‌آوری تحصیلی. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1401; 12(2): 18-33. doi: 10.22098/jld.2022.7608.1814


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب