مرتضی پور, محدثه, جناآبادی, حسین, مرزیه, افسانه. (1403). نقش انتظارات معلم ادراک شده در پیش‌بینی درگیری شناختی و خودکارآمدی تحصیلی دانش آموزان دارای اختلالات یادگیری. سامانه مدیریت نشریات علمی, 13(3), 58-69. doi: 10.22098/jld.2024.14774.2157
محدثه مرتضی پور; حسین جناآبادی; افسانه مرزیه. "نقش انتظارات معلم ادراک شده در پیش‌بینی درگیری شناختی و خودکارآمدی تحصیلی دانش آموزان دارای اختلالات یادگیری". سامانه مدیریت نشریات علمی, 13, 3, 1403, 58-69. doi: 10.22098/jld.2024.14774.2157
مرتضی پور, محدثه, جناآبادی, حسین, مرزیه, افسانه. (1403). 'نقش انتظارات معلم ادراک شده در پیش‌بینی درگیری شناختی و خودکارآمدی تحصیلی دانش آموزان دارای اختلالات یادگیری', سامانه مدیریت نشریات علمی, 13(3), pp. 58-69. doi: 10.22098/jld.2024.14774.2157
مرتضی پور, محدثه, جناآبادی, حسین, مرزیه, افسانه. نقش انتظارات معلم ادراک شده در پیش‌بینی درگیری شناختی و خودکارآمدی تحصیلی دانش آموزان دارای اختلالات یادگیری. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1403; 13(3): 58-69. doi: 10.22098/jld.2024.14774.2157


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب