آمار

تعداد نشریات30
تعداد شماره‌ها415
تعداد مقالات3,656
تعداد مشاهده مقاله5,775,145
تعداد دریافت فایل اصل مقاله3,953,865
چاری, محمد علی, سلیمی, سمانه, علی صوفی, اله نظر. (1404). اثربخشی آموزش مداخله شناختی- هیجانی- اجتماعی حافظه فعال بر بهبود خلاقیت کلامی، خودکارآمدی تحصیلی و خودآگاهی شناختی دانش‌آموزان دارای ناتوانی‌های یادگیری. سامانه مدیریت نشریات علمی, 14(3), 16-29. doi: 10.22098/jld.2025.16664.2232
محمد علی چاری; سمانه سلیمی; اله نظر علی صوفی. "اثربخشی آموزش مداخله شناختی- هیجانی- اجتماعی حافظه فعال بر بهبود خلاقیت کلامی، خودکارآمدی تحصیلی و خودآگاهی شناختی دانش‌آموزان دارای ناتوانی‌های یادگیری". سامانه مدیریت نشریات علمی, 14, 3, 1404, 16-29. doi: 10.22098/jld.2025.16664.2232
چاری, محمد علی, سلیمی, سمانه, علی صوفی, اله نظر. (1404). 'اثربخشی آموزش مداخله شناختی- هیجانی- اجتماعی حافظه فعال بر بهبود خلاقیت کلامی، خودکارآمدی تحصیلی و خودآگاهی شناختی دانش‌آموزان دارای ناتوانی‌های یادگیری', سامانه مدیریت نشریات علمی, 14(3), pp. 16-29. doi: 10.22098/jld.2025.16664.2232
چاری, محمد علی, سلیمی, سمانه, علی صوفی, اله نظر. اثربخشی آموزش مداخله شناختی- هیجانی- اجتماعی حافظه فعال بر بهبود خلاقیت کلامی، خودکارآمدی تحصیلی و خودآگاهی شناختی دانش‌آموزان دارای ناتوانی‌های یادگیری. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1404; 14(3): 16-29. doi: 10.22098/jld.2025.16664.2232


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب