نریمانی, محمد, صاحبقران فرد, محمد, نخستین گلدوست, اصغر. (1402). مقایسه‌ اثربخشی مدل مبتنی بر انگیزه پیشرفت و آموزش مهارت‌های اجتماعی بر خودکارآمدی تحصیلی در دانش‌آموزان مبتلا به ناتوانی‌های یادگیری. سامانه مدیریت نشریات علمی, 12(3), 91-81. doi: 10.22098/jld.2023.12901.2095
محمد نریمانی; محمد صاحبقران فرد; اصغر نخستین گلدوست. "مقایسه‌ اثربخشی مدل مبتنی بر انگیزه پیشرفت و آموزش مهارت‌های اجتماعی بر خودکارآمدی تحصیلی در دانش‌آموزان مبتلا به ناتوانی‌های یادگیری". سامانه مدیریت نشریات علمی, 12, 3, 1402, 91-81. doi: 10.22098/jld.2023.12901.2095
نریمانی, محمد, صاحبقران فرد, محمد, نخستین گلدوست, اصغر. (1402). 'مقایسه‌ اثربخشی مدل مبتنی بر انگیزه پیشرفت و آموزش مهارت‌های اجتماعی بر خودکارآمدی تحصیلی در دانش‌آموزان مبتلا به ناتوانی‌های یادگیری', سامانه مدیریت نشریات علمی, 12(3), pp. 91-81. doi: 10.22098/jld.2023.12901.2095
نریمانی, محمد, صاحبقران فرد, محمد, نخستین گلدوست, اصغر. مقایسه‌ اثربخشی مدل مبتنی بر انگیزه پیشرفت و آموزش مهارت‌های اجتماعی بر خودکارآمدی تحصیلی در دانش‌آموزان مبتلا به ناتوانی‌های یادگیری. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1402; 12(3): 91-81. doi: 10.22098/jld.2023.12901.2095


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب