آمار

تعداد نشریات27
تعداد شماره‌ها364
تعداد مقالات3,222
تعداد مشاهده مقاله4,739,785
تعداد دریافت فایل اصل مقاله3,237,661
افشاری, علی. (1401). اثر بخشی روش آموزش ایفای نقش بر خودکارآمدی تحصیلی، سازگاری اجتماعی و انگیزه تحصیلی در دانش‌آموزان با اختلال یادگیری. سامانه مدیریت نشریات علمی, 11(3), 15-29. doi: 10.22098/jld.2022.8276.1871
علی افشاری. "اثر بخشی روش آموزش ایفای نقش بر خودکارآمدی تحصیلی، سازگاری اجتماعی و انگیزه تحصیلی در دانش‌آموزان با اختلال یادگیری". سامانه مدیریت نشریات علمی, 11, 3, 1401, 15-29. doi: 10.22098/jld.2022.8276.1871
افشاری, علی. (1401). 'اثر بخشی روش آموزش ایفای نقش بر خودکارآمدی تحصیلی، سازگاری اجتماعی و انگیزه تحصیلی در دانش‌آموزان با اختلال یادگیری', سامانه مدیریت نشریات علمی, 11(3), pp. 15-29. doi: 10.22098/jld.2022.8276.1871
افشاری, علی. اثر بخشی روش آموزش ایفای نقش بر خودکارآمدی تحصیلی، سازگاری اجتماعی و انگیزه تحصیلی در دانش‌آموزان با اختلال یادگیری. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1401; 11(3): 15-29. doi: 10.22098/jld.2022.8276.1871


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب