آمار

تعداد نشریات26
تعداد شماره‌ها295
تعداد مقالات2,552
تعداد مشاهده مقاله3,803,910
تعداد دریافت فایل اصل مقاله2,491,997

1.

اثربخشی آموزش تفکر انتقادی بر سبک حل مساله‏ی (کارآمد و ناکارآمد) دانش‌آموزان

دوره 6، شماره 2، شهریور 1396، صفحه 83-99
علی شیخ الاسلامی؛ عظیم امیدوار

2.

اثربخشی آموزش توان‌بخشی شناختی بر بهبود پردازش اطلاعات و عملکرد تحصیلی دانش‌آموزان نارساخوان مقطع ابتدایی

دوره 10، شماره 2، بهمن 1399، صفحه 212-225
علی رحمانی؛ ذبیح پیرانی؛ حسین داوودی؛ حسن حیدری

3.

اثر بخشی آموزش توانبخشی شناختی بر حافظه کاری و توجه انتخابی دانش‌آموزان نارساخوان مقطع ابتدایی

دوره 8، شماره 2، اسفند 1397، صفحه 7-25
علی رحمانی؛ ذبیح پیرانی؛ حسن حیدری؛ حسین داوودی

4.

اثربخشی آموزش روش مطالعه مبتنی بر نقشه‌ذهنی بر درگیری-تحصیلی و مؤلفه‌های آن در دانش‌آموزان

دوره 12، شماره 2، مرداد 1402، صفحه 125-114
محمدشهاب محمد آخوندی؛ نجف طهماسبی پور؛ صادق نصری

5.

اثربخشی آموزش کنش‌های اجرایی و نوروفیدبک بر ارتقاء عملکرد تحصیلی دانش‌آموزان

دوره 7، شماره 2، شهریور 1397، صفحه 177-195
مهدی غیاثی گیشی؛ علی مشهدی؛ علی غنائی چمن آباد

6.

اثربخشی آموزش مهارت حل مسئله بر حساسیت بین فردی و پرخاشگری دانش‌آموزان

دوره 5، شماره 3، آذر 1395، صفحه 39-55
بیوک تاجری

7.

اثر بخشی آموزش مهارت خود کنترلی مبتنی بر مدرسه بر افزایش مسئولیت پذیری و نشاط اجتماعی دانش آموزان

دوره 2، شماره 2، شهریور 1402، صفحه 48-37
هادی پردل؛ محمد مهدی مومنی؛ محمد حسین کاظمی پور؛ علیرضا هامون گرد

8.

اثربخشی آموزش مهارت‌های اجتماعی بر خودپنداره و حساسیت اضطرابی دانش‌آموزان مبتلا به ناتوانی‌های یادگیری

دوره 5، شماره 4، شهریور 1395، صفحه 43-58
مریم عبدالعلیان؛ عبدالحسن فرهنگی

9.

اثربخشی آموزش مهارت‌های اجتماعی در انگیزش و پیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان دختر مقطع متوسطه شهر تهران

دوره 6، شماره 2، شهریور 1396، صفحه 44-63
عصمت رادمنش؛ اسماعیل سعدی پور

10.

اثربخشی آموزش مهارت‌های مثبت اندیشی بر سازگاری اجتماعی، هیجانی و تحصیلی دانش‌آموزان

دوره 6، شماره 1، خرداد 1396، صفحه 26-47
سیده صغری پوررضوی؛ مریم حافظیان

11.

اثربخشی آموزش مهارت‌های مقابله با هیجانات ناخوشایند بر پرخاشگری رابطه‌ای و آشکار دانش‌آموزان

دوره 5، شماره 3، آذر 1395، صفحه 148-166
مهناز علی اکبری دهکردی؛ فرشاد چراغی بیدقی

12.

اثربخشی تحریک الکتریکی مستقیم فراجمجمه‌ای (TDCS) بر بهبود کارکردهای شناختی و حل مسأله در دانش‌آموزان

دوره 7، شماره 4، اسفند 1397، صفحه 20-38
سیف الله آقاجانی؛ مینا طاهری فرد؛ جابر علیزاده گورادل

13.

بررسی اثربخشی آموزش روش ایفای نقش بر مسئولیّت‌پذیری دانش-آموزان دختر اول دبیرستان

دوره 5، شماره 2، شهریور 1395، صفحه 151-166
مهدیه هلاجیان؛ اسماعیل سعدی‌پور

14.

بررسی اثربخشی درمان تعامل والد-کودک در بهبود توجه پایدار دانش‌آموزان

دوره 6، شماره 1، خرداد 1396، صفحه 7-25
راضیه ایزدی فرد؛ ناصر صبحی قراملکی؛ علی اکبر ارجمندنیا

15.

بررسی اثر بخشی روش فنوگرافیکس بر عملکرد خواندن دانش‌آموزان مقطع ابتدایی مبتلا به نارساخوانی

دوره 7، شماره 3، اردیبهشت 1397، صفحه 130-160
زهرا وفا؛ فریده سادات حسینی

16.

بررسی تأثیر آموزش هوش معنوی بر بهزیستی روان‌شناختی و مؤلفه‌های آن در دانش‌آموزان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی«ره» شهرستان اردبیل

دوره 4، شماره 1، خرداد 1394، صفحه 104-121
احمد شجاعی؛ اسماعیل سلیمانی

17.

بررسی تطبیقی کم‌خونی در دانش‌آموزان ابتدایی مبتلا به نارسایی توجه و عادی و ارتباط آن با اختلال‌های یادگیری

دوره 7، شماره 1، آبان 1396، صفحه 119-135
رعنا مرادی ثانی؛ علی خادمی

18.

بررسی رابطه بین عملکرد خانواده و اضطراب امتحان، با نقش واسطه‌ای تمایز یافتگی در دانش آموزان

دوره 5، شماره 4، اسفند 1395، صفحه 52-74
ناصر یوسفی؛ احمد امانی؛ صالح حسینی

19.

بررسی شیوع قلدری و عوامل جمعیت شناختی مرتبط با آن در دانش-آموزان مدارس متوسطه اول شهر گرمی

دوره 12، شماره 3، مهر 1402، صفحه 115-104
مریم عزتی بابی؛ سجاد بشرپور

20.

بررسی میزان شیوع و عوامل مرتبط با سوءمصرف مواد در بین دانش‌آموزان متوسطه شهر سمنان

دوره 5، شماره 4، اسفند 1395، صفحه 132-145
محمد نریمانی؛ مجتبی رجب پور؛ عذرا احمدی؛ حسن یاقوتی زرگر؛ زهرا رستم‌اوغلی

21.

بررسی مقایسه‌ای رابطه‌ی نیازهای بنیادی روان‌شناختی خود تعیین‌گری و سازگاری فردی در دانش‌آموزان تیزهوش و عادی

دوره 6، شماره 3، آذر 1396، صفحه 23-45
حسین جناابادی؛ عبدالوهاب پورقاز؛ مهتاب شعبانی

22.

بررسی ویژگی‌های روان‌سنجی مقیاس استعداد تحصیلی دانش‌آموزان

دوره 1، شماره 2، آذر 1400، صفحه 1-17
محمود محمدی رازی

23.

بررسی ویژگی‌های روان‌سنجی نسخه فارسی مقیاس کنترل روان‌شناختی وابسته‌مدار و پیشرفت‌مدار در دانش‌آموزان دبیرستان

دوره 6، شماره 3، آذر 1396، صفحه 7-22
علی بادان فیروز؛ سید موسی طباطبایی؛ احمد علی ناجی

24.

پیش‌بینی پیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان براساس خودپنداشت تحصیلی و مسند مهارگری

دوره 6، شماره 3، آذر 1396، صفحه 102-115
افسانه لطفی عظیمی؛ فریبرز درتاج؛ غلامعلی افروز؛ محترم نعمت طاوسی

25.

پیش‌بینی شادکامی بر اساس باورهای فراشناخت، خودکارآمدی و خودتنظیمی در دانش‌آموزان مقطع متوسطه دوم شهر قم

دوره 1، شماره 2، آذر 1400، صفحه 1-19
فاطمه یاسمی مقدم؛ شهرزاد سراوانی؛ مژگان زینلی پور

اولین صفحه صفحه قبل 1 2 صفحه بعد آخرین صفحه


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب