آمار

تعداد نشریات26
تعداد شماره‌ها326
تعداد مقالات2,803
تعداد مشاهده مقاله4,227,661
تعداد دریافت فایل اصل مقاله2,881,217

1.

اثربخشی آموزش تنظیم هیجانی بر بهبود خودکنترلی و اضطراب اجتماعی در دانش‌آموزان مبتلابه ناتوانی یادگیری

دوره 13، شماره 3، خرداد 1403
مریم عزتی بابی؛ محمد نریمانی؛ نیلوفر میکائیلی؛ سیف اله آقاجانی

2.

اثربخشی آموزش خودتعلیمی کلامی بر کارکردهای اجرایی و هماهنگی دیداری حرکتی کودکان مبتلا به اختلال خواندن

دوره 7، شماره 2، اسفند 1396، صفحه 72-93
محمد نریمانی؛ عباس ابوالقاسمی؛ رضا ایل بیگی قلعه نی

3.

اثربخشی آموزش ریاضی بر عزت ‌نفس و خودکارآمدی دانش‌آموزان مبتلا به اختلال یادگیری ریاضی، نوشتن و بهنجار بر اساس مدل مک‌کارتی

دوره 10، شماره 2، بهمن 1399، صفحه 226-239
محمد شفائی؛ منصور بیرامی؛ محمد نریمانی؛ وکیل نظری؛ تورج هاشمی

4.

اثر بخشی آموزش کنترل تکانه بر پردازش هیجانی، تکانشوری و حواس پرتی دانش آموزان مبتلا به اختلال ریاضی

دوره 2، شماره 2، دی 1391، صفحه 101-122
محمد نریمانی

5.

اثربخشی بازی های حرکتی موزون بر میزان ادراک فضایی و حافظه ی فعال و نارسایی شناختی دانش آموزان مبتلا به ناتوانی یادگیری

دوره 11، شماره 4، مرداد 1401، صفحه 78-90
مظفر غفاری؛ محمد نریمانی؛ صمد عابدی؛ بهناز رحیمی

6.

اثربخشی برنامه توانبخشی شناختی آرام بر بهبود حافظه کاری و توجه کودکان مبتلا به اختلالات یادگیری

دوره 12، شماره 1، آبان 1401، صفحه 85-97
محمد نریمانی؛ سارا تقی زاده هیر؛ آذین نریمانی

7.

بررسی اثر بخشی آموزش راهبرد های خود تعلیمی کلامی بر سازگاری اجتماعی و هماهنگی دیداری حرکتی دانش آموزان دارای ناتوانی های یادگیری

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 01 اسفند 1402
متین سلطانی؛ محمد نریمانی؛ توکل موسی زاده

8.

بررسی آموزش راهبردهای خودتنظیمی بر سازگاری اجتماعی و هماهنگی دیداری حرکتی دانش آموزان دارای ناتوانی های یادگیری

دوره 12، شماره 2، اسفند 1401، صفحه 34-45
متین سلطانی؛ محمد نریمانی؛ توکل موسی زاده

9.

بررسی نقش واسطه ای یادگیری ضمنی در ارتباط بین نشانه‌دهی فضایی و جستجوی بصری با نارساخوانی دانش آموزان در زبان دوم

دوره 13، شماره 2، اسفند 1402، صفحه 46-59
مظفر غفاری؛ محمد نریمانی؛ یوسف حضرتی؛ هادی جابریان

10.

شیوع افسردگی در کودکان دچار اختلال یادگیری خاص: نقش ارتباط کودک-والد و کودک-معلم

دوره 10، شماره 3، فروردین 1400، صفحه 300-315
سعید آریاپوران؛ محمد نریمانی

11.

مرور سیستماتیک مطالعات مرتبط با کارکردهای اجرایی در کودکان نارساخوان در مطالعات ایرانی (1397-1380)

دوره 11، شماره 2، بهمن 1400، صفحه 33-46
سجاد بشرپور؛ الهام سیف؛ محمد نریمانی

12.

مقایسه اثر بخشی آموزش مبتنی بر هوش چند گانه و آگاهی واج شناختی و ترکیب این دو روش بر بهبود حافظه کاری دانش آموزان نارساخوان

دوره 12، شماره 4، شهریور 1402، صفحه 65-51
بهروز فولادی؛ محمد نریمانی؛ توکل موسی زاده؛ سمیه تکلوی

13.

مقایسه‏ اثربخشی آموزش مبتنی بر هوش چندگانه و آگاهی واج ‏شناختی و ترکیب این دو روش بر بهبود مهارت‏ های خواندن دانش ‏آموزان نارساخوان

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 09 شهریور 1402
بهروز فولادی؛ محمد نریمانی؛ توکل موسی زاده؛ سمیه تکلوی

14.

مقایسه اثربخشی توانبخشی شناختی و راهبردهای یادگیری چند حسی بر عملکرد خواندن دانش آموزان دو زبانه دارای اختلال نارسا خوانی

دوره 11، شماره 3، اردیبهشت 1401، صفحه 76-89
فرهاد شیویاری؛ محمد نریمانی؛ سیف اله آقاجانی؛ نادر حاجلو

15.

مقایسه‌ اثربخشی مدل مبتنی بر انگیزه پیشرفت و آموزش مهارت‌های اجتماعی بر خودکارآمدی تحصیلی در دانش‌آموزان مبتلا به ناتوانی‌های یادگیری

دوره 12، شماره 3، خرداد 1402، صفحه 91-81
محمد نریمانی؛ محمد صاحبقران فرد؛ اصغر نخستین گلدوست

16.

مقایسه اثربخشی مدل مبتنی بر انگیزه پیشرفت و تکنیک‌های تنظیم هیجان بر خودتنظیمی یادگیری در دانش‌آموزان مبتلا به ناتوانی‌های یادگیری

دوره 11، شماره 1، آذر 1400، صفحه 20-32
عزت تقدیری؛ محمد نریمانی؛ توکل موسی زاده

17.

مقایسه‌ی باورهای انگیزشی و راهبردهای یادگیری خود‬تنظیمی در دانش‬آموزان پسر نارساخوان، نارسانویس، نارسا حساب و عادی

دوره 5، شماره 4، شهریور 1395، صفحه 87-107
محمد نریمانی؛ بهنام خشنودنیای چماچائی؛ عادل زاهد؛ عباس ابوالقاسمی

18.

مقایسه سبک های تفکر و بهزیستی تحصیلی در دانش‌آموزان با و بدون ناتوانی یادگیری

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 24 اردیبهشت 1403
محمد نریمانی؛ نیما صادقزاده بلیل

19.

مقایسه مشارکت گروهی و حساسیت به طرد در دانش‌آموزان با و بدون اختلال یادگیری

دوره 10، شماره 1، آذر 1399، صفحه 187-199
محمد نریمانی؛ سیف اله آقاجانی؛ زینب محسن پور



سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب