آمار

تعداد نشریات26
تعداد شماره‌ها321
تعداد مقالات2,762
تعداد مشاهده مقاله4,129,957
تعداد دریافت فایل اصل مقاله2,792,341

1.

اثربخشی آموزش خودتعلیمی کلامی بر کارکردهای اجرایی و هماهنگی دیداری حرکتی کودکان مبتلا به اختلال خواندن

دوره 7، شماره 2، اسفند 1396، صفحه 72-93
محمد نریمانی؛ عباس ابوالقاسمی؛ رضا ایل بیگی قلعه نی

2.

اثربخشی آموزش ریاضی بر عزت ‌نفس و خودکارآمدی دانش‌آموزان مبتلا به اختلال یادگیری ریاضی، نوشتن و بهنجار بر اساس مدل مک‌کارتی

دوره 10، شماره 2، بهمن 1399، صفحه 226-239
محمد شفائی؛ منصور بیرامی؛ محمد نریمانی؛ وکیل نظری؛ تورج هاشمی

3.

اثر بخشی آموزش کنترل تکانه بر پردازش هیجانی، تکانشوری و حواس پرتی دانش آموزان مبتلا به اختلال ریاضی

دوره 2، شماره 2، دی 1391، صفحه 101-122
محمد نریمانی

4.

اثربخشی بازی های حرکتی موزون بر میزان ادراک فضایی و حافظه ی فعال و نارسایی شناختی دانش آموزان مبتلا به ناتوانی یادگیری

دوره 11، شماره 4، مرداد 1401، صفحه 78-90
مظفر غفاری؛ محمد نریمانی؛ صمد عابدی؛ بهناز رحیمی

5.

اثربخشی برنامه توانبخشی شناختی آرام بر بهبود حافظه کاری و توجه کودکان مبتلا به اختلالات یادگیری

دوره 12، شماره 1، آبان 1401، صفحه 85-97
محمد نریمانی؛ سارا تقی زاده هیر؛ آذین نریمانی

6.

بررسی اثر بخشی آموزش راهبرد های خود تعلیمی کلامی بر سازگاری اجتماعی و هماهنگی دیداری حرکتی دانش آموزان دارای ناتوانی های یادگیری

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 01 اسفند 1402
متین سلطانی؛ محمد نریمانی؛ توکل موسی زاده

7.

بررسی آموزش راهبردهای خودتنظیمی بر سازگاری اجتماعی و هماهنگی دیداری حرکتی دانش آموزان دارای ناتوانی های یادگیری

دوره 12، شماره 2، اسفند 1401، صفحه 34-45
متین سلطانی؛ محمد نریمانی؛ توکل موسی زاده

8.

بررسی نقش واسطه ای یادگیری ضمنی در ارتباط بین نشانه‌دهی فضایی و جستجوی بصری با نارساخوانی دانش آموزان در زبان دوم

دوره 13، شماره 2، اسفند 1402، صفحه 46-59
مظفر غفاری؛ محمد نریمانی؛ یوسف حضرتی؛ هادی جابریان

9.

شیوع افسردگی در کودکان دچار اختلال یادگیری خاص: نقش ارتباط کودک-والد و کودک-معلم

دوره 10، شماره 3، فروردین 1400، صفحه 300-315
سعید آریاپوران؛ محمد نریمانی

10.

مرور سیستماتیک مطالعات مرتبط با کارکردهای اجرایی در کودکان نارساخوان در مطالعات ایرانی (1397-1380)

دوره 11، شماره 2، بهمن 1400، صفحه 33-46
سجاد بشرپور؛ الهام سیف؛ محمد نریمانی

11.

مقایسه اثر بخشی آموزش مبتنی بر هوش چند گانه و آگاهی واج شناختی و ترکیب این دو روش بر بهبود حافظه کاری دانش آموزان نارساخوان

دوره 12، شماره 4، شهریور 1402، صفحه 65-51
بهروز فولادی؛ محمد نریمانی؛ توکل موسی زاده؛ سمیه تکلوی

12.

مقایسه‏ اثربخشی آموزش مبتنی بر هوش چندگانه و آگاهی واج ‏شناختی و ترکیب این دو روش بر بهبود مهارت‏ های خواندن دانش ‏آموزان نارساخوان

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 09 شهریور 1402
بهروز فولادی؛ محمد نریمانی؛ توکل موسی زاده؛ سمیه تکلوی

13.

مقایسه اثربخشی توانبخشی شناختی و راهبردهای یادگیری چند حسی بر عملکرد خواندن دانش آموزان دو زبانه دارای اختلال نارسا خوانی

دوره 11، شماره 3، اردیبهشت 1401، صفحه 76-89
فرهاد شیویاری؛ محمد نریمانی؛ سیف اله آقاجانی؛ نادر حاجلو

14.

مقایسه‌ اثربخشی مدل مبتنی بر انگیزه پیشرفت و آموزش مهارت‌های اجتماعی بر خودکارآمدی تحصیلی در دانش‌آموزان مبتلا به ناتوانی‌های یادگیری

دوره 12، شماره 3، خرداد 1402، صفحه 91-81
محمد نریمانی؛ محمد صاحبقران فرد؛ اصغر نخستین گلدوست

15.

مقایسه اثربخشی مدل مبتنی بر انگیزه پیشرفت و تکنیک‌های تنظیم هیجان بر خودتنظیمی یادگیری در دانش‌آموزان مبتلا به ناتوانی‌های یادگیری

دوره 11، شماره 1، آذر 1400، صفحه 20-32
عزت تقدیری؛ محمد نریمانی؛ توکل موسی زاده

16.

مقایسه‌ی باورهای انگیزشی و راهبردهای یادگیری خود‬تنظیمی در دانش‬آموزان پسر نارساخوان، نارسانویس، نارسا حساب و عادی

دوره 5، شماره 4، شهریور 1395، صفحه 87-107
محمد نریمانی؛ بهنام خشنودنیای چماچائی؛ عادل زاهد؛ عباس ابوالقاسمی

17.

مقایسه سبک های تفکر و بهزیستی تحصیلی در دانش‌آموزان با و بدون ناتوانی یادگیری

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 24 اردیبهشت 1403
محمد نریمانی؛ نیما صادقزاده بلیل

18.

مقایسه مشارکت گروهی و حساسیت به طرد در دانش‌آموزان با و بدون اختلال یادگیری

دوره 10، شماره 1، آذر 1399، صفحه 187-199
محمد نریمانی؛ سیف اله آقاجانی؛ زینب محسن پور



سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب