آمار

تعداد نشریات30
تعداد شماره‌ها426
تعداد مقالات3,745
تعداد مشاهده مقاله5,877,348
تعداد دریافت فایل اصل مقاله4,067,320
فولادی, بهروز, نریمانی, محمد, موسی زاده, توکل, تکلوی, سمیه. (1402). مقایسه اثر بخشی آموزش مبتنی بر هوش چند گانه و آگاهی واج شناختی و ترکیب این دو روش بر بهبود حافظه کاری دانش آموزان نارساخوان. سامانه مدیریت نشریات علمی, 12(4), 65-51. doi: 10.22098/jld.2023.13131.2099
بهروز فولادی; محمد نریمانی; توکل موسی زاده; سمیه تکلوی. "مقایسه اثر بخشی آموزش مبتنی بر هوش چند گانه و آگاهی واج شناختی و ترکیب این دو روش بر بهبود حافظه کاری دانش آموزان نارساخوان". سامانه مدیریت نشریات علمی, 12, 4, 1402, 65-51. doi: 10.22098/jld.2023.13131.2099
فولادی, بهروز, نریمانی, محمد, موسی زاده, توکل, تکلوی, سمیه. (1402). 'مقایسه اثر بخشی آموزش مبتنی بر هوش چند گانه و آگاهی واج شناختی و ترکیب این دو روش بر بهبود حافظه کاری دانش آموزان نارساخوان', سامانه مدیریت نشریات علمی, 12(4), pp. 65-51. doi: 10.22098/jld.2023.13131.2099
فولادی, بهروز, نریمانی, محمد, موسی زاده, توکل, تکلوی, سمیه. مقایسه اثر بخشی آموزش مبتنی بر هوش چند گانه و آگاهی واج شناختی و ترکیب این دو روش بر بهبود حافظه کاری دانش آموزان نارساخوان. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1402; 12(4): 65-51. doi: 10.22098/jld.2023.13131.2099


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب