آمار

تعداد نشریات27
تعداد شماره‌ها366
تعداد مقالات3,246
تعداد مشاهده مقاله4,764,809
تعداد دریافت فایل اصل مقاله3,250,254
فولادی, بهروز, نریمانی, محمد, موسی زاده, توکل, تکلوی, سمیه. (1403). مقایسه‏ اثربخشی آموزش مبتنی بر هوش چندگانه و آگاهی واج ‏شناختی و ترکیب این دو روش بر بهبود مهارت‏ های خواندن دانش ‏آموزان نارساخوان. سامانه مدیریت نشریات علمی, 13(4), -. doi: 10.22098/jld.2023.13562.2117
بهروز فولادی; محمد نریمانی; توکل موسی زاده; سمیه تکلوی. "مقایسه‏ اثربخشی آموزش مبتنی بر هوش چندگانه و آگاهی واج ‏شناختی و ترکیب این دو روش بر بهبود مهارت‏ های خواندن دانش ‏آموزان نارساخوان". سامانه مدیریت نشریات علمی, 13, 4, 1403, -. doi: 10.22098/jld.2023.13562.2117
فولادی, بهروز, نریمانی, محمد, موسی زاده, توکل, تکلوی, سمیه. (1403). 'مقایسه‏ اثربخشی آموزش مبتنی بر هوش چندگانه و آگاهی واج ‏شناختی و ترکیب این دو روش بر بهبود مهارت‏ های خواندن دانش ‏آموزان نارساخوان', سامانه مدیریت نشریات علمی, 13(4), pp. -. doi: 10.22098/jld.2023.13562.2117
فولادی, بهروز, نریمانی, محمد, موسی زاده, توکل, تکلوی, سمیه. مقایسه‏ اثربخشی آموزش مبتنی بر هوش چندگانه و آگاهی واج ‏شناختی و ترکیب این دو روش بر بهبود مهارت‏ های خواندن دانش ‏آموزان نارساخوان. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1403; 13(4): -. doi: 10.22098/jld.2023.13562.2117


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب