آمار

تعداد نشریات26
تعداد شماره‌ها373
تعداد مقالات3,301
تعداد مشاهده مقاله4,893,557
تعداد دریافت فایل اصل مقاله3,349,913
فولادی, بهروز, نریمانی, محمد, موسی زاده, توکل, تکلوی, سمیه. (1403). مقایسه‏ اثربخشی آموزش مبتنی بر هوش چندگانه و آگاهی واج ‏شناختی و ترکیب این دو روش بر بهبود مهارت‏ های خواندن دانش ‏آموزان نارساخوان. سامانه مدیریت نشریات علمی, 13(4), 59-71. doi: 10.22098/jld.2023.13562.2117
بهروز فولادی; محمد نریمانی; توکل موسی زاده; سمیه تکلوی. "مقایسه‏ اثربخشی آموزش مبتنی بر هوش چندگانه و آگاهی واج ‏شناختی و ترکیب این دو روش بر بهبود مهارت‏ های خواندن دانش ‏آموزان نارساخوان". سامانه مدیریت نشریات علمی, 13, 4, 1403, 59-71. doi: 10.22098/jld.2023.13562.2117
فولادی, بهروز, نریمانی, محمد, موسی زاده, توکل, تکلوی, سمیه. (1403). 'مقایسه‏ اثربخشی آموزش مبتنی بر هوش چندگانه و آگاهی واج ‏شناختی و ترکیب این دو روش بر بهبود مهارت‏ های خواندن دانش ‏آموزان نارساخوان', سامانه مدیریت نشریات علمی, 13(4), pp. 59-71. doi: 10.22098/jld.2023.13562.2117
فولادی, بهروز, نریمانی, محمد, موسی زاده, توکل, تکلوی, سمیه. مقایسه‏ اثربخشی آموزش مبتنی بر هوش چندگانه و آگاهی واج ‏شناختی و ترکیب این دو روش بر بهبود مهارت‏ های خواندن دانش ‏آموزان نارساخوان. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1403; 13(4): 59-71. doi: 10.22098/jld.2023.13562.2117


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب