سلطانی, متین, نریمانی, محمد, موسی زاده, توکل. (1403). بررسی اثر بخشی آموزش راهبرد های خود تعلیمی کلامی بر سازگاری اجتماعی و هماهنگی دیداری حرکتی دانش آموزان دارای ناتوانی های یادگیری. سامانه مدیریت نشریات علمی, 14(2), 1-11. doi: 10.22098/jld.2023.13578.2120
متین سلطانی; محمد نریمانی; توکل موسی زاده. "بررسی اثر بخشی آموزش راهبرد های خود تعلیمی کلامی بر سازگاری اجتماعی و هماهنگی دیداری حرکتی دانش آموزان دارای ناتوانی های یادگیری". سامانه مدیریت نشریات علمی, 14, 2, 1403, 1-11. doi: 10.22098/jld.2023.13578.2120
سلطانی, متین, نریمانی, محمد, موسی زاده, توکل. (1403). 'بررسی اثر بخشی آموزش راهبرد های خود تعلیمی کلامی بر سازگاری اجتماعی و هماهنگی دیداری حرکتی دانش آموزان دارای ناتوانی های یادگیری', سامانه مدیریت نشریات علمی, 14(2), pp. 1-11. doi: 10.22098/jld.2023.13578.2120
سلطانی, متین, نریمانی, محمد, موسی زاده, توکل. بررسی اثر بخشی آموزش راهبرد های خود تعلیمی کلامی بر سازگاری اجتماعی و هماهنگی دیداری حرکتی دانش آموزان دارای ناتوانی های یادگیری. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1403; 14(2): 1-11. doi: 10.22098/jld.2023.13578.2120


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب