آمار

تعداد نشریات26
تعداد شماره‌ها300
تعداد مقالات2,590
تعداد مشاهده مقاله3,876,539
تعداد دریافت فایل اصل مقاله2,548,190
تقدیری, عزت, نریمانی, محمد, موسی زاده, توکل. (1400). مقایسه اثربخشی مدل مبتنی بر انگیزه پیشرفت و تکنیک‌های تنظیم هیجان بر خودتنظیمی یادگیری در دانش‌آموزان مبتلا به ناتوانی‌های یادگیری. سامانه مدیریت نشریات علمی, 11(1), 20-32. doi: 10.22098/jld.2021.9344.1935
عزت تقدیری; محمد نریمانی; توکل موسی زاده. "مقایسه اثربخشی مدل مبتنی بر انگیزه پیشرفت و تکنیک‌های تنظیم هیجان بر خودتنظیمی یادگیری در دانش‌آموزان مبتلا به ناتوانی‌های یادگیری". سامانه مدیریت نشریات علمی, 11, 1, 1400, 20-32. doi: 10.22098/jld.2021.9344.1935
تقدیری, عزت, نریمانی, محمد, موسی زاده, توکل. (1400). 'مقایسه اثربخشی مدل مبتنی بر انگیزه پیشرفت و تکنیک‌های تنظیم هیجان بر خودتنظیمی یادگیری در دانش‌آموزان مبتلا به ناتوانی‌های یادگیری', سامانه مدیریت نشریات علمی, 11(1), pp. 20-32. doi: 10.22098/jld.2021.9344.1935
تقدیری, عزت, نریمانی, محمد, موسی زاده, توکل. مقایسه اثربخشی مدل مبتنی بر انگیزه پیشرفت و تکنیک‌های تنظیم هیجان بر خودتنظیمی یادگیری در دانش‌آموزان مبتلا به ناتوانی‌های یادگیری. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1400; 11(1): 20-32. doi: 10.22098/jld.2021.9344.1935


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب