آمار

تعداد نشریات27
تعداد شماره‌ها363
تعداد مقالات3,209
تعداد مشاهده مقاله4,716,703
تعداد دریافت فایل اصل مقاله3,222,775

1.

اثربخشی آموزش تنظیم هیجانی بر پذیرش اجتماعی و همدلی دانش‌آموزان مبتلا به نارساخوانی

دوره 5، شماره 1، آذر 1394، صفحه 32-46
سعیده خوش روش؛ مهناز خسروجاوید؛ عباسعلی حسین خانزاده

2.

اثربخشی آموزش توان‌بخشی شناختی بر بهبود پردازش اطلاعات و عملکرد تحصیلی دانش‌آموزان نارساخوان مقطع ابتدایی

دوره 10، شماره 2، بهمن 1399، صفحه 212-225
علی رحمانی؛ ذبیح پیرانی؛ حسین داوودی؛ حسن حیدری

3.

اثر بخشی آموزش توانبخشی شناختی بر حافظه کاری و توجه انتخابی دانش‌آموزان نارساخوان مقطع ابتدایی

دوره 8، شماره 2، اسفند 1397، صفحه 7-25
علی رحمانی؛ ذبیح پیرانی؛ حسن حیدری؛ حسین داوودی

4.

اثربخشی آموزش چرخش ذهنی بر عملکرد خواندن (دقت، سرعت و درک مطلب) دانش‌آموزان نارساخوان

دوره 7، شماره 2، اسفند 1396، صفحه 27-39
رامین حبیبی کلیبر؛ ابوالفضل فرید؛ فرناز شبان

5.

اثربخشی آموزش خودتعلیمی کلامی بر کارکردهای اجرایی و هماهنگی دیداری حرکتی کودکان مبتلا به اختلال خواندن

دوره 7، شماره 2، اسفند 1396، صفحه 72-93
محمد نریمانی؛ عباس ابوالقاسمی؛ رضا ایل بیگی قلعه نی

6.

اثربخشی آموزش دو نیمکره مغز بر خودپنداره و مهارت های اجتماعی دانش‌آموزان مبتلا به اختلال نارساخوانی

دوره 4، شماره 3، خرداد 1394، صفحه 90-103
علیرضا نبیدوست؛ احمد برجعلی؛ مهناز استکی

7.

اثربخشی آموزش راهبردهای حافظه ی فعال بر بهبود عملکرد خواندن دانش آموزان نارساخوان

دوره 3، شماره 1، آبان 1392، صفحه 79-90
سمیه کریمی؛ سعید عسکری

8.

اثربخشی آموزش راهبردهای شناختی بر حافظه، عملکرد خواندن و سرعت پردازش اطلاعات دانش‌آموزان نارساخوان

دوره 4، شماره 4، شهریور 1394، صفحه 101-117
احمد یارمحمدیان؛ امیر قمرانی؛ زهرا سیفی؛ مریم ارفع

9.

اثربخشی آموزش نرم‌افزار ان‌بک بر بهبود حافظه‌ی فعال دانش‌آموزان نارساخوان

دوره 4، شماره 3، خرداد 1394، صفحه 7-21
نورا آقاجانی؛ عباسعلی حسین خانزاده؛ سید موسی کافی

10.

اثربخشی بازی‌های توجهی بر توانایی خواندن کودکان مبتلا به نارساخوانی

دوره 11، شماره 3، اردیبهشت 1401، صفحه 90-102
حسن غریبی؛ بهزاد احمدی؛ هیوا محمودی؛ عدالت کریمیان؛ جلال غریبی

11.

اثربخشی برنامه داوسون-گوئیر بر بهبود توجه، حافظه فعال و بازداری رفتاری دانش‌آموزان نارساخوان

دوره 10، شماره 1، آذر 1399، صفحه 110-129
نسیم سیاوشی فر؛ پریسا تجلی؛ محمد مهدی شریعت باقری

12.

اثربخشی تلفیق روش یکپارچگی حسی و آموزش مستقیم درک مطلب بر تقویت حافظه فعال و دامنه توجه دانش‌آموزان نارساخوان

دوره 9، شماره 1، آذر 1398، صفحه 116-137
هیوا محمودی؛ حسن عبداله زاده؛ ملیحه رحمتی

13.

اثر بخشی ذهن آگاهی بر عزت نفس و تعاملات اجتماعی دانش آموزان دارای نارساخوانی

دوره 13، شماره 2، 1402، صفحه 18-31
فرشته زارعی؛ محیا یاریگرروش

14.

اثربخشی روان‌درمانی بین فردی بر کاهش اضطراب و بهبود مهارت خواندن انگلیسی دانش‌آموزان نارساخوان

دوره 9، شماره 2، بهمن 1398، صفحه 116-131
ولی محمدی

15.

اثربخشی روش آوایی و واژگانی بر بهبود مهارت خواندن انگلیسی زبان‌آموزان نارساخوان

دوره 10، شماره 2، بهمن 1399، صفحه 268-281
ولی محمدی

16.

اثربخشی قصه‌درمانی مبتنی بر روش چندحسی بر پردازش هیجانی کودکان دارای نارساخوانی

دوره 9، شماره 3، اردیبهشت 1399، صفحه 153-171
پرویز کریمی ثانی؛ سارا منصوری؛ پریسا احمدپور

17.

اثر بخشی نرم افزار پیشبرد شناختی بر کارکر دهای اجرایی، بازداری پاسخ و حافظه کاری کودکان دچار نارساخوانی و نقص توجه/ بیش فعالی

دوره 1، شماره 2، فروردین 1391، صفحه 98-115
حسین قمری کیوی؛ محمد نریمانی؛ هیوا محمودی

18.

اثربخشی نرم‌افزار ساند اسمارت بر کارکردهای اجرایی (توجه متمرکز، توانایی سازماندهی و برنامه‌ریزی و حافظه‌کاری شنیداری و دیداری) دانش‌آموزان مبتلا به نارساخوانی

دوره 8، شماره 3، خرداد 1398، صفحه 26-48
علی افشاری؛ رسول رضایی

19.

اثربخشی نقاشی درمانی درکاهش رفتارهای پرخاشگرانه ی دانش آموزان دختر دچار نارساخوانی

دوره 1، شماره 3، تیر 1391، صفحه 105-117
جهانگیر کرمی؛ مصطفی علیخانی؛ علی زکی یی؛ کامران خدادادی

20.

بررسی اثربخشی آموزش توجه براساس برنامه‌ی فلچر بر عملکرد خواندن دانش‌آموزان دختر نارساخوان

دوره 4، شماره 4، شهریور 1394، صفحه 36-48
رویا چوپان زیده؛ احمد عابدی؛ معصومه پیروز زیجردی

21.

بررسی اثر بخشی روش فنوگرافیکس بر عملکرد خواندن دانش‌آموزان مقطع ابتدایی مبتلا به نارساخوانی

دوره 7، شماره 3، اردیبهشت 1397، صفحه 130-160
زهرا وفا؛ فریده سادات حسینی

22.

بررسی اثربخشی مداخله ی ترمیمی مبتنی بر روش داویس بر بهبود نارساخوانی دانش‌آموزان

دوره 5، شماره 2، اسفند 1394، صفحه 92-105
محمدعلی محمدی فر؛ گلین مهدی نژاد گرجی؛ حسین جناابادی؛ الهه زارعی مته کلایی

23.

بررسی توان پیش بینی آزمون بندر-گشتالت برای آمادگی ابتلاء به ناتوانی های خواندن و دیکته در کودکان پیش دبستانی

دوره 1، شماره 3، تیر 1391، صفحه 118-130
سید ابوالقاسم مهری نژاد؛ ناصر صبحی قراملکی؛ سارا رجبی مقدم

24.

بررسی دقت و حساسیت سامانه هوشمند غربالگر در پیش‌بینی کودکان مستعد اختلالات عصبی-تحولی (نقص توجه-بیش‌فعالی و نارساخوانی)

دوره 10، شماره 1، آذر 1399، صفحه 87-109
مونا دلاوریان؛ غلامعلی افروز

25.

بررسی نقش واسطه ای یادگیری ضمنی در ارتباط بین نشانه‌دهی فضایی و جستجوی بصری با نارساخوانی دانش آموزان در زبان دوم

دوره 13، شماره 2، 1402، صفحه 46-59
مظفر غفاری؛ محمد نریمانی؛ یوسف حضرتی؛ هادی جابریان

اولین صفحه صفحه قبل 1 2 صفحه بعد آخرین صفحه


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب