| تعداد نشریات | 30 |
| تعداد شمارهها | 437 |
| تعداد مقالات | 3,835 |
| تعداد مشاهده مقاله | 6,346,386 |
| تعداد دریافت فایل اصل مقاله | 4,260,649 |
| 1. | مقایسهی تاثیر آموزش مهارتهای ابراز وجود و راهبردهای خودنظارتی بر اشتیاق تحصیلی در دانشآموزان مبتلا به ناتوانی یادگیری | |
| صفحه 12-1 | ||
| شهناز احمدی؛ علی شیخ الاسلامی؛ اصغر نخستین گلدوست | ||
| 2. | اثربخشی آموزش خودتنظیمی بر ادراک خود، کفایت اجتماعی و تابآوری کودکان با اختلال یادگیری | |
| صفحه 23-11 | ||
| فریدون بهرامی پور؛ کبری کاظمیان مقدم؛ همایون هارون رشیدی | ||
| 3. | اثربخشی پروتکل آموزشی والد-محور فرنکلین بر اختلالات پردازشی، مهارتهای سازماندهی، کارکردهای اجرایی و حافظه کودکان ۸-۶ ساله دارای اختلال یادگیری مبتنی بر زبان | |
| صفحه 38-24 | ||
| زهرا جانقربان لاریچه؛ منصوره بهرامی پور اصفهانی | ||
| 4. | پدیده رهاشدگی در دانش آموزان نارساخوان: درک پیامدهای بلندمدت غفلت از دانش آموزان نارساخوان | |
| صفحه 51-39 | ||
| راضیه جماعتی اردکانی؛ مهناز اخوان تفتی؛ مرتضی منادی | ||
| 5. | رابطه حساسیت به طرد با مشکلات رفتاری عاطفی دانشآموزان با ناتوانی یادگیری: نقش میانجی تنظیم هیجان | |
| صفحه 65-52 | ||
| بهاره رضائی؛ ساناز عینی؛ مهدی زمستانی | ||
| 6. | مقایسه سبک های تفکر و بهزیستی تحصیلی در دانشآموزان با و بدون ناتوانی یادگیری | |
| صفحه 74-66 | ||
| محمد نریمانی؛ نیما صادقزاده بلیل | ||