
تعداد نشریات | 26 |
تعداد شمارهها | 381 |
تعداد مقالات | 3,348 |
تعداد مشاهده مقاله | 5,093,460 |
تعداد دریافت فایل اصل مقاله | 3,476,170 |
1. | مقایسهی تاثیر آموزش مهارتهای ابراز وجود و راهبردهای خودنظارتی بر اشتیاق تحصیلی در دانشآموزان مبتلا به ناتوانی یادگیری | |
صفحه 12-1 | ||
شهناز احمدی؛ علی شیخ الاسلامی؛ اصغر نخستین گلدوست | ||
2. | اثربخشی آموزش خودتنظیمی بر ادراک خود، کفایت اجتماعی و تابآوری کودکان با اختلال یادگیری | |
صفحه 23-11 | ||
فریدون بهرامی پور؛ کبری کاظمیان مقدم؛ همایون هارون رشیدی | ||
3. | اثربخشی پروتکل آموزشی والد-محور فرنکلین بر اختلالات پردازشی، مهارتهای سازماندهی، کارکردهای اجرایی و حافظه کودکان ۸-۶ ساله دارای اختلال یادگیری مبتنی بر زبان | |
صفحه 38-24 | ||
زهرا جانقربان لاریچه؛ منصوره بهرامی پور اصفهانی | ||
4. | پدیده رهاشدگی در دانش آموزان نارساخوان: درک پیامدهای بلندمدت غفلت از دانش آموزان نارساخوان | |
صفحه 51-39 | ||
راضیه جماعتی اردکانی؛ مهناز اخوان تفتی؛ مرتضی منادی | ||
5. | رابطه حساسیت به طرد با مشکلات رفتاری عاطفی دانشآموزان با ناتوانی یادگیری: نقش میانجی تنظیم هیجان | |
صفحه 65-52 | ||
بهاره رضائی؛ ساناز عینی؛ مهدی زمستانی | ||
6. | مقایسه سبک های تفکر و بهزیستی تحصیلی در دانشآموزان با و بدون ناتوانی یادگیری | |
صفحه 74-66 | ||
محمد نریمانی؛ نیما صادقزاده بلیل | ||