بهرامی پور, فریدون, کاظمیان مقدم, کبری, هارون رشیدی, همایون. (1403). اثربخشی آموزش خودتنظیمی بر ادراک خود، کفایت اجتماعی و تاب‌آوری کودکان با اختلال یادگیری. سامانه مدیریت نشریات علمی, 14(1), 23-11. doi: 10.22098/jld.2025.15782.2194
فریدون بهرامی پور; کبری کاظمیان مقدم; همایون هارون رشیدی. "اثربخشی آموزش خودتنظیمی بر ادراک خود، کفایت اجتماعی و تاب‌آوری کودکان با اختلال یادگیری". سامانه مدیریت نشریات علمی, 14, 1, 1403, 23-11. doi: 10.22098/jld.2025.15782.2194
بهرامی پور, فریدون, کاظمیان مقدم, کبری, هارون رشیدی, همایون. (1403). 'اثربخشی آموزش خودتنظیمی بر ادراک خود، کفایت اجتماعی و تاب‌آوری کودکان با اختلال یادگیری', سامانه مدیریت نشریات علمی, 14(1), pp. 23-11. doi: 10.22098/jld.2025.15782.2194
بهرامی پور, فریدون, کاظمیان مقدم, کبری, هارون رشیدی, همایون. اثربخشی آموزش خودتنظیمی بر ادراک خود، کفایت اجتماعی و تاب‌آوری کودکان با اختلال یادگیری. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1403; 14(1): 23-11. doi: 10.22098/jld.2025.15782.2194


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب