آمار

تعداد نشریات26
تعداد شماره‌ها305
تعداد مقالات2,636
تعداد مشاهده مقاله3,960,020
تعداد دریافت فایل اصل مقاله2,667,029

1.

Comparison of emotional intelligence, alexithymia , thought action fusion among Patients with Generalized Anxiety Disorder and Normal Individuals

دوره 5، شماره 1، اردیبهشت 2024، صفحه 28-44
Behzad Malehmir؛ Fatemeh Safarpour؛ Mahtab Baharvand؛ Fatemeh Gohari

2.

Comparison of emotional intelligence, general health and physical health in nurses working in psychiatric wards and other wards of hospitals

دوره 3، شماره 4، اسفند 2022، صفحه 38-49
behzad malehmir؛ Zohreh Rafiee rad؛ safura keyvanlo؛ Fateme Javand؛ Mohammad Narimani

3.

The Effectiveness of Wells’ Meta-cognitive Therapy on Improvement of the Emotional Intelligence Levels of Male Students of high schools in Khoramabad

دوره 1، شماره 2، دی 2020، صفحه 42-53
Mohammad Mehdi Sohrabi Fard؛ Kolsoum Kariminejad؛ Sajad Naserinia؛ Shahla Koraei

4.

اثربخشی آموزش راهبردهای برنامه‌ریزی عصبی-کلامی بر هوش هیجانی و تفکرانتقادی معلمان

دوره 7، شماره 4، اسفند 1397، صفحه 84-105
علی شاکر دولق؛ آناهیتا اوبالاسی

5.

بررسی ارتباط هوش هیجانی و عزت نفس با رضایت شغلی

دوره 2، شماره 2، مرداد 1401، صفحه 1-16
صغری کریمی؛ منیژه کرمی

6.

بررسی نقش میانجی هوش هیجانی در رابطه بین سبک رهبری تحولی و میزان پاسخگویی مدیران مدارس

دوره 2، شماره 2، شهریور 1400، صفحه 79-96
داریوش توسلی؛ علیرضا قلعه ای؛ بهناز مهاجران؛ کوثر احمدی بلوطکی

7.

پیش بینی انگیزه ی پیشرفت تحصیلی براساس هوش هیجانی دانش آموزان

دوره 1، شماره 3، مهر 1391، صفحه 49-62
ناصر صبحی قراملکی

8.

تاثیر بی‌نزاکتی سرپرست بر رفتارهای انحرافی در محیط کار از طریق هوش هیجانی و ناامنی شغلی(مورد مطالعه: دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان(خوراسگان))

دوره 1، شماره 3، آذر 1402، صفحه 118-158
عباس قائدامینی هارونی؛ صادق امیدی؛ زهرا اسکندری فارسانی؛ علی مراد خسروی

9.

طراحی مدل پسایندهای شایستگی‌ مدیران بر مبنای هوش هیجانی:رویکرد فراترکیب

دوره 4، شماره 3، مهر 1402، صفحه 196-213
بهزاد پورفرج؛ صمد جباری اصل؛ تورج حسن زاده ثمرین

10.

مدل یابی اهمال کاری تحصیلی بر اساس اضطراب کووید-19 با نقش میانجی اعتیاد به شبکه های اجتماعی در دانش آموزان مقطع متوسطه

دوره 2، شماره 4، اسفند 1401، صفحه 1-15
حمیده صادقی؛ مجتبی جانعلی پور چنار رودخانی؛ امیر قربان پور لفمجانی؛ محمود محمدی رازی؛ اعظم بخشی پور

11.

مدل‌یابی علی فوبی اجتماعی دانش‌آموزان براساس هوش هیجانی، مهارت‌های اجتماعی، عزت نفس و کمرویی

دوره 4، شماره 3، آذر 1394، صفحه 23-46
نادر حاجلو؛ ناصر صبحی قراملکی؛ آرزو فرجیان

12.

مدل‌یابی علی کیفیت زندگی معلمان براساس هوش هیجانی، خشم و احساس خودکارآمدی

دوره 4، شماره 4، اسفند 1394، صفحه 37-59
نادر حاجلو

13.

مقایسه ی هوش هیجانی و ذهن خوانی دانش آموزان منضبط و غیر منضبط

دوره 2، شماره 4، اسفند 1392، صفحه 81-97
سامان رحمانی؛ جواد مصرآبادی؛ تقی زوار

14.

نقش فشار اجتماعی و هوش هیجانی در پیش‌بینی رفتارهای اعتیادآور به تلفن همراه در دانش آموزان مقطع متوسطه

دوره 7، شماره 1، خرداد 1397، صفحه 121-137
یاسر حبیبی؛ سجاد قبادزاده؛ عیسی محمدی؛ امیر مهدی زاده

15.

نقش کمال گرایی و هوش هیجانی در پیش بینی فرسودگی تحصیلی دانش‌آموزان دبیرستانی

دوره 5، شماره 1، اردیبهشت 1395، صفحه 65-80
اکبر عطادخت

16.

نقش میانجی خودکارآمدی تحصیلی در رابطه بین هوش هیجانی و خلاقیت با انگیزش پیشرفت

دوره 8، شماره 2، شهریور 1398، صفحه 22-42
یوسف دهقانی؛ سید علی افشین؛ فریده سادات حسینی؛ مهری سعیدی

17.

نقش مسئولیت‌پذیری و هوش هیجانی در پیش‌بینی پیشرفت تحصیلی دانش-آموزان دختر مقطع متوسطه دوم

دوره 2، شماره 2، مرداد 1401، صفحه 1-13
ندا مرادی؛ اعظم نیکوکار

18.

نقش هوش هیجانی در سبک‏ های مدیریت تعارض مدیران دانشگاه تربیت مدرس

دوره 2، شماره 1، خرداد 1400
سیده نیلوفر شامرادی؛ بهناز مهاجران؛ علیرضا حسین پور آشنا آباد؛ مجتبی معظمی



سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب