آمار

تعداد نشریات27
تعداد شماره‌ها363
تعداد مقالات3,209
تعداد مشاهده مقاله4,718,052
تعداد دریافت فایل اصل مقاله3,223,852

1.

اثربخشی آموزش برنامه خود-شفقتی ذهن آگاه بر فرسودگی تحصیلی، تاب‌آوری تحصیلی و خودنظمبخشی تحصیلی دانش‌آموزان مقطع متوسطه

دوره 12، شماره 4، 1402، صفحه 109-124
بشری عبداللهی؛ امید عیسی نژاد

2.

اثربخشی آموزش فراشناخت بر فرسودگی تحصیلی، تعلل‌ورزی و ناامیدی تحصیلی دانش‌آموزان تیزهوش

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 01 آذر 1402
فضایل شاهماری سوها؛ محمد نریمانی؛ توکل موسی زاده؛ تورج هاشمی

3.

اثربخشی درمان‌های شناختی-رفتاری و مثبت نگر بر عملکرد اجتماعی-انطباقی و فرسودگی تحصیلی دانش‌آموزان کمال‌گرا

دوره 7، شماره 2، شهریور 1397، صفحه 240-260
آذر کیامرثی؛ محمد نریمانی؛ ناصر صبحی قراملکی؛ نیلوفر میکاییلی

4.

ارتباط خودپنداره و فرسودگی تحصیلی با عملکرد تحصیلی دانش آموزان دختر

دوره 1، شماره 4، اسفند 1391، صفحه 90-103
نیلوفر میکاییلی؛ غلامعلی افروز؛ لیلا قلیزاده

5.

بررسی رابطه‌ی وابستگی به پیام‌های کوتاه تلفنی و از خودبیگانگی با فرسودگی تحصیلی دانش‌آموزان دختر مقطع متوسطه اردبیل

دوره 5، شماره 2، شهریور 1395، صفحه 39-54
فاطمه تموک؛ مرتضی ابراهیمی

6.

بررسی مدل رابطه کیفیت زندگی مدرسه، آرزوهای شغلی و فرسودگی تحصیلی با واسطه‌گری بهزیستی ذهنی

دوره 9، شماره 2، تیر 1399، صفحه 43-62
راضیه حسن زاده؛ فاطمه سمیعی

7.

سنجش اثربخشی آموزش راهبردهای شناختی فراشناختی و آموزش روان‌شناسی مثبت‌نگر بر خودکارآمدی تحصیلی، فرسودگی تحصیلی و راهبردهای یادگیری

دوره 9، شماره 4، دی 1399، صفحه 106-119
محمد عباسی؛ حسین داودی؛ حسن حیدری؛ ذبیح پیرانی

8.

مقایسه ی اثربخشی آموزش متمرکز برهیجان و کنترل تکانه برفرسودگی تحصیلی و عواطف مثبت و منفی دانش آموزان مبتلا به ناتوانی یادگیری

دوره 3، شماره 3، خرداد 1393، صفحه 79-99
محمد نریمانی؛ کریم عالی ساری نصیرلو؛ توکل موسی زاده

9.

مقایسه‌ی اشتیاق به مدرسه و فرسودگی تحصیلی در دانش آموزان مدارس نوساخت و قدیم ساخت

دوره 4، شماره 4، اسفند 1394، صفحه 60-75
حجت اله رشید کلویر

10.

مقایسه ی وجدان تحصیلی و فرسودگی تحصیلی در دانش آموزان با و بدون ناتوانی یادگیری

دوره 2، شماره 3، فروردین 1392، صفحه 18-37
زهرا رستم اوغلی؛ بهنام خشنودنیای چماچائی

11.

نقش تاب‌آوری، تنظیم هیجان و خودکارآمدی در پیش‌بینی فرسودگی تحصیلی دانش‌آموزان دختر در مدارس متوسطه دوم شهر اردبیل

دوره 10، شماره 1، فروردین 1400، صفحه 58-71
رویا داداش زاده کله سر؛ محمد نریمانی؛ مجتبی رضایی راد

12.

نقش تنظیم هیجان و تاب‌آوری تحصیلی در پیش‌بینی فرسودگی تحصیلی دانش‌آموزان

دوره 9، شماره 4، دی 1399، صفحه 62-73
بهمن صبا؛ سهیلا ایمان پرور

13.

نقش راهبردهای شفقت به خود و کمال‌گرایی در پیش‌بینی بهزیستی روانشناختی و فرسودگی تحصیلی در دانش-آموزان استعدادهای درخشان

دوره 12، شماره 2، 1402، صفحه 138-126
مریم وضیع تن؛ فاطمه بهجتی اردکانی؛ شکوفه متقی

14.

نقش سیستم های فعال ساز/ بازداری رفتاری و اشتیاق عاطفی، شناختی و رفتاری در پیش بینی فرسودگی تحصیلی

دوره 4، شماره 3، آذر 1394، صفحه 7-22
ذبیح پیرانی

15.

نقش کمال گرایی و هوش هیجانی در پیش بینی فرسودگی تحصیلی دانش‌آموزان دبیرستانی

دوره 5، شماره 1، اردیبهشت 1395، صفحه 65-80
اکبر عطادخت

16.

نقش میانجی تعلل‌ورزی تحصیلی در ارتباط ابعاد کمال‌گرایی با فرسودگی تحصیلی

دوره 1، شماره 2، آذر 1400، صفحه 1-19
مصطفی زارعان؛ لیلا کرمی ایشقلو



سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب