تعداد نشریات | 24 |
تعداد شمارهها | 236 |
تعداد مقالات | 2,047 |
تعداد مشاهده مقاله | 3,307,549 |
تعداد دریافت فایل اصل مقاله | 2,217,864 |
1. | اثربخشی آموزش راهبردهای برنامهریزی عصبی-کلامی بر هوش هیجانی و تفکرانتقادی معلمان | |||
دوره 7، شماره 4، اسفند 1397، صفحه 84-105 | ||||
علی شاکر دولق؛ آناهیتا اوبالاسی | ||||
2. | بررسی ارتباط هوش هیجانی و عزت نفس با رضایت شغلی | |||
دوره 2، شماره 2، مرداد 1401، صفحه 1-16 | ||||
صغری کریمی؛ منیژه کرمی | ||||
3. | بررسی نقش میانجی هوش هیجانی در رابطه بین سبک رهبری تحولی و میزان پاسخگویی مدیران مدارس | |||
دوره 2، شماره 2، شهریور 1400، صفحه 79-96 | ||||
داریوش توسلی؛ علیرضا قلعه ای؛ بهناز مهاجران؛ کوثر احمدی بلوطکی | ||||
4. | بررسی نقش هوش هیجانی و تفکرات مثبت مادران در میزان اضطراب اجتماعی نوجوانان دختر مبتلا به اختلال یادگیری | |||
دوره 7، شماره 4، تیر 1397، صفحه 130-147 | ||||
حسین کشاورز افشار؛ نیکو قاضی نژاد؛ نادره سنایی | ||||
5. | پیش بینی انگیزه ی پیشرفت تحصیلی براساس هوش هیجانی دانش آموزان | |||
دوره 1، شماره 3، مهر 1391، صفحه 49-62 | ||||
ناصر صبحی قراملکی | ||||
6. | طراحی مدل پسایندهای شایستگی مدیران بر مبنای هوش هیجانی:رویکرد فراترکیب | |||
مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 17 خرداد 1402 | ||||
صمد جباری اصل؛ بهزاد پورفرج؛ تورج حسن زاده | ||||
7. | مدلیابی ساختاری رابطه خود-تنظیمی و هوش هیجانی بر پیشرفت تحصیلی ریاضی با میانجیگری خودکارآمدی | |||
دوره 3، شماره 4، اسفند 1393، صفحه 73-91 | ||||
بهرام صالح صدق پور؛ سید نصرت عظیمی | ||||
8. | مدلیابی علی فوبی اجتماعی دانشآموزان براساس هوش هیجانی، مهارتهای اجتماعی، عزت نفس و کمرویی | |||
دوره 4، شماره 3، آذر 1394، صفحه 23-46 | ||||
نادر حاجلو؛ ناصر صبحی قراملکی؛ آرزو فرجیان | ||||
9. | مدلیابی علی کیفیت زندگی معلمان براساس هوش هیجانی، خشم و احساس خودکارآمدی | |||
دوره 4، شماره 4، اسفند 1394، صفحه 37-59 | ||||
نادر حاجلو | ||||
10. | مقایسه ی هوش هیجانی و ذهن خوانی دانش آموزان منضبط و غیر منضبط | |||
دوره 2، شماره 4، اسفند 1392، صفحه 81-97 | ||||
سامان رحمانی؛ جواد مصرآبادی؛ تقی زوار | ||||
11. | نقش فشار اجتماعی و هوش هیجانی در پیشبینی رفتارهای اعتیادآور به تلفن همراه در دانش آموزان مقطع متوسطه | |||
دوره 7، شماره 1، خرداد 1397، صفحه 121-137 | ||||
یاسر حبیبی؛ سجاد قبادزاده؛ عیسی محمدی؛ امیر مهدی زاده | ||||
12. | نقش کمال گرایی و هوش هیجانی در پیش بینی فرسودگی تحصیلی دانشآموزان دبیرستانی | |||
دوره 5، شماره 1، اردیبهشت 1395، صفحه 65-80 | ||||
اکبر عطادخت | ||||
13. | نقش میانجی خودکارآمدی تحصیلی در رابطه بین هوش هیجانی و خلاقیت با انگیزش پیشرفت | |||
دوره 8، شماره 2، شهریور 1398، صفحه 22-42 | ||||
یوسف دهقانی؛ سید علی افشین؛ فریده سادات حسینی؛ مهری سعیدی | ||||
14. | نقش مسئولیتپذیری و هوش هیجانی در پیشبینی پیشرفت تحصیلی دانش-آموزان دختر مقطع متوسطه دوم | |||
دوره 2، شماره 2، مرداد 1401، صفحه 1-13 | ||||
ندا مرادی؛ اعظم نیکوکار | ||||
15. | نقش هوش هیجانی در سبک های مدیریت تعارض مدیران دانشگاه تربیت مدرس | |||
دوره 2، شماره 1، خرداد 1400 | ||||
سیده نیلوفر شامرادی؛ بهناز مهاجران؛ علیرضا حسین پور آشنا آباد؛ مجتبی معظمی | ||||
16. | نقش هوش هیجانی، سن و جنسیت در پیشبینی فرسودگی شغلی مشاوران | |||
دوره 3، شماره 2، مرداد 1393، صفحه 48-66 | ||||
سیامک خدایی خیاوی | ||||
|