آمار

تعداد نشریات27
تعداد شماره‌ها363
تعداد مقالات3,209
تعداد مشاهده مقاله4,716,101
تعداد دریافت فایل اصل مقاله3,222,313

1.

اثربخشی آموزش برنامه‌ی دانش و مهارت فراشناخت جاگر بر عملکرد خواندن دانش‌آموزان با ناتوانی یادگیری خواندن

دوره 4، شماره 2، اسفند 1393، صفحه 100-120
محمد نریمانی؛ راضیه جلالی نژاد؛ عادله شعربافزاده؛ زمان اژدری

2.

اثربخشی آموزش مبتنی بر پذیرش/ تعهد بر کاهش اضطراب اجتماعی دانش‌آموزان دارای اختلال یادگیری خاص

دوره 6، شماره 1، آذر 1395، صفحه 121-140
محمد نریمانی؛ سعید پورعبدل؛ سجاد بشرپور

3.

اثربخشی آموزش مبتنی بر پذیرش و تعهد بر کاهش اجتناب تجربه‌ای و پریشانی روان‌شناختی نوجوانان دارای اختلال یادگیری خاص

دوره 8، شماره 4، شهریور 1398، صفحه 110-133
محمد نریمانی؛ مینا طاهری فرد

4.

اثر بخشی توان بخشی شناختی بر کارکردهای اجرایی(حافظه کاری و توجه) و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان دارای اختلال یادگیری ریاضی 

دوره 2، شماره 3، فروردین 1392، صفحه 91-115
محمد نریمانی؛ اسماعیل سلیمانی

5.

اثر بخشی نرم افزار پیشبرد شناختی بر کارکر دهای اجرایی، بازداری پاسخ و حافظه کاری کودکان دچار نارساخوانی و نقص توجه/ بیش فعالی

دوره 1، شماره 2، فروردین 1391، صفحه 98-115
حسین قمری کیوی؛ محمد نریمانی؛ هیوا محمودی

6.

بررسی اثربخشی روش های نوروسایکولوژیک و تعلیم محتوا در اصلاح اختلال ریاضی

دوره 1، شماره 2، فروردین 1391، صفحه 6-21
ملاحت امانی؛ اوشا برهمند؛ محمد نریمانی

7.

بررسی کارآمدی مراکز ناتوانی های یادگیری استان اردبیل در بهبود علایم اختلال یادگیری دانش آموزان

دوره 1، شماره 1، دی 1390، صفحه 109-128
محمد نریمانی؛ سوران رجبی؛ غلامعلی افروز؛ حسن صمدی خوشخو

8.

مقایسه ی اثر بخشی آموزش پذیرش/ تعهد با آموزش تنظیم هیجان بر سازگاری دانشآموزان دارای اختلال ریاضی

دوره 2، شماره 4، تیر 1392، صفحه 154-176
محمد نریمانی؛ مسلم عباسی؛ عباس ابوالقاسمی؛ بتول احدی

9.

مقایسه ی اثربخشی آموزش متمرکز برهیجان و کنترل تکانه برفرسودگی تحصیلی و عواطف مثبت و منفی دانش آموزان مبتلا به ناتوانی یادگیری

دوره 3، شماره 3، خرداد 1393، صفحه 79-99
محمد نریمانی؛ کریم عالی ساری نصیرلو؛ توکل موسی زاده

10.

مقایسه‌ی اثر بخشی راهبردهای آگاهی واج‌شناختی و چند حسی فرنالد بر پیشرفت مهارت های خواندن و درک مطلب دانش آموزان نارساخوان

دوره 4، شماره 3، خرداد 1394، صفحه 104-120
محمد نریمانی؛ رویا نوری؛ عباس ابوالقاسمی

11.

مقایسه استحکام روانی و تحمل ابهام در مادران فرزندان با ناتوانی یادگیری خاص و عادی

دوره 9، شماره 2، بهمن 1398، صفحه 153-170
محمد نریمانی؛ وحید فلاحی؛ نسیم اسماعیلی فارسانی؛ زهرا رستم اوغلی

12.

مقایسه ی باورهای خودکارآمدی و انگیزه ی پیشرفت در میان دانش آموزان با و بدون ناتوانی یادگیری

دوره 1، شماره 3، تیر 1391، صفحه 85-104
رقیه علایی خرایم؛ محمد نریمانی؛ سارا علایی خرایم

13.

مقایسه‌ی حساسیت بین فردی و تعادل عاطفی در دانش‌آموزان با و بدون اختلال یادگیری خاص

دوره 5، شماره 1، آذر 1394، صفحه 125-141
محمد نریمانی؛ پرویز پرزور؛ سجاد بشرپور

14.

مقایسه‌ی سرمایه روان‌شناختی و سبک‌های عاطفی در بین دانش‌آموزان پسر با و بدون ناتوانی یادگیری

دوره 4، شماره 1، آذر 1393، صفحه 100-118
محمد نریمانی؛ یحیی شاه محمدزاده؛ عظیم امیدوار؛ خسرو امیدوار

15.

مقایسه ی شایستگی اجتماعی و مولفههای آن در دانشآموزان دارای ناتوانی یادگیری و دانشآموزان دارای پیشرفت تحصیلی پایین، متوسط و بالا

دوره 1، شماره 1، دی 1390، صفحه 6-23
عباس ابوالقاسمی؛ حسن رضایی جمالویی؛ محمد نریمانی؛ عادل زاهدبابلان

16.

مقایسه ی نارسایی هیجانی، باورهای خودکارآمدی و عزتنفس در میان دانش آموزان با و بدون ناتوانییادگیری

دوره 3، شماره 2، اسفند 1392، صفحه 78-91
محمد نریمانی؛ زهره وحیدی

17.

نقش خودپنداره کودکان، حمایت اجتماعی خانواده و سبک والدگری در پیش‌بینی سرزندگی تحصیلی دانش‌آموزان دارای ناتوانی یادگیری خاص

دوره 8، شماره 3، خرداد 1398، صفحه 112-133
محمد نریمانی؛ جمال رشیدی؛ بهمن زردی

18.

نقش درک حمایت معلم در پیش بینی خودکارآمدی تحصیلی دانش آموزان دارای ناتوانی یادگیری

دوره 3، شماره 1، آبان 1392، صفحه 109-127
محمد نریمانی؛ بهنام خشنودنیای چماچائی؛ عادل زاهد؛ عباس ابوالقاسمی

19.

نقش سبک‌های دلبستگی و کیفیت زندگی در پیش بینی بهزیستی روان‌شناختی نوجوانان مبتلا به ناتوانی‌های یادگیری

دوره 3، شماره 4، مرداد 1393، صفحه 124-142
محمد نریمانی؛ فاطمه یوسفی؛ رضا کاظمی

20.

نقش هوش اخلاقی و اجتماعی در پیش بینی تاب‌آوری و کیفیت زندگی والدین کودکان دارای ناتوانی یادگیری

دوره 5، شماره 2، اسفند 1394، صفحه 106-128
محمد نریمانی؛ مظفر غفاری



سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب