آمار

تعداد نشریات27
تعداد شماره‌ها364
تعداد مقالات3,223
تعداد مشاهده مقاله4,740,070
تعداد دریافت فایل اصل مقاله3,237,793

1.

مقایسه‌ی اثربخشی یادگیری خود‌تنظیم و درمان دارویی در کاهش نشانگان اختلال کاستی توجه/بیش‌فعالی دانش‌آموزان

صفحه 7-32
حسن اسحاقی گرجی؛ محمد علی محمدی فر؛ علی اکبر امین بیدختی؛ سیاوش طالع پسند؛ علی محمد رضایی

2.

فراتحلیل درمان های روان‌شناختی برکاهش اختلال اضطراب اجتماعی در کودکان و نوجوانان

صفحه 33-53
زهرا جهان بخشی؛ احمد برجعلی؛ کیومرث فرح بخش؛ محمدرضا فلسفی نژاد؛ آسیه شریعتمدار

3.

رواسازی و اعتباریابی پرسش‌نامه تدریس تحول‌آفرین (TTQ) در بین دانش آموزان

صفحه 54-71
علی رضایی شریف؛ محمد رضا ابراهیم خانی

4.

رابطه ویژگی‌های روان‌شناختی (شخصیت وظیفه‌شناسی) و مؤلفه‌های صلاحیت‌های حرفه‌ای با اثربخشی معلمان: رویکرد معادلات ساختاری

صفحه 72-94
جمال سلیمی؛ کویستان محمدیان شریف

5.

همبودی اختلال کمبود ‌توجه/ بیش فعالی با اختلال بدتنظیمی خلق مخرب در دانش‌آموزان دبستانی

صفحه 95-114
مسلم عباسی؛ ساره روستا؛ هما احمدی

6.

نقش افسردگی، اضطراب و استرس دانش‌آموزان پسر در پیش‌بینی نگرش مثبت و منفی آن‌ها به بزهکاری

صفحه 115-130
اکبر عطادخت؛ نادیا قره گوزلو

7.

بررسی روابط ساختاری عملکرد نظارتی و تفکر انتقادی والدین با سازگاری و خودکارآمدی دانش‌آموزان مقطع متوسطه

صفحه 131-156
امید عیسی نژاد؛ شبروز قبادی زاده

8.

پیش‌بینی راهبردهای یادگیری دانش‌آموزان بر اساس ویژگی‌های شخصیتی و تاب‌آوری

صفحه 157-176
سیمین غلام‌رضایی؛ کلثوم کریمی نژاد؛ فضل‌الله میر دریکوند؛ غفار نصیری هانیس؛ حسین حسینی

9.

اثربخشی آموزش کنش‌های اجرایی و نوروفیدبک بر ارتقاء عملکرد تحصیلی دانش‌آموزان

صفحه 177-195
مهدی غیاثی گیشی؛ علی مشهدی؛ علی غنائی چمن آباد

10.

اثربخشی آموزش خودکارآمدی بر استرس تحصیلی و مهارت‏های اجتماعی دانش‌آموزان دختر

صفحه 196-213
محمود کوشکی؛ هادی کرامتی؛ جعفر حسنی

11.

بررسی ویژگی‌های پیشرفت تحصیلی، تبار خانوادگی - اجتماعی و سلامت روان در نوجوانان بزهکار

صفحه 214-239
فاطمه کربلائی؛ غلامعلی افروز؛ مهوش رقیبی

12.

اثربخشی درمان‌های شناختی-رفتاری و مثبت نگر بر عملکرد اجتماعی-انطباقی و فرسودگی تحصیلی دانش‌آموزان کمال‌گرا

صفحه 240-260
آذر کیامرثی؛ محمد نریمانی؛ ناصر صبحی قراملکی؛ نیلوفر میکاییلی

13.

ارتباط بین خود پندارۀ بدنی با نحوۀ گذران اوقات فراغت با تأکید بر فعالیت های بدنی دانش‌آموزان تیزهوش

صفحه 261-277
فرزاد نوبخت؛ علی همتی عفیف؛ نگار اشرفی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب