آمار

تعداد نشریات26
تعداد شماره‌ها305
تعداد مقالات2,632
تعداد مشاهده مقاله3,958,419
تعداد دریافت فایل اصل مقاله2,666,044

1.

اثر بخشی آموزش ادراک دیداری بر بهبود توجه دانش‌آموزان مبتلا به اختلال نارسایی توجه/ بیش‌فعالی

دوره 7، شماره 1، خرداد 1397، صفحه 102-120
سارا تقی زاده؛ محمد نریمانی؛ گودرز صادقی هشجین؛ سجاد بشرپور

2.

اثربخشی آموزش حرکات ورزش ایروبیک بر بهبود کارکردهای اجرایی و توجه کودکان با ناتوانی‌های یادگیری عصب- روان‌شناختی

دوره 4، شماره 2، اسفند 1393، صفحه 38-54
احمد عابدی؛ فرشته کاظمی؛ مژگان شوشتری

3.

اثربخشی آموزش خودنظارتی توجه بر عملکرد تحصیلی و توجه در دانش‌آموزان با مشکلات خواندن

دوره 8، شماره 4، شهریور 1398، صفحه 27-54
حمیده خیراتی؛ باقر غباری‌بناب؛ احمد به‌پژوه

4.

اثربخشی بازی‌درمانی شناختی رفتاری بر بهبود توجه و برنامه‌ریزی دانش‌آموزان با اختلال نارسایی توجه/ بیش‌فعالی

دوره 11، شماره 4، بهمن 1401، صفحه 16-29
سارا تقی زاده هیر؛ سیف اله آقاجانی؛ سحر خوش سرور

5.

اثربخشی برنامه توانبخشی شناختی آرام بر بهبود حافظه کاری و توجه کودکان مبتلا به اختلالات یادگیری

دوره 12، شماره 1، آبان 1401، صفحه 85-97
محمد نریمانی؛ سارا تقی زاده هیر؛ آذین نریمانی

6.

اثربخشی برنامه داوسون-گوئیر بر بهبود توجه، حافظه فعال و بازداری رفتاری دانش‌آموزان نارساخوان

دوره 10، شماره 1، آذر 1399، صفحه 110-129
نسیم سیاوشی فر؛ پریسا تجلی؛ محمد مهدی شریعت باقری

7.

ارتباط بین الگوی بصری و توجه در طراحی آموزشی با کمک کامپیوتر برای کودکان با اختلال ADHD

دوره 5، شماره 4، اسفند 1395، صفحه 101-116
نسرین محمدحسنی؛ هاشم فردانش؛ جواد حاتمی‌

8.

تأثیر برنامه یکپارچگی حسی بر هوش غیرکلامی، توجه و عملکرد تحصیلی دانش‌آموزان دارای اختلال یادگیری ریاضی

دوره 9، شماره 1، آذر 1398، صفحه 93-115
مهدی شاه محمدی؛ غلامحسین انتصار فومنی؛ مسعود حجازی؛ حسن اسدزاده

9.

تأثیر توجه، بازیابی و تولید در یادگیری و به یادسپاری واژگان زبان انگلیسی در میان دانش‌آموزان دبیرستان

دوره 9، شماره 1، اردیبهشت 1399، صفحه 189-207
سید ناصر موسوی؛ ناصر غفوری؛ مهناز سعیدی

10.

طراحی برنامه آموزش توجه مستقیم و بررسی اثربخشی آن بر ابعاد توجه دانش‌آموزان نارساخوان

دوره 12، شماره 4، شهریور 1402، صفحه 50-36
ندا صفری؛ ابوالقاسم یعقوبی؛ رسول کرد نوقابی؛ حسین محققی

11.

مقایسه ی نیم رخ حافظه و توجه دانش آموزان مبتلا به ناتوان یهای یادگیری با دانش آموزان عادی

دوره 1، شماره 3، تیر 1391، صفحه 63-84
سوران رجبی؛ علی پاکیزه

12.

مقایسه‌ی نیم‌رخ کارکردهای اجرایی و توجه کودکان عادی وکودکان دچار ناتوانی‌های یادگیری

دوره 3، شماره 4، مرداد 1393، صفحه 99-111
شیما قلمزن؛ محمدرضا مرادی؛ احمد عابدی



سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب