تعداد نشریات | 27 |
تعداد شمارهها | 363 |
تعداد مقالات | 3,209 |
تعداد مشاهده مقاله | 4,718,152 |
تعداد دریافت فایل اصل مقاله | 3,223,967 |
1. | مقایسه ی ناگویی خلقی وکنترل عواطف در مادران دانش آموزان با و بدون ناتوانی یادگیری | |
صفحه 6-24 | ||
محمد جواد بگیان کوله مرز؛ فریبرز درتاج؛ مهدی محمد امینی | ||
2. | تأثیر آموزش حرکات درشت و ظریف بر کاهش علائم نارساخوانی | |
صفحه 25-39 | ||
فرشاد بهمرد؛ مهناز استکی؛ حسن عشایری؛ حاتم اسدپور | ||
3. | اثر آموزش فراشناختی حلّ مسئله بر ناتوانی یادگیری ریاضی | |
صفحه 40-58 | ||
حسین زارع؛ علی احمدی ازغندی؛ اعظم نوفرستی؛ علی حسینایی | ||
4. | کاربرد چهارمین ویرایش آزمون هوشی وکسلر کودکان در تشخیص اختلال زبان نوشتاری و ریاضی | |
صفحه 59-75 | ||
طیبه شریفی؛ محمد ربیعی | ||
5. | مقایسه ی اثربخشی سه شیوه ی آموزش مستقیم، آموزش به کمک کامپیوتر و ترکیبی بر کاهش مشکلات دانش آموزان دارای اختلال ریاضی | |
صفحه 76-100 | ||
عبداالله معتمدی؛ زیبا برقی ایرانی؛ بهروز کریمی | ||
6. | اثر بخشی آموزش کنترل تکانه بر پردازش هیجانی، تکانشوری و حواس پرتی دانش آموزان مبتلا به اختلال ریاضی | |
صفحه 101-122 | ||
محمد نریمانی | ||
7. | اثر بخشی نوروفیدبک بر اختلال یادگیری همراه با اختلال نقص توجه/ بیش فعالی | |
صفحه 123-158 | ||
نرگس نوری زاده؛ فرزانه میکاییلی منیع؛ رضا رستمی؛ وحید صادقی | ||